علمی و پزشکی

جزییات واکسیناسیون کمپ‌های ترک اعتیاد ماده ۱۵ و ۱۶ +آخرین آمار فوتیها

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد ، گروه بهزیستی ، گفت که ستاد مبارزه با مواد مخدر نامه ای به گروه بهزیستی ارسال کرده و درخواست کرده است که تعداد مشتریان و کارکنان مرکز ماده 16 فاش شود.

فاطمه رضوان مدنی در گفت وگو با شبکه ، وی در مورد ایمن سازی مرکز ماده 16 در برابر معتادان به مواد مخدر گفت: “هفته گذشته ، ستاد مبارزه با مواد مخدر نامه ای به Vegisty ارسال کرد و در مورد تعداد مشتریان و کارکنان مرکز ماده 16 پرسید.” معتادانی که می توانند 15 روز در مرکز بمانند و تا 3 ماه بمانند آماده دریافت هر دو واکسن هستند.

رضوان همچنین گفت: برخی از مراکز ماده 16 استان با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کرده اند تا مشتریان و کارکنان خود را با موفقیت واکسینه کنند.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد برای گروه بهزیستی وضعیت واکسیناسیون در مراکز کاهش خسارت و تأسیسات اقامتی را در ماده 15 ذکر کرد و گفت: “هفته گذشته ، لیست همه مراکز مورد هدف و تأیید گروه های بهزیستی اعلام شد. اعلام کرد. وزارت بهداشت. “واکسیناسیون در این مرکز آغاز می شود.

وی در مورد آمارهای اخیر در مورد مرگ و بیماری عروق کرونا قلب بیماران در مرکز 16 مرکز گفت: “در سال 1999 ، 1420 معتاد در مرکز 16 مرکز گزارش شده و یادداشت 2 ، 148 نفر به مرکز درمانی منتقل شدند. . ”

به گفته رضوان مدنی ، در سه ماهه اول سال 1400 ، 588 معتاد به بیماری عروق کرونا قلب در مرکز ماده 16 و در تبصره 2 زیر گزارش شده است که از این تعداد 74 نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند و تاکنون هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.

رئیس مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد به منظور رفاه گفت: “از روزهای ابتدایی بیماری کووید -19 ، بیماران مطابق مقررات بهداشتی سازمان بهزیستی ، کمیته پزشکی ستاد کنترل مواد مخدر و مقررات در مراکز اقامتی بستری شده اند.” گروه 16 کمیته هماهنگی به

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا