اجتماعیبرترین های کسب و کار

نقش وسایل حمل و نقل در تبلیغات

از سیر تا پیاز تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی که باید بدانید

حتما برای شما هم پیش‌آمده که هنگام سفر درون‌شهری با اتوبوس یا مترو با عکس رب و نوشابه روی شیشه‌های این وسایل نقلیه مواجه شده باشید یا شاید در ترافیک‌های شهری توجهتان به‌وسیله نقلیه‌ای جلب شده باشد که پر از تبلیغات رنگارنگ و بسته بندی پایدار جذاب است. بله در این مقاله می‌خواهیم خیلی مفصل راجع به بیلبوردهای متروک شهری یا همان تبلیغات با وسایل حمل‌ونقل عمومی صحبت کنیم. خب دوست دارید با نقش وسایل حمل و نقل عمومی در تبلیغات بیشتر آشنا بشوید و بدانید مزایای بسته بندی چیست؟ اگر جوابتان یک بله بلند است خواندن این مقاله راحت بین را از دست ندهید. به‌طورکلی تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی به دودسته تقسیم می‌شود:

  • تصاویر تبلیغاتی که روی بدنه وسایل عمومی نقاشی یا نصب می‌شوند.
    • تبلیغاتی که در محل عبور مسافران در پایانه‌های تاکسی، اتوبوس، قطار یا فرودگاه‌ها قرار می‌گیرند.
    تحقیقات نشان داده است به‌طور متوسط هر مسافر مترو یا اتوبوس در تهران تقریبا ۵ دقیقه در انتظار می‌ماند. البته تجربه سبز شدن علف زیر پا در این ایستگاه‌ها برای همه ما خاطره است.
    در ترافیک ماندن و شمردن ماشین‌های اطرافمان در شهرهای بزرگ به یک تفریح سالم تبدیل‌شده است. این وسط شما می‌توانید بایک تبلیغ جذاب و چاپ بسته بندی محصول خود روی بدنه‌ی اتوبوس کاری کنید که مردم به‌جای نگاه کردن به افق‌های خیلی دور، به شعار تبلیغاتی شما نگاه کنند و حسابی لذت ببرند. (این وسط اگر به استقبال محصولاتتان هم بیایند که چه‌بهتر!)

 تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

 به‌طورکلی تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی به دودسته تقسیم می‌شود:

تصاویر تبلیغاتی که روی بدنه وسایل عمومی نقاشی یا نصب می‌شوند.

تبلیغاتی که در محل عبور مسافران در پایانه‌های تاکسی، اتوبوس، قطار یا فرودگاه‌ها قرار می‌گیرند.

تحقیقات نشان داده است به‌طور متوسط هر مسافر مترو یا اتوبوس در تهران تقریبا ۵ دقیقه در انتظار می‌ماند. البته تجربه سبز شدن علف زیر پا در این ایستگاه‌ها برای همه ما خاطره است.

در ترافیک ماندن و شمردن ماشین‌های اطرافمان در شهرهای بزرگ به یک تفریح سالم تبدیل‌شده است.

این وسط شما می‌توانید بایک تبلیغ جذاب روی بدنه‌ی اتوبوس کاری کنید که مردم به‌جای نگاه کردن به افق‌های خیلی دور، به شعار تبلیغاتی شما نگاه کنند و حسابی لذت ببرند. (این وسط اگر به استقبال محصولاتتان هم بیایند که چه‌بهتر!)

حالا چه‌کار کنیم که تبلیغاتمان با وسایل حمل و نقل عمومی چشم‌نواز باشد؟

 ویژگی‌های تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی

  • مختصر و مفید باشد.
  • خلاقانه باشد.
  • تأثیرگذار باشد.
  • از رنگ‌های جذاب تشکیل‌شده باشد.
  • گاهی با استفاده از چیستان و معما ذهن مخاطب را دقایقی درگیر کند.

 نقش وسایل حمل و نقل عمومی در تبلیغات چیست؟

 تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی حسابی به ضرب‌المثل «از دل برود هر آن‌که از دیده رود.» اعتقاددارند، بری همین هم بیلبورد به دست مثل یک بازاریاب خستگی‌ناپذیر در تمام نقاط شهر می‌گردند و بین مردم شهر و تمام اقشار جامعه نام شمارا فریاد می‌زنند. از این نوع تبلیغات به خاطر فضای زیادی که در اختیاردارند و همچنین ساختار کلی وسایل حمل و نقل عمومی، می‌توان به‌راحتی در طراحی تبلیغات چریکی یا خلاقانه استفاده کرد.

همه‌ی ما تجربه‌ی ساعت‌ها منتظر ماندن پشت چراغ‌قرمز را داریم ، تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی به شما کمک می‌کند تا توجه مخاطبی که عملا هیچ راه فراری را ندارد، جلب کنید. و با یک ایده‌ی جذاب یا یک سوال درست حس کنجکاوی‌اش نسبت به برند یا محصول را تحریک کنید.

برای تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی اقدام کنیم

احتمالا با شناخت نقش وسایل حمل و نقل عمومی در تبلیغات شما هم به فکر سفارش این نوع از تبلیغات افتاده‌اید. یک راه‌حل برای داشتن تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی این است که شبانه سطل رنگی برداریم و با قلمو به جان اتوبوس‌های شهری بیفتیم. در این شرایط در فاصله زمانی بین حرکت اتوبوس تا رسیدن به کارواش فرصتی برای دیده شدن دارید. البته نیاز به این همه زحمت نیست، سایت راحت بین برای این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی راحت شعارهایتان را سوار اتوبوس‌ها و مترو کنید و سالم و سرحال به گوش مخاطب برسانید. به این ترتیب با استفاده از تبلیغات با وسایل حمل و نقل عمومی در بین افراد مختلف شناخته می‌شوید و به اعتبار برند خود اضافه می‌کنید. با راحت بین می‌توانید راه صد ساله را یک شبه بروید.

5 مزیت فوق العاده تبلیغات روی وسایل نقلیه

شاید برای شما هم پیش‌ آمده باشد که در هنگام سفرهای درون‌ شهری با اتوبوس و یا مترو با عکس تبلیغات روی شیشه‌ های این وسایل نقلیه عمومی مواجه شده باشید. یا زمانی که در ترافیک‌ های شهری گیر کرده باشید، اتوبوس‌ های را ببینید که روی آنها پر از تبلیغات رنگارنگ و جذاب است که توجه تان را جلب می‌ کند. به این نوع تبلیغات “تبلیغات محیطی با استیکر مش ماشین روی وسایل نقلیه عمومی یا تبلیغات ترنسفری” گفته می شود.

به‌ تازگی کسب‌ و کارها از تمامی امکانات موجود برای تبلیغ محصولات و برند خود استفاده می‌ کنند و تبلیغات محیطی روی وسایل حمل و نقل عمومی که معمولا توسط چاپ مش و استیکر انجام می شود، از محبوبیت زیادی در دنیای بازاریابی برخوردار است. شما با کمک این نوع تبلیغات محیطی می‌توانید سود بالایی را به‌ دست بیاورید. زیرا با صرف کمترین هزینه و بودجه می توانید بهترین تبلیغات را انجام دهید. تبلیغات حمل و نقل عمومی بیشتر مخاطبان محلی را دارد. حالا در این مقاله قصد داریم شما را با تبلیغات محیطی بر روی وسائل حمل و نقل عمومی آشنا کنیم، تا ببینید چطور می‌شود با کمترین بودجه و هزینه بهترین تبلیغات محیطی را داشته باشیم؛ پس با ما همراه باشید.

معرفی تبلیغات محیطی بر روی وسایل حمل و نقل عمومی

تبلیغات با استفاده از وسائل حمل و نقل عمومی را می‌ توان به‌ عنوان یک ابزار تبلیغاتی در فضای شهری به شمار آورد که بطور نا ملموس و نا محسوس هر روز در مقابل چشم مخاطبان هستند. این تبلیغات را اغلب می‌توانید بر روی اتوبوس‌ های شهری مشاهده کنید. به آن ها تبلیغات محیطی حمل و نقل عمومی هم گفته می‌شود. شما با استفاده از تبلیغات محیطی حمل و نقل عمومی در فضای شهری می‌توانید در فروش محصولات تان اثر چندین برابر بگذارید و نقش موثری در جذب مشتری نیز خواهد داشت.

در این نوع تبلیغات محیطی، می‌توانید تبلیغات را توسط چاپ استیکر یا چاپ استیکر مش ماشین و حتی چاپ بنر، روی اتوبوس‌ ها، تاکسی‌ ها، قطار، واگن‌ های مترو، ایستگاه‌ های اتوبوس، ایستگاه‌ های مترو قرار دهید. تبلیغات محیطی بر روی وسائل حمل و نقل عمومی بیشتر مناسب مکان‌ های محلی پر رفت و آمد است. در این فضاها امکان جذب هر نوع مشتری آن هم در گستره وسیع را برای شما فراهم می کند.

5 مزیت فوق العاده جذاب تبلیغات محیطی با استیکر مش ماشین روی وسایل حمل و نقل عمومی

تبلیغات جذاب روی وسایل حمل و نقل عمومی مانند تبلیغات با استیکر مش ماشین روی کابین یا بدنه اتوبوس‌ ها، کامیون ها و تاکسی ها یا حتی سایر وسایل نقلیه عمومی دیگر، از جمله؛ مترو، قطارها و… بخشی از پروژه بزرگ تبلیغات محیطی هستند. با این تفاوت که با کمترین هزینه و بودجه انجام می‌شوند. این تبلیغات دارای ویژگی‌ های منحصر به فردی می‌ باشند که در ادامه به چند مورد آن ها اشاره می‌ کنیم. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به 5 مزیت فوق العاده جذاب تبلیغات محیطی با استیکر مش ماشین روی وسایل حمل و نقل عمومی اشاره کرد:

  1. کوتاه و مؤثر بودن تبلیغات
  2. تبلیغات خلاقانه و زیبا
  3. تأثیر گذاری بر روی مخاطب
  4. استفاده از رنگ‌ های جذاب در تبلیغات محیطی
  5. کم هزینه بودن نسبت به دیگر تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا