علمی و پزشکی

همکاری دانشگاه تهران برای تولید ردیاب های ویروس کرونا



آفتاب نیوز:

دکتر محمد رحیمیان ضمن تشریح مراحل تفصیلی دانشگاه تهران در رابطه با بیماری Qovid 19 ، اظهار داشت: دانشگاه تهران آماده ارائه تمام تحقیقات و تحقیقات آزمایشگاهی است. امید با همکاری شبکه خبره دانشگاه کشور ، “وی راهکارهای موثری برای کنترل و معالجه بیماری در زمان مناسب اجرا کرده است.”

معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه تهران ، ساختن یک سیستم پشتیبانی رایگان از قطب شمال و رهاسازی طرح آن برای تولید داخل کشور ، سیستم غربالگری صدا برای بیماران کرونری بر اساس یک مدل سرفه پایدار. وی مهمترین فعالیت های دانشگاه تهران در این زمینه را تشریح کرد.

“علاوه بر این ، کارگروه های علمی ویژه ، با استفاده از روشهای بیوشیمیایی ، حسگرها و دستگاههای تشخیص ، تهیه و واکسن و روشهای تولید واکسن ، سیستمها را تشخیص و درمان می کنند. هوشمند و تحلیلی و مشاوره ای در طول قرن نوزدهم ، “گفت. “همچنین یک مرورگر مشورتی کلان در قرن نوزدهم برای رفع و بررسی جنبه های مختلف این بحران با مشارکت اساتید و کارشناسان دو دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی شد.”

دکتر رحیمیان با اشاره به جلسات تخصصی گروه کاری اجتماعی دانشگاه تهران گفت: “این جلسات با هدف بررسی” پیامدهای اجتماعی فرکانس و نظارت کرونا ویروس در ایران و راه های مقابله با آن “توسط کارشناسان در مناطق مرتبط و موارد خاص بیماری. راه حلهای روانشناختی ، اجتماعی ، اقتصادی و سایر راه حلها برای حل این نتایج پیشنهاد شده است ، از جمله استراتژی انسجام اجتماعی در کنار مسافت اجتماعی ، بررسی مشکلات در مدیریت بحران و اقداماتی که می توان انجام داد اجرای دانشگاه تهران با همکاری سایر دانشگاه های کشور.

معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: “برگزاری نشست تخصصی با عنوان” راهکارهای علمی برای پیشگیری از بیماری و پرداختن به ویروس Covid-19 ” از طریق جلسه مشاوره خبرگان در چهار گروه کار. “Quaid 19 توسط روشهای بیوفیزیکی ،” سنسورها و کیت های تشخیص ویروس 19 “،” نمایش روشهای درمانی و تولید واکسن برای ویروس Qoid 19 “،” سیستم های حساس و تجزیه و تحلیل داده ها ” و بحث در مورد اهمیت موضوع ، اقدامات در حال انجام و ایده های مربوط به اپیدمیولوژی انتقال بیماری ، ایجاد ابزارهای نظارت بر سطح ملی ، در مورد اثرات افتراقی مهارکننده های واکسن ، واکسن ها و کارآیی داروهای درمانی و همچنین منابع دیگر مورد نیاز برای تحقیق در دانشگاه تهران از فعالیت در یک زمینه. “

وی با تشریح جلسات ویژه کارگروه اقتصاد کلان دانشگاه تهران گفت: جلسات این کارگروه با عنوان “بررسی ابعاد اقتصادی و اجتماعی فرکانس تاج و راهکارهای مدیریتی” با برگزاری جلسه مشاوره ای از متخصصان در زمینه های مرتبط و بررسی ابعاد اقتصادی انقلاب تاج و ویروس و “تأثیر آن بر اقتصاد ایران ، راه حلهای پیشنهادی و استراتژی های مدیریت بحران. و از ثبات تأثیرات آن در کشور در ابعاد اقتصادی ، اجتماعی ، علمی و فنی جلوگیری می کند. “

دکتر رحیمیان یک برنامه جامع برای “بازیابی اطلاعات هوشمند کاوی در مواقع اضطراری Quaid 19” توسط کارگروه هوشمند سیستم ها و تجزیه و تحلیل داده ها در برنامه ویروس Quaid 19 را با هدف ایجاد کارگروه ملی با دانشگاه برای حمایت از استفاده از داده کاوی در تهران برای مدیریت. Corona Crisis راه خود را برای مدیریت بحران و بازسازی کشور برای بازگشت به بهترین شرایط اعلام کرد.

معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه تهران ، تظاهرات سامانه جامع ملی كرونا تلرادیولیگی ، توسط دانشكده مهندسی برق و رایانه ، پردیس مدارس فنی ، با هدف دستیابی به تصاویر دیجیتالی پزشکی از بیماران با دستگاههای پزشکی واقع در هند مرکز پزشکی همه وی از جمله دیگر اقدامات انجام شده در دانشگاه تهران ، آمبولانس ها و بیمارستان های میدانی و گزارش های ویژه آنها را در اسرع وقت به پزشکان معالج ارجاع داد.

در پایان سخنان خود ، دکتر رحیمیان داده های شبکه های اجتماعی (تقریباً 4 میلیون پست) را برای تجزیه و تحلیل و ارتباطات ایران در مقابل جامعه Quaid 19 برای تهیه برنامه های آینده از طریق اسکن ملی تهیه و سازماندهی کرد برای تجزیه و تحلیل داده های قفسه سینه (پیوسته) ، پردازش تصویر CT و رادیوگرافی اقدامات دیگری برای کشف پتانسیل رادیوگرافی برای کاهش هزینه ها و توانایی آنها برای تولید در سراسر کشور (تحقیق) و همکاری است. در ساخت نانو حسگرهای میکروسیالی برای شناسایی ویروس کووید 19 (تحت مطالعه) محققان و محققان دانشگاه تهران


تمام مقالات سایت بر اساس استخراج اخبار روز، اقدام به خبررسانی می نماید، بنابراین مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده سایت های منبع بوده و شبکه هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا