اقتصادی

چگونه ایالات‌متحده، مرکز جدید استخراج بیت‌کوین جهان شد؟

شبکه / رجبی خراسان قبل از اینکه چین تصمیم بگیرد معدنچیان بیت کوین را اخراج کند ، طبق اطلاعات جدید دانشگاه کمبریج ، آنها به عنوان یک گروه در حال ترک بودند و ممکن است آنها به آمریکا فرستاده شده باشند.

طبق CNBC ، ایالات متحده محبوب ترین جهان استخراج بیت کوین و دومین مقصد بزرگ استخراج روی کره زمین است که پس از آوریل 2021 حدود 17 درصد از استخراج کنندگان جهانی بیت کوین را تشکیل می دهد ، 151 درصد بیشتر از سپتامبر. .

دارن فینشتاین ، بنیانگذار Blockup & ، گفت: “طی 18 ماه گذشته ما شاهد رشد قابل توجهی در زیرساخت های معدنکاری خود در ایالات متحده بوده ایم و در عملیات استخراج خود شاهد یک حرکت گسترده از آمریکای شمالی و فراتر از آن به ایالات متحده بوده ایم. ” هسته علمی.

البته ، این اطلاعات شامل مهاجرت گسترده معدنچیان چینی نیست که نیمی از معدن کاران جهان را از دست داده اند ، اما کارشناسان می گویند سهم ایالات متحده در بازار معدن بسیار بیشتر از ارقام است.

طبق گفته دانشگاه کمبریج ، در سپتامبر 2019 ، درست قبل از شروع ممنوعیت استخراج در چین ، 46٪ از جمعیت جهان را تشکیل می داد (اصطلاحی که برای توصیف قدرت و سرعت عملیات استخراج برای استخراج بیت کوین استفاده می شود). 5/75 درصد به شدت کاهش یافته است و با توجه به جابجایی های کنونی معدنچیان ، این درصد احتمالاً بسیار کمتر خواهد بود.

فرد تیل از هولدینگ ماراتن دیجیتال گفت: “500000 معدنچی چینی در ایالات متحده به دنبال خانه هستند. پس از استقرار این معدنچیان ، تا پایان سال 2022 تقریبا 40٪ از جمعیت جهان را آمریکای شمالی تشکیل می دهد.

آسپیراسیون کاوا معدنچی

تسلط روزافزون آمریکا یک دستاورد برنامه ریزی شده است. ایالات متحده سالهاست بی سر و صدا در حال ایجاد ظرفیت میزبانی است. قبل از آمدن ماینرهای بیت کوین به ایالات متحده ، شرکت های سراسر آمریکا آماده بودند تا در صورت وجود زیرساخت های مناسب ، تجارت خود را در آمریکا آغاز کنند و به نظر می رسد که این پیش بینی در حال تحقق است.

در پایان سال 2017 ، هنگامی که بیت کوین سقوط کرد و بازار ارزهای رمزنگاری شده به رکود چند ساله سقوط کرد ، تقاضای زیادی برای مزارع بزرگ بیت کوین وجود نداشت و معدنچیان آمریکایی از این فرصت برای گسترش اکوسیستم استخراج در ایالات متحده استفاده کردند.

مایک کالیر ، مدیرعامل شرکت ارز دیجیتال فوندری ، که بیش از 300 میلیون دلار سکوهای استخراج در آمریکای شمالی حمل می کند ، گفت: «معدن کاران و مشاغل بزرگ توانسته اند برای خریدهای بزرگ سرمایه جمع کنند.

طبق گفته Collier ، شرکت هایی مانند Core Scientific (اپراتور رمزنگاری آمریکای شمالی) فضای میزبانی برای تجهیزات جدید را ایجاد کرده اند تا در زمان رکود ارز رمزنگاری در دسترس باشد.

وی گفت: “بیشتر تجهیزات جدید تولید شده بین ماه مه 2020 و دسامبر 2020 به ایالات متحده و كانادا ارسال می شود.”

الکس برمر از شرکت معدن Luxor Mining (یکی از استخرهای رمزنگاری ساخته شده برای استخراج کنندگان پیشرفته) گفت: “در بخش ارزهای رمزپایه ، رشد بازارهای سرمایه و محصولات مالی نقش بسزایی در رشد سریع این صنعت در ایالات متحده داشته است.” اپراتورهای آمریکایی به محض اطمینان از سودآوری و تأمین مالی چند ساله در برابر سرمایه موجود ، به سرعت در حال گسترش هستند.

نقش مثبت COVID-19

اگرچه این بیماری همه گیر به اقتصاد آسیب رسانده است ، اما به نفع شرکت های بزرگ آمریکایی است.

براندون آرواناگی ، مهندس معدن Bitcoin ، گفت: “در طی همه گیر شدن ، چاپ پول به معنای سرمایه گذاری بیشتر بود. مردم به دنبال مکان هایی برای سرمایه گذاری بودند. هرگز چنین تمایلی برای سرمایه گذاری وجود نداشته است و بسیاری از این سرمایه گذاری ها در بیت کوین است. برای سکه استفاده می شود عملیات استخراج

استخراج کنندگان معمولاً انگیزه حرکت به سمت ارزانترین منبع انرژی جهان را دارند زیرا در یک صنعت نسبتاً کم حاشیه رقابت می کنند که انرژی تنها هزینه متغیر است. ایالات متحده یکی از ارزانترین منابع انرژی تجدیدپذیر روی کره زمین را دارد.

با این حال ، نیک کارتر ، یکی از شرکای Castle Island Ventures ، در ایالات متحده گفت که منابع استخراج ارز رمزنگاری شده کاملاً تجدید پذیر نیستند ، اما استخراج کنندگان در اینجا فقط منابع تجدید پذیر را انتخاب می کنند و احتمال خرید انرژی جبران کننده کربن بیشتر است.

به گفته وی ، مهاجرت کارگران معدن به ایالات متحده قطعاً مثبت است و انتقال سموم دفع آفات به ایالات متحده ، کانادا و روسیه به معنای کاهش سطح کربن است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا