برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

مکمل بدنسازی چاقی صورت

کمبود کدام ویتامین باعث لاغری صورت می‌شود؟

پیش از آنکه ویتامین چاق کننده صورت را معرفی کنیم، ممکن است بپرسید آیا امکان دارد کمبود یک ویتامین باعث لاغری صورت یا بدن شود؟ باید بگوییم که کمبود هر نوع ویتامین و ماده مغذی ممکن است موجب ضعف بدن شده و عاملی برای لاغری و کاهش وزن باشد. مسلم است که آثار لاغری در صورت نیز به خوبی نمود خواهد داشت. مثلا کمبود ماده معدنی آهن، باعث کاهش اشتها و ضعف بدن می‌شود و کم‌خونی را به دنبال دارد. اگر رژیم غذایی سالم و اصولی داشته باشید، به دلیل کمبود مواد مغذی دچار کاهش وزن نخواهید شد.

تاثیر ویتامین ها در چاق یا لاغر شدن

تحقیقات در زمینه اینکه آیا ویتامین‌ها در افزایش و کاهش وزن نقش دارند یا خیر، بسیار محدود است و بنابراین از لحاظ علمی نمی‌توان به طور قطع این مسئله را تائید یا تکذیب کرد. اما به طور کلی شواهد و مطالعات محدودی که در این زمینه انجام شده حاکی از آن است که مصرف برخی از ویتامین‌ها مثل ویتامین‌های گروه B و همچنین عناصر معدنی مثل زینک موجب افزایش اشتها در بعضی از افراد می‌شود در حالی‌که همین مواد مغذی در اشتهای بعضی دیگر از اشخاص هیچ گونه تاثیری ندارد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که افزایش اشتها در پی مصرف قرص مولتی ویتامین بیشتر در افرادی رخ می‌دهد که نسبت به یک ویتامین یا ماده معدنی خاص در بدن خود کمبود دارند.

برای چاقی صورت چه قرصی بخوریم ؟

مصرف قرص برا ی چاقی صورت یکی از راه‌حل‌های سریع برای افزایش حجم صورت است. مانند سایر داروها، برندهای مختلفی اقدام به تولید قرص چاقی صورت کرده‌اند و بازار مملو از انواع این قرص‌ها است که باعث می‌شود انتخاب بهترین قرص برای چاقی صورت کمی دشوار باشد. در این بخش سعی داریم با توجه به اطلاعاتی که از منابع موثق جمع‌آوری کرده‌ایم و همچنین بر اساس تجربه مصرف‌کنندگان و نظرات آنها، بهترین قرص برای چاقی صورت را به شما معرفی کنیم:

سوپر فیس پاور

قرص پرکننده صورت سوپر فیس پاور یکی از بهترین و قوی ترین قرص چاقی صورت در دنیا است . قرص سوپر فیس پاور دارای تأییدیه وزارت بهداشت و FDA اروپا است و اکثر افرادی که در اروپا و آمریکا از این قرص برای چاقی صورت خود استفاده کرده‌اند، از نتایج مطلوب آن بسیار راضی هستند. شرکت داروسازی تولیدکننده سوپر فیس پاور ادعا می‌کند در 97 درصد موارد تأثیرات این قرص بدون بازگشت است. گفته می‌شود که قرص برای چاقی صورت سوپر فیس علاوه بر چاقی صورت و برجسته شدن گونه‌ها موجب شفافیت پوست، کاهش چین‌وچروک صورت و از بین رفتن خط خنده می‌شود.

در ترکیبات قرص سوپر فیس از مواد طبیعی و گیاهی مانند نوکلیک اسید، گندم، آنتی اکسیدان، مواد معدنی مانند فولات، منیزیوم، فسفر، روی، امگا 3 و پتاسیم و همچنین ویتامین‌های A، E، D و گروه B استفاده شده است.

مصرف ویتامین E برای چاقی صورت

بسیاری از افراد ویتامین E را برای سلامت و زیبایی پوست مفید می‌دانند؛ هرچند این ادعا درست است، اما کلیه خواص ویتامین E منحصر به پوست نمی‌شود. ویتامین E از مهم‌ترین ویتامین‌ها برای چاقی صورت به شمار می‌رود که معمولا توسط متخصصان تغذیه در دوز مناسب تجویز می‌شود. مواد غذایی مانند روغن جوانه گندم، بادام، کره بادام زمینی، فندق، تخم آفتاب‌گردان، کیوی، گندم سبوس‌دار و فلفل دلمه سبز سرشار از ویتامین E هستند و به چاق شدن صورت کمک می‌کنند.

میزان مصرف ویتامین E برای چاقی صورت برای زنان و مردان بزرگ‌سال، ۱۵ میلی‌گرم در روز است. ازآنجایی‌که ویتامین E محلول در چربی است، باید این مکمل را همراه با وعده‌های غذایی مانند ناهار یا شام مصرف کنید. البته بسیاری از پزشکان به مصرف این ویتامین هنگام عصر و شب تاکید دارند. البته بهتر است هنگام خرید قرص ویتامین e حتما دستورالعمل مصرف آن را از پزشک یا متخصص بپرسید.

B کمپلکس؛ بهترین مولتی ویتامین برای چاقی صورت

از بهترین ویتامینها برای چاقی صورت ویتامین‌های گروه B یا ب کمپلکس هستند. از مهم‌ترین ویتامین‌های این خانواده می‌توان به کبالالین (B12)، بیوتین (B7)، پیریدوکسین (B6)، اسید پانتوتنیک (B5)، تیامین (B1)، نیاسین (B3) و ریبوفلاوین (B2) اشاره کرد. کلیه این ویتامین‌ها نه‌تنها برای چاق شدن صورت مفید هستند که نقش مهمی در حفظ سلامتی، انرژی و زیبایی پوست و مو ایفا می‌کنند.

مهم‌ترین مواد غذایی حاوی ویتامین B به که چاق شدن بدن کمک می‌کند، عبارت‌اند از:

  • غلات
  • گوشت سفید و قرمز
  • تخم‌مرغ
  • سبزیجات
  • حبوبات
  • دانه‌ها و مغزها
  • مرکبات

کره بادوم زمینی تات نات یکی از برترین کره های موجود در فرشگاه اینترنتی تات نات است که 100% از بادام زمینی ساخته شده است و به دلیل طعم خوشمزه و خواص متنوعش، در تهیه انواع غذاها و تنقلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. خواص کره تات نات عبارتند از: منبع انرژی: این محصول حاوی مقدار زیادی کالری و چربی سالم است.

هر آنچه که نیاز دارید با بهترین قیمت از دیجی کالا بخرید

منبع: youtube

دکمه بازگشت به بالا