برترین های کسب و کارعمومی

مهیار عباسی مجری اجرای مدرن ترین پرده های BMS با اخرین متد در ایران

این سوال خاص قطعا برای افرادی پیش می آید که سلیقه ای ویژه و منحصر به فرد دارند. بدون شک این اشخاص به دنبال استفاده از امکانات مدرن و امروزی در امور روزمره زندگی خود هستند. در عین حال تمایل به تک بودن و خاص بودن نیز دارند. پس اگر شما نیز جزء این دسته از افراد با سلیقه ای یونیک و منحصر به فرد هستید، برای یافتن پاسخ خود با ما همراه شوید، تا به بهترین و درخورترین پاسخ برسید.

علی عباسی ملقب به مهیار عباسی

نام مهیار عباسی با صنعت پرده آمیخته است. مهیار عباسی مدیریت شرکت پرده کاران را بر عهده دارد و سالهاست توانسته تا در این مجموعه با ارائه ایده های نو و نگاهی متفاوت به موضوع پرده، حرف های بسیار جدیدی برای گفتن داشته باشد. علی عباسی ملقب به مهیار عباسی به عنوان یک مدیر موفق توانسته تا شرکت را از ابعاد مختلف گسترش دهد.

او برای گسترش کار خود از الگو های سنتی قدیمی فاصله گرفته و سعی کرده تا خودش را با ظرفیت های دنیای جدید هماهنگ تر کند و مهمتر آنکه برای ارتقاء جایگاه خود از این ظرفیت ها استفاده کند .از این رو به نظر می رسد موفقیت های شغلی او را پایانی نیست و هر روز دریچه ای جدید به دنیای دکوراسیون ، پرده و مبل توسط علی عباسی ملقب به مهیار عباسی گشوده می شود.

علی عباسی ملقب به مهیار عباسی کلکسیونر خاص ترین رنگ و طرح ها و با کیفیت ترین جنس ها در صنعت پرده 

در سالیان گذشته مهیار عباسی ، تمرکز عمیقی بر روی گردآوری کلکسیون کاملی از پارچه های خاص و لاکچری داشته است. خوشبختانه او توانسته نمایندگی فروشگاه پرده مهیار عباسی و مبلی از بهترین برندهای جهانی را اخذ کند. وی در کنار دیگر کارها، توزیع کننده دسته اول پارچه های پرده ای و مبلی نیز در بازار ایران است و سهم ویژه ای در تعیین قیمت پارچه های وارداتی دارد.

در صورتی که شما تمایل به خرید و استفاده از خاص ترین و ناب ترین پارچه ها را دارید، حتماً به سری بزنید و کلکسیون بی نظیر علی عباسی ملقب به مهیار عباسی را از نزدیک ببینید.

همکاری تیمی تخصصی برای دوخت و اجرای انواع مدل های پرده با مهیار عباسی

پس از انتخاب پارچه و مدل مناسب ، اکنون نوبت به اجرای ایده ی مد نظر مشتری است. اجرای هر ایده ای نیازمند امکانات لازم و ابتدایی و همچنین افراد خبره و ماهر است که توانایی به سر انجام رساندن آن را داشته باشند. خوشبختانه علی عباسی ملقب به مهیار عباسی موفق بوده تا تیمی از بهترین خیاطان و فضایی مناسب با پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات کامل ، برای کار کردن این افراد فراهم کند. تمامی این موارد کمک شایانی به اجرای خاص ترین  پرده های هوشمند و مدرن در تهران می کند.

علی عباسی ملقب به مهیار عباسی موفق بوده تا اولین فردی باشد که این مدل پرده ها را به بازار پرده ایران معرفی کرده است و این موضوع از افتخارات رزومه کاری مهیار عباسی و تیم حرفه ای پرده کاران به حساب می آید. اجرای این مدل پرده ها نیاز به استفاده تکنولوژی جدید دارد و نسل پیشرفته تر چوب پرده در این صنعت دارد.

اتمام پروژه ها توسط تیم های مهیار عباسی

با توجه به تلاش های فراوان مهیار عباسی موفق بوده تا بار صفر تا صد سفارش مشتریان و اجرای کارها و پروژه های ایشان را به تنهایی و مستقلاً بر دوش کشد . گردآوری و هماهنگی تیم فروش پارچه ، تیم دوزندگی و خیاطی ، تیم ارسال و نصب و همچنین ارائه خدمات پس از فروش مانند خشکشویی و تعمیرات پرده های آسیب دیده از جمله ی این تلاش ها می باشد.

علی عباسی ملقب به مهیار عباسی با تمرکز بر اهداف بالا و انگیزه ای فوق العاده برای حفظ و ارتقاء شرکت خانوادگی شان، در تلاشی ستودنی زیر ساخت ها و امکانات لازم برای هماهنگی و همکاری این تیم ها را فراهم آورده است.

کلام آخر 

اگر شما فردی با سلیقه ای تک و سخت پسند هستید و قصد دارید تا برای محیط کار یا زندگی خود پرده ای لوکس و خاص تهیه کنید ، حتماً به یکی از سه شعبه فعال شرکت پرده کاران در شمال شهر تهران سری بزنید . حتی قبل از آن با مراجعه به سایت پرده کاران می توانید هر چه بیشتر با ظرفیت های این شرکت آشنا شوید.

 

دکمه بازگشت به بالا