عمومی

آیا گوشی پوکو ایکس بهتر است یا گوشی Redmi Note 10

پوکو ایکس 3 NFC یک باتری با ظرفیت 5160 میلی آمپر ارائه کرده است که شارژده ی مناسبی را به شما ارائه می دهد. البته گفتنی است که اگر این گوشی را روی صفحه نمایش 60 هرتز قرار دهید، می توانید یک روز کامل از آن توقع شارژدهی داشته باشید، اما اگر روی 120 هرتز قرار دهید، مصرف باتری به شدت زیاد خواهد شد.

نکته مهمی که برای گیمرها مناسب است، این است که این گوشی حالتی دارد و روی آن حالت مصرف باتری بهینه می شود تا بتوانید به راحتی به بازی بپردازید و بابت تمام شدن باتری نگران نباشید. گوشی شیائومی پوکو ایکس NFC یک آداپتور فست شارژ 33 وات دارد که 0 تا 100 شارژ در زیر 1 ساعت انجام می شود و همچنین در 20 دقیقه می توانید 0 تا 50 درصد این گوشی را شارژ کنید که در نوع خود فوق العاده است که این نکته مثبتی در این گوشی موبایل به شمار می رود.

دوربین جلو و پشتی پوکو ایکس 3

در قسمت دوربین شیائومی پوکو ایکس 3 NFC می توانیم 4 لنز دوربین را مشاهده کنیم که لنز اصلی 64 مگاپیکسل است و در نور مناسب کیفیت بسیار عالی را به شما ارائه می دهد. البته در نور نا مناسب می توان گفت کیفیت عکس ها خیلی مناسب نیست و ممکن است کمی نویز در تصاویر وجود داشته باشد.
در کل می توان گفت در این بازه قیمتی دوربین پوکو ایکس 3 ان اف سی شیائومی یک دوربین سرپا و مناسبی است و می تواند نیازهای شما را برطرف کند.
همچنین این گوشی در شب خیلی کیفیت مناسبی ندارد و نمی تواند نویزها را حذف کند. فیلمبرداری این گوشی موبایل هم کیفیت مناسبی دارد و می تواند ویدیوهای خوبی را به شما ارائه دهد، البته در نور کم مانند دوربین عکاسی کمی مشکل دارد که اگر با اصول نورپردازی آشنا باشید، می توانید ویدیوهای خوبی را ثبت کنید.

دوربین سلفی شیائومی پوکو ایکس  3 NFC می توان گفت کیفیت خوبی را ارائه می دهد و می توانید عکس های سلفی مناسبی را با این دوربین ثبت کنید. البته در هنگام زوم در این دوربین کیفیت افت می کند که بهتر است بدون زوم از این دوربین استفاده کنید.

سایر ویژگی ها

گوشی Poco X3 NFC دارای 4 دوربین عقب هست که در یک بخش دایرهای جای گرفتن. دوربین اصلی 64 مگاپیکسل و دارای سنسور Sony IMX682 هست که از بسیاری گوشی های هم ردش قوی تره. دوربین دیگر این گوشی نیز دارای لنز فوق عریض و سنسور 16 مگاپیکسلی هست.

مانند دیگر گوشی های اقتصادی اندروید دو سنسور دیگه نیز کمتر از 2 مگاپیکسل و برای عکسهای ماکرو و Portrait هستن. دوربین های این گوشی هم در روز و هم در شب عکس های خوبی با کیفیت بالا تهیه میکنه. در شب نیز این گوشی به کمک نویز گیرش تا حد زیادی از تصاویر نویزی جلوگیری و عکسهای خوبی تهیه میکنه.

متاسفانه عملکرد Poco X3 در فیلم برداری بسیار خوب نیست. این گوشی میتونه فیلم های Ultra HD 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه تهیه کنه اما وضوح تنها نیمی از داستان هست. فیلم برداری دارای کنتراست بسیار سنگینی هست و دوربین به خوبی در معرض نور قرار نمیگیره. به طور کلی از فیلمهای تهیه شده توسط این گوشی می تونین در شبکه های مجازی و جاهایی از این قبیل استفاده کنین اما برای کارها و محتواهای جدی مناسب نیست.

بررسی عملکرد گوشی ردمی نوت 10

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 به دلیل موقعیت قیمتی که دارد از ساختار پلاستیکی در امان است، اما ساختار و طراحی ظاهری آن به هیچ وجه ارزان به نظر نمی رسد. در واقع، در واقع در سطح قیمتی خود و مقایسه آن با رقبایش عای رقم ساختار پلاستیکی پشتی بهترین طراحی و مقاومت را دارد. طرفداران گوشی ردمی نوت 10 می توانید در سایت می مالز کاملترین توضیح و بررسی را بیابید و با قیمت خوبی یکی را تهیه فرمایید.

هیچ نشانی از انعطاف پذیری وجود ندارد و رنگ مات جلوه زیبایی دارد، به خصوص در رنگ سفید. در بخش های دیگر، جزیره دوربین برجستگی زیادی از سطح دوربین ندارد و کاملا خوش فرم است و جلوه ای با دو رنگ باعث زیبایی زیبایی می شود.

مانند اکثر تلفن های ردمی، چیدمان دکمه و انتخاب درگاه به خوبی تعبیه و جایگذاری شده است و نکته قابل توجه یک درگاه USB-C و یک جک صوتی 3.5 میلی متری و همچنین بلندگوهای استریو است. بلندگوها برای حجم کلی و همچنین تنظیمات متعادل در نظر من برجسته شده اند. باس زیادی وجود ندارد، اما انتظار می رود با این قیمت پخش صدا ها بدون نقص پخش شود، اما در صداهای بلند به سادگی تحریف می شود.

گوشی ردمی نوت 10 همچنین دارای مقاومت IP53 برای مقاومت در برابر پاشش است که یک افزودنی نادر و بسیار عالی در این قیمت می باشد. بسیار جالب است که شیائومی برای نمونه کارهای میان رده فعلی خود، اسکنر اثر انگشت جانبی را انتخاب کرده است. اینها بسیار مطمئن تر از اسکنرهای ارزان قیمت در صفحه نمایش هستند. این مسئله در اینجا همچنان ادامه دارد و من در طول مدت حضورم در تلفن هیچ مشکلی نداشتم. اسکنر جانبی هر بار با موفقیت قفل تلفن را باز می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا