اجتماعیبرترین های کسب و کار

دانلود ویدیو از اینستاگرام و ذخیره در گالری گوشی موبایل و کامپیوتر

بسیاری از مردم از من می پرسند که چگونه می توان فیلم ها را از اینستاگرام دانلود کرد و من تصمیم گرفتم روش هایی را که می توان برای دانلود فیلم از اینستاگرام استفاده کرد را مرور کنم. همانطور که همه می دانید اینستاگرام توانایی دانلود مستقیم ویدیو را ندارد بنابراین باید از برنامه یا برنامه غیر رسمی که این کار را انجام می دهد استفاده کنید یا از سایت های آنلاین برای این کار استفاده کنید و راه چهارمی وجود دارد که ربات از آن استفاده می کند. تلگرام می تواند یک راه خوب و در دسترس باشد. با ما بمان

  1. ویدیوهای اینستاگرام را با downloadinsta.app دانلود و ذخیره کنید

اولین روشی که در این آموزش به آن خواهیم پرداخت، دانلود ویدیو از اینستاگرام به وب سایت های آنلاین است، با استفاده از این وب سایت می توانید به راحتی ویدیوهای خود را بدون محدودیت دانلود کرده و در گوشی یا کامپیوتر خود ذخیره کنید. برای ذخیره ویدیوها از اینستاگرام با downloadinsta.app ، مراحل زیر را دنبال کنید.

به برنامه یا وب سایت اینستاگرام بروید و پیوند ویدیویی را که می خواهید ذخیره کنید کپی کنید.

محل downloadinsta.app را وارد کنید و لینک را در قسمت داده شده وارد کنید و روی کادر دانلود کلیک کنید.

تولدت مبارک! لینک دانلود ویدیو برای شما ساخته شده است و اکنون می توانید به راحتی ویدیو را ذخیره کرده و در دستگاه خود ذخیره کنید.

  1. دانلود ویدیو از اینستاگرام با وب سایت آنلاین downloadinsta.app

یکی دیگر از مواردی که نشان می دهد من خیلی لذت بردم و اکنون با هم کار می کنیم به دلیل ابزارهای زیادی است که او در سایت   downloadinsta.app دارد. با استفاده از این ابزار می توانید همچنین به جهت audio instagram downloader هم استفاده کنید.

برای دانلود ویدیو از وب سایت Givefest مراحل زیر را دنبال کنید.

پیوند ویدیو را از برنامه یا وب سایت Insta حذف کنید.

برای دانلود insta.app وارد شوید.

لینک ویدیو را در کادر مشخص شده در وسط صفحه وارد کنید و روی کادر دانلود در پایین کادر کلیک کنید.

حالا کمی صبر کنید. تبریک می گوییم لینک دانلود ویدیو برای شما ساخته شده است و به راحتی می توانید ویدیو را دانلود و ذخیره کنید.

  1. با استفاده از flydownloader.com ویدیوها را از اینستا دانلود کنید

برای دانلود آسان ویدیوهای اینستاگرام خود می توانید از سایت فلای دانلودر استفاده کنید این ابزار قادر است نیازهای کاربران را به صورت کاملا رایگان برآورده کند برای دانلود ویدیوهای خود از اینستاگرام باید مراحل زیر را دنبال کنید

لینک ویدیو را از اپلیکیشن اینستاگرام یا وبسایت اینستا کپی کنید.

حالا به flydownloader.com بروید.

لینک ویدیویی که در مرحله اول کپی کرده اید را در کادر مشخص شده وارد کنید و سپس بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

کمی حوصله فایل ویدیویی مورد نظرتان را برای شما به ارمغان می آورد

  1. ذخیره ویدیو با استفاده از ربات های تلگرام

راه دیگری که در دسترس تر است استفاده از ربات های تلگرام است، شما می توانید به راحتی با ربات های تلگرام ویدیوها را بدون نصب برنامه اضافی از اینستاگرام دانلود کنید. با من همراه باشید تا بدانید این روش چگونه کار می کند.

وارد Taglar شوید و Instasave_bot را در قسمت جستجو جستجو کنید و ربات مورد نظر خود را وارد کنید.

وارد ربات شوید، start را فشار دهید و زبان ربات را انتخاب کنید.

لینک ویدیوی مورد نظر را برای ربات ارسال کنید.

ربات احتمالاً از شما می خواهد که برای این کار به یک کانال بپیوندید.

به ربات برگردید و لینک را برای ربات ارسال کنید.

یک لحظه صبر کنید، ربات survi ویدیو مورد نظر را برای شما ارسال می کند و می توانید به راحتی آن را دانلود کرده و در گالری موبایل خود ذخیره کنید.

اگر از نسخه دسکتاپ استفاده می کنید، می توانید به راحتی همان مراحل را در نسخه ویندوز دنبال کنید تا بتوانید ویدیو را در رایانه شخصی خود ذخیره کنید.

  1. استفاده از نرم افزارهای غیر رسمی برای دانلود فیلم از اینستاگرام.

یکی دیگر از راه های دانلود ویدیو از اینستاگرام، دانلود از طریق برنامه های غیر رسمی خود اینستاگرام مانند اینستاگرام پلاس، گیگابایت اینستاگرام، اینستاکس و غیره است. با نصب این نسخه به راحتی می توانید هر آنچه را که می خواهید از اینستاگرام دانلود کنید. استفاده از این برنامه ها به دلیل غیر رسمی بودن توصیه نمی شود اما ضرر زیادی ندارد اما مراقب باشید.

  1. فیلم های اینستا را با برنامه های اضافی دانلود کنید

برای دانلود ویدیوهای اینستا می توانید از برنامه هایی که برای این منظور ساخته شده اند استفاده کنید و ویدیوهای خود را در گوشی خود ذخیره کنید. برای استفاده از این برنامه ها باید وارد گوگل پلی شوید و در قسمت جستجو عبارت instagram downloader را جستجو کنید و تمامی برنامه های موجود در این زمینه را که می توانید استفاده کنید را برای شما به ارمغان می آورد.

توجه داشته باشید که در این روش برخی از برنامه ها هستند که برای دانلود ویدیو از شما اطلاعات حساب کاربری خود را می خواهند پس به هیچ وجه اطلاعات خود را وارد نکنید.

خلاصه

در اینجا با چهار راه برای دانلود ویدیو از اینستاگرام و نحوه کار با هر یک از این ابزارها آشنا شدیم. به نظر من استفاده از پلتفرم آنلاین شاید بهترین راه باشد، به سه دلیل نیازی به نصب برنامه های جانبی نیست و می توانید در کنار اینستاگرام اصلی خود از آن استفاده کنید. دوم اینکه می توانید بدون محدودیت دانلود کنید. سوم اینکه می توانید بدون وارد کردن اطلاعات خود ویدیوها را ذخیره و دانلود کنید. روش های دیگر ذکر شده در جاهای مختلف مناسب است.

دکمه بازگشت به بالا