برترین های کسب و کارعمومی

راهکارهای انتخاب بهترین یوزرنیم برای اکانت اینستاگرام

شما در این مقاله می آموزید که چگونه بهترین نام کاربری را برای اینستاگرام را تعیین کنید. باید بگوییم که در مورد انتخاب نام کاربری اینستاگرام موارد زیادی باید مورد بررسی قرار بگیرد که چند مورد مهم آن را برای شما عزیزان در این مطلب توضیح دادیم. با ما همراه باشید.

چطور بهترین یوزرنیم را در اینستاگرام برای خود انتخاب کنیم؟

نام اکانت اینستاگرام شما یا نام کاربری اینستا شما در واقع دقیقا همان چیزی است که شما میخواهید با آن شناخته شوید و با آن در واقع در این شبکه اجتماعی مورد خطاب و منشن قرار بگیرید.

یک نام کاربری خوب و یا یک نام کاربری جذاب و تاثیرگذار در اینستاگرام، برای شما مسیر برندسازی و محبوییت را هموار تر خواهد کرد. نام کاربری شما، هویت شما برای دنبال کنندگان تان است، کاربران فالوور شما پیج شما را به این نام می شناسند و با آن نام در شبکه های اجتماعی به دنبال شما می گردند.

برای جذب مخاطبان به پیج اینستاگرام خود، نام کاربری ما باید مناسب، جذاب و برازنده پیج و کسب و کار مان باشد. به عبارتی دیگر نام کاربری ما باید به صورتی باشد که در ابتدا فهمیدن آن راحت باشد، سپس پیدا کردن ان در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام هم راحت باشد. مثلا نام های کاربری که همراه با چندین علامت نامشخص و ناشناس هستند برای کاربران شاید مفهوم خاصی داشته باشند اما پیدا کردن آن در اینستا سخت می شود.

ما باید همیشه سعی داشته باشیم که در بین زیبایی نام و سادگی پیدا کردن نام توسط کاربران یک تعادلی ایجاد کرده باشیم. علاوه بر این دو مورد برازنده بودن یوزرنیم برای پیج اینستاگرام یکی دیگر از مواردی است که ما باید بدان دقت والایی داشته باشیم. برای یک پیج رسمی یا شخصی نباید نام های سبک و کم ارزش گذاشت. برای پیج فان و طنز بهتر است نام های هم وزن خود گذاشت و نام کاربری خود را هم آمیخته با طنز و فان کنیم.

برای انتخاب بهترین یوزرنیم مشکل دارید؟

از دوستان نزدیک خود یا آشنایان کمک بگیرید. چند یوزرنیم ای که مدنظرتان است را روی برگه یا روی نوت پد گوشی بنویسید و به دوستان نزدیک خود یا خانواده نشان دهید، از آنها نظر بخواهید و مشورت داشته باشید.

از انتخاب نام کاربری بسیار سخت یا عجیب خودداری کنید نام های کاربری سخت و یا بسیار عجیب گاهی می تواند در ذهن کاربران شما تاثیر گذار باشد و بعدا بتواند راحت آن تشخیص بدهد از سایر حساب های کاربری مشابه شما. اما مشکل اینجاست که سرچ این نام کاربری در اینستاگرام سخت می شود و کاربران کمتری می توانند به راحتی شما را پیدا کنند.

از طرفی اگر از نام کاربری خود مطمئن هستید و فکر می کنید یک برند ارزشمند دارید به حس ششم خود اعتماد کنید. حس ششم آدم خیلی وقت ها درست می گوید!

چه پارامتر هایی را می توانیم در انتخاب نام در نظر بگیریم؟

در ادامه این مقاله در به بررسی پارامتر ها و مواردی که می توانیم در انتخاب نام در نظر بگیریم می پردازیم و برایتان به صورت مفصل شرح خواهیم داد.

  • استفاده از نام کوچک
  • از حروف تکراری استفاده نکنید

برخی به دلیل انتخاب شدن اسم شان در سایر پیج ها و این موضوع که یوزرنیم مدنظر اونها اشغال شده اقدام به گذاشتن چند حرف تکراری روی اسم مدنظرخودشون می کنن و از این طریق سعی میکنن نام کاربری مدنظر رو تا حدودی داشته باشن.

این اشتباه بزرگ حتی می تواند باعث شود خودتان هم یوزرنیم و نام کاربری خودتان را درست به خاطر نسپارید و برای معرفی پیج خود همیشه درحال توضیح اضافی برای نام کاربری خود هستید. این نکته را فراموش نکنید که “اسم شما یاد مخاطب می ماند نه تعداد حروف تکراری!”

جالب اینجاست که بسیاری از سایت ها استفاده از نام تکراری را به نام یونیک و معنا دار ترجیح می دهند و به مخاطبان خود توصیه می کنند از نام های تکراری برای راحتی استفاده کنند. اما ما در فالونیک به شما توصیه می کنیم به این مورد توجه کافی را داشته باشید و سعی کنید حرف تکراری در نام کاربری خود به کار نبرید.

  • استفاده از نام های ترکیبی و مستعار

استفاده از نام های ترکیبی و مستعار میتواند با روش هایی خلاقانه به شما در انتخاب نام کاربری خود کمک بسیاری کند. مثلا themoein ، یا mr.coffee.

  • استفاده از دامین و پسوند وبسایت در یوزنیم اینستاگرام

جمع بندی انتخاب بهترین نام کاربری برای اینستاگرام

یکی از کارهای مهم در زمان ساخت پروفایل می باشد. همچنین نام کاربری مناسب تاثیر زیادی در اینستاگرام شما دارد. چون اولین چیزی که دیگران از شما می بینند نام کاربری شماست.

در این مطلب میخواهیم روش ها و ایده هایی که به شما کمک می کند بهترین نام کاربری را برای اینستاگرام خود انتخاب کنید، را به شما آموزش دهیم.

هنگام انتخاب بهترین نام کاربری اینستا مخصوصا افرادی که می خواهند پیج تجاری در این شبکه اجتماعی داشته باشند، باید به یک سری نکات توجه کنند.

از جمله اینکه نام کاربری باید مرتبط با شخصیت یا حرفه شما باشد. چون نام کاربری مناسب کاربر، افراد را ترغیب می کند تا پیج شما را ببینند. یک نام کاربری میخوام که تمامی موارد و قوانین اینستاگرام را رعایت کند و بتواند افراد را جذب پیج کند.

ولی اگر پیج شما نام مناسب و جذابی نداشته باشد، ممکن است کاربر رغبت پیدا نکند از پیج شما دیدن کند. نام کاربری جدید امروزه توسط صاحبان پیج و بلاگرها مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوانند بهترین نام کاربری اینستا را برای خود انتخاب نمایند. مثلا خودم جدیدا یک نام کاربری میخوام که ویژگی و قابلیت های برند خودم را داشته باشد و در این زمینه در پیج های مختلف جستجو کرده ام، تا بتوانم بهترین نام کاربری برای اینستاگرام را انتخاب کنم.

همچنین اگر پست و مطالب خوبی هم داخل پیج خود داشته باشید به کمک نام کاربری اینستاگرام باعث می شود تا کاربران شما را دنبال کنند (پیج تان را فالوو کنند).

پس اولین نکته برای اینکه فالوورهای زیادی در پیج خود داشته باشید، نام کاربری اینستاگرام است.

هدف از ساخت پیج اینستاگرام

برای اینکه بتوانید نام مناسبی برای پیج خود انتخاب کنید، باید هدفتان از ساخت اکانت اینستاگرام را مشخص کنید.

تعیین اهداف شما، کمک زیادی می کند تا نام کاربری اینستاگرام شایسته و جذابی را انتخاب کنید. مثلا شما از ساخت این پیج می خواهید فروش محصول یا خدماتی را انجام دهید یا قرار است در آن پست آموزشی قرار دهید.

برای اینکه پروفایل کامل تری داشته باشید، لازم است بیو مناسبی هم داشته باشید. همچنین فالوور بالا تاثیر زیادی در جلب توجه مخاطب دارد و همین هم دلیلی است که افراد زیادی به سمت خرید فالوور اینستاگرام می روند.

مطالب و محتوای پیج اینستاگرام

برای انتخاب بهترین نام کاربری برای اینستاگرام باید بدانید که می خواهید چه مطالب و محتوایی در پیج اینستاگرام خود منتشر نمایید.

همچینین مشخص کردن نوع پیج یعنی تجاری یا شخصی بودن برای نام کاربری به شما کمک می کند.

مثلا اگر پیج تجاری می خواهید، اسم مجموعه خودتان یا برندتان را همراه با نوع کسب وکارتان ثبت کنید، تا در هنگام جستجوی کاربران نام شما در اولین ها باشد.

نام کاربری برای اینستاگرام چه مشخصاتی دارد؟ اگر پیج شخصی شماست، از اسم و فامیلی خود می توانید استفاده کنید نام کوچکتان یا فامیلی. اگر هم قبلا ثبت شده بود از گذاشتن اعداد خاصی در کنار نام کاربری خود مثل سال تولد و میتوانید کمک بگیرید.

 باید بگوییم که شما میتوانید به راحتی از طریق سایت ما اقدام به خود کنید و به این ترتیب فالوورهای خود را افزایش دهید.و برای افزایش ویو های خود سرویس را دریافت کنید

موضوع مورد علاقه خود را به اسم پیج خود اضافه کنید

یکی دیگر از راه های انتخاب بهترین نام کاربری برای اینستاگرام، استفاده کردن از نام موضوع مورد علاقه می باشد. چنین انتخابی مخصوصا برای افرادی که پرسونال برندینگ برایشان از اهمیت زیادی برخوردار است، می تواند مناسب باشد. با گذاشتن موضوع مورد علاقه خود در کنار اسم اکانت، صمیمت بیشتری با مخاطب پیدا می کنید. بدین صورت شانس بیشتری برای بدست آوردن مخاطبان هم سلیقه پیدا خواهید کرد.

اگر دقت کرده باشید در اینستاگرام پیچ هایی که از صمیمت بیشتری برخوردار هستند مخاطب های بیشتری می توانند جذب کنند. شما با توجه به سلیقه و خلاقیت خود می توانید نام های مختلفی را انتخاب کنید. پس خودتان را به محدود به نمونه هایی که ما مثال می زنیم نکنید.

برای داشتن یک نام کاربری جذاب باید خلاقیت داشته باشید تا نامی را انتخاب کنید که زیاد تکراری نباشد و برای مخاطب جذاب جلوه داده شود.

سخن پایانی

در آخر بهتر است یادآوری کنیم که نام کاربری شما باید در ذهن افراد نقش ببندد و به نوعی تبدیل به یک برند شود، مخصوصا اگر اکانت شما خدمات ارائه میدهد و یا محصولاتی را در آن به فروش می رسانید. همانطور که می دانید نام کاربری برای اینستاگرام امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید با دقت زیادی انتخاب شود.

دکمه بازگشت به بالا