برترین های کسب و کارعمومی

آیا گوشی آیفون به قاب نیاز دارد؟ معرفی مدل های قاب گوشی آیفون

قاب های آیفون انواع مختلفی دارند و از مواد مختلفی ساخته می شوند. قاب های آیفون پارچه ای، ژله ای، چرمی، سیلیکونی، چوبی، فیبر کربنی و قاب آیفون مختلط مدل هایی هستند که می توانید با توجه به بودجه مالی و سلیقه خود یکی از قاب های آیفون را تهیه کنید.

قاب گوشی، مهمترین لوازم جانبی آیفون:

یکی از مهم ترین لوازم جانبی گوشی قاب یا گارد است. یکی از مهم ترین و لذت بخش ترین تجربه ها هنگام خرید قاب گوشی، انتخاب قاب مناسب برای گوشی است. همانطور که همه ما می دانیم، قاب های گوشی آیفون در طرح ها و مدل های مختلفی عرضه می شوند که هر کدام دارای قیمت متفاوتی هستند.

اگر کمی روی بدنه آیفون خود خط و خش وارد شود، قطعا روی قیمت آن تاثیر می گذارد، بدیهی است که قیمت آیفون روز به روز در حال افزایش است. بنابراین برای محافظت از گوشی آیفون باید محافظ خوبی تهیه کرد تا در هنگام افتادن صفحه یا بدنه گوشی آیفون آسیبی نبیند.

انواع مدل قاب های گوشی آیفون

قاب قاب آیفون مدل پارچه ای

شاید با شنیدن نام این کیف آیفون بوم کمی تعجب کنید. باید گفت که این قاب شگفت انگیز ظاهری جذاب و چشمگیر دارد که می تواند ظاهر آیفون شما را زیباتر کند.قاب فابریک برای آیفون به قدری زیبا و جذاب است که پس از دیدن و با نصب از ظاهر زیبای آن لذت خواهید برد. این قاب گوشی به سبک فابریک به شما امکان می‌دهد آیفون خود را با احساس بهتری در آیفون خود تنظیم کنید.

امنیت و سطح حفاظتی قاب برزنتی آیفون کاملا مطلوب است منبع تغذیه و دوربین طرح های متنوعی تولید می شود و رنگ ها به گونه ای است که شما را به وجد می آورد.

قاب گوشی آیفون مدل چوبی

قاب گوشی آیفون مدل های مختلفی دارد که یکی از قاب های لوکس آیفون، نوع چوبی آن است. مطمئناً با دیدن این قاب چوبی آیفون شگفت زده و هیجان زده خواهید شد زیرا این قاب گوشی از چوب طبیعی و مصنوعی ساخته شده که زیبا و کلاسیک به نظر می رسد.

البته برخی از مدل های قاب چوبی از چوب دست ساز و برخی مدل های کلاسیک و باکلاس از چوب طبیعی، مرغوب و راحت ساخته شده اند. اسکلت چوبی به هیچ وجه لکه نمی خورد و روغن روی قاب جمع نمی شود.

توجه داشته باشید که قاب چوبی آیفون به صورت قاب گوشی پسرانه و قاب گوشی دخترانه تولید می شود. اگر قصد خرید قاب چوبی آیفون را دارید می توانید با توجه به سلیقه خود طرح ها و رنگ های مختلف قاب چوبی را انتخاب کنید. بسیاری از افراد هنگام خرید مدل های چوبی نگران شکستگی و ایمنی آنها هستند. فرم تلفن چوب طبیعی و مصنوعی در هنگام تولید با مواد اضافه شده و حرارت داده می شود تا سطح امنیت افزایش یابد.

قاب آیفون مدل فیبر کربن:

قاب آیفون فیبر کربن یک قاب حرفه ای با امنیت و دوام بالا می باشد. از محصولات کربن و فیبر کربن ساخته شده و ظاهری جذاب و جذاب دارد. علاوه بر این، قاب گوشی سامسونگ یا مدل آیفون، استایل و حرفه ای بودن زیادی را به شما هدیه می دهد. این مدل گوشی در رنگ ها و طرح های مختلف با قیمتی مقرون به صرفه موجود می باشد.

لطفا توجه داشته باشید که ایمنی کربن آیفون بالاتر از شیائومی و سایر برندهای آیفون است. اگر هنگام خرید قاب فیبر کربنی آن را انتخاب کنید، قطعاً نگرانی های ایمنی آیفون شما را کاهش می دهد.


قیمت قاب آیفون فیبر کربنی کاملا مناسب است چرا که اگر سطح حفاظتی این مدل را در نظر بگیریم می توان گفت کاملا برای شما مناسب است.

این قاب از ترکیبی از مواد مختلف ساخته شده است که به خوبی در برابر ضربه مقاومت می کند. هسته آیفون از فیبر کربن، چرم مصنوعی، سیلیکون و پلی کربنات ساخته شده است که آن را منحصر به فرد و منحصر به فرد کرده است. با توجه به ترکیب رنگ های مختلف، اعداد هیجان انگیز هستند.

همچنین فریم از کریستال، آلومینیوم، پلاستیک و غیره ترکیب شده است. قاب هیبریدی طراحی خاصی دارد و به دلیل استفاده از متریال های مختلف قیمت های متفاوتی بر روی آن ثبت می شود.قیمت قاب گوشی هیبریدی آیفون با توجه به مواد به کار رفته در تولید این قاب سنجیده می شود.

قاب سیلیکونی آیفون

یکی از محبوب ترین مدل هایی که در هنگام خرید قاب آیفون باید در نظر بگیرید مدل سیلیکونی آن است. قاب سیلیکونی آیفون ضد تعریق و یک قاب حرفه ای و تزئینی می باشد. اگر به سبک اسپرت و فانتزی علاقه دارید می توانید از قاب سیلیکونی آیفون استفاده کنید.

رزگلد، خاکستری، فیروزه ای، مشکی، نارنجی، سبز، آبی، صورتی، قرمز، زرد و … در رنگ های متنوع برای رفع نیاز مشتریان تولید می شود. قاب سیلیکونی کاملاً نرم است و در برابر نور خورشید و رطوبت بسیار محافظت می شود همچنین از لک و جذب چربی جلوگیری می کند

کیف آیفون مدل کتابی

از دیگر لوازم جانبی گوشی می توان به جلد کتاب گوشی اشاره کرد. جلد کتاب همچنین از نمایشگر و بدنه گوشی های آیفون، سامسونگ یا شیائومی و سایر مدل ها محافظت می کند. افرادی که نگران آیفون یا گوشی خود هستند می توانند با یک جلد کتاب به این نگرانی ها پایان دهند و یک پوشش محافظ هم برای گوشی و هم برای کناره نمایشگر ایجاد کنند تا از آسیب دیدن صفحه جلوگیری شود.

جلد کتاب انواع مختلفی دارد و در مواد، طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود. یک گزینه هوشمند و هیجان انگیز برای افرادی که می خواهند از بدنه و صفحه نمایش آیفون خود محافظت کنند، خرید قاب هوشمند است. این قاب آیفون دارای عملکرد هوشمندی است که گوشی، پیام ها، ساعت و تاریخ را نشان می دهد.

چرا قاب، محافظ یا قاب برای گوشی انتخاب کنیم؟

اهمیت قاب زمانی احساس می شود که گوشی شما بیفتد و در معرض ضربه های شدید قرار گیرد. در واقع حمل آیفون بدون قاب به دلیل احتمال برخورد با گوشی بسیار خطرناک است. قاب گوشی یکی از بهترین راه ها برای محافظت از ال سی دی و بدنه آیفون شماست.

همانطور که می دانیم صفحه نمایش های آیفون بسیار شکننده هستند، با کوچکترین ضربه ای احتمال شکستن صفحه نمایش LCD و سایر قطعات وجود دارد. طول لبه های قاب متحرک میلی متر است، بنابراین زمانی که به ال سی دی فشار وارد می کنید، میزان فشار را کاهش می دهد و از شکستن ال سی دی جلوگیری می کند.

نکات مهم هنگام خرید قاب آیفون:

توجه داشته باشید که قیمت قاب آیفون بسته به مدل آیفون و نوع آن متفاوت است، در هنگام خرید قاب گوشی آیفون ابتدا به کیفیت قاب آن توجه کنید.

قاب های آیفون دخترانه و پسرانه در مدل های مختلفی تولید می شوند که می توانند گوشی را گرم کنند بنابراین کیفیت لوازم جانبی گوشی در هنگام خرید بسیار مهم است به یاد داشته باشید که قاب مناسب با مدل گوشی خود را خریداری کنید تا گوشی یا دوربین را مسدود نکند.

قیمت قاب آیفون به چه چیزی بستگی دارد؟

قیمت قاب آیفون بستگی به کیفیت، جنس و سطح محافظ دارد و در هنگام خرید قاب گوشی اپل باید به سطح محافظ و کیفیت قاب توجه داشت. قاب های محافظ آیفون بسیار پرکاربرد هستند و می توانید انواع قاب گوشی را برای مدل های آیفون در قاب تهیه کنید.

بحث در مورد قیمت قاب آیفون:

یکی از فاکتورهای مهم در خرید قاب آیفون قیمت قاب آیفون است. انواع قاب گوشی دخترانه و پسرانه هم اکنون با قیمت های متفاوت موجود می باشد. قاب آیفون بسته به عواملی مانند جنس، کیفیت، طراحی، مدل و … قیمت متفاوتی دارد.

قابکده ارائه دهنده انواع قاب موبایل دخترانه و پسرانه می باشد. و قابکده با ارائه این محصولات در اشکال مختلف توانسته است با ارائه محصولات باکیفیت و با قیمت های فوق العاده مقرون به صرفه، مشتریان زیادی را به خود جذب کند. اگر می خواهید قاب هایی با قیمت و کیفیت مناسب بخرید. لطفا از این وب سایت دیدن کنید و قیمت ها را مقایسه کنید تا خریدی خوب و مقرون به صرفه داشته باشید.

خرید قاب آیفون پسرانه و دخترانه

قاب های آیفون پسرانه و دخترانه انواع مختلفی دارد. در واقع می توان گفت که خرید قاب آیفون یکی از متنوع ترین قاب ها در بین گوشی ها است که متناسب با هر سلیقه ای با سبک ها و قیمت های مختلف است. قاب های گوشی سیلیکونی و شفاف انواع مختلفی دارند و برای هر کاربری و ترجیحی ساخته شده اند.

مشتریان با توجه به سلیقه خود می توانند از بین انواع قاب و قاب آیفون پسرانه و دخترانه، انواع قاب های ضد ضربه و سیلیکونی، هولوگرام، آینه ای و قاب های طرح دار و طرح دار را انتخاب کنند. قاب های فوق العاده دخترانه، عروسکی و پسرانه، طرح های فوتبال و فیلم تولید شده است که به لطف قیمت مناسب، جایگاه ویژه ای در بین سایر قاب ها پیدا کرده است.

سوالات متداول:

چرا گوشی آیفون به قاب نیاز دارد؟

توصیه می کنیم برای آیفون خود یک قاب بخرید. یک قاب خوب می تواند از گوشی شما در برابر شکستگی صفحه نمایش، فرورفتگی، کثیفی، خط و خش محافظت کند و به شما کمک کند تا گوشی خود را برای مدت طولانی نو نگاه کنید.

آیا قاب سیلیکونی آیفون واقعا از گوشی شما محافظت می کند؟

مانند هر قاب دیگری، هزاران ساعت آزمایش در طول فرآیند طراحی و ساخت روی آن قرار می‌گیرد. این نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار است، بلکه برای محافظت از آیفون شما در برابر خط و خش نیز طراحی شده است.

دکمه بازگشت به بالا