قیمت گن لاغری شکم و پهلو

گن زنانه محصولی است که به منظور لاغر سازی غیر دائمی موضعی قسمت‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. گن‌ها با خاصیت کشسانی بسیار قوی، شکم، پهلو و ران پا و بازو را لاغرتر نشان می‌دهد.  بسته به طراحی گن، باعث برجسته دیده شدن باسن و سینه می‌شوند. گن‌های لاغری فشار بسیار زیادی را به اندام‌های داخلی وارد می‌کنند. از این رو استفاده‌ی طولانی مدت از آن پیشنهاد نمی‌شود.

کاربرد گن زنانه

گن‌ها علاه بر لاغری برای مراقبت پس از جراحی نیز به کار گرفته می‌شوند. این نوع از گن‌ها با گن زنانه لاغری متفاوت است. گن پس از جراحی، گن سوختگی به بهبود بیمار پس از جراحی کمک می‌کنند. هم‌چنین گن‌های مناسب بارداری شرایط بارداری را برای شخص راحتتر می‌سازد.

انواع مدل گن زنانه

گن شکم و پهلو :این نوع گن متداول‌ترین نوع گن است که به منظور لاغری شکم و پهلو، آن‌ها را کاملا فشرده می‌کند و اندامی زیبا مانند ساعت شنی برای شما به ارمغان می‌آورد. از این رو به آن گن ساعت شنی نیز گفته می‌شود.  گن زنانه یکسره گن یکسره دارای سوتین است و در دو حالت بنددار و بند قابل تنظیم طراحی می‌شوند. این محصول تمام سینه، شکم، پهلو و باسن را در برمی‌گیرد و اندام ساعت شنی را برای شما می‌سازد.

گن زنانه پادار :گن پادار به صورت شلوارک تا زانو و به صورت شلوارک تنها یا به صورت یکسره ارائه می‌شوند. بخش بلند شلوارک وظیفه‌ی فشرده کردن و لاغر سازی ران پا را بر عهده دارد. استفاده از شورت گنی برای جمع کردن شکم و پهلو بسیار متداول است. این محصول مانند شرت کشی است و کاملا عادی پوشیده می‌شود و در مدل‌های دیگر توسط مجموعه‎‌ای از قزن‌ها بسته می‌شود. گن بازو این محصول به صورت نیم تنه طراحی می‌شود و بازوها را به طور کامل پوشش می‌دهد. گن فرم ایزی محصولات متنوعی در این زمینه ارائه می‌دهد.

رنگ های محبوب گن زنانه

گن‌های لاغری، در رنگ‌های بسیار محدودی تولید می‌شوند. رنگ‌های روشن و کرمی نزدیک به رنگ پوست بدن، مشکی و سفید از جمله رنگ‌های پرطرفدار گن زنانه است.  مهم‌ترین نکنه در هنگام خرید انواع گن و شکم بند، جنس آنهاست. این محصولات از قابلیت کشسانی بسیار بالایی برخوردارند و باید بدون آسیب دیدگی، به مقدار بسیار زیادی کشیده شوند. علاوه بر آن برخی از مدل‌های آن داری فنر هستند. بنابراین در هنگام پوشیدن و شستشو به مراقبت زیادی احتیاج دارند. جنس پلی آمید، لاکرا، الاستین از جمله پارچه‌های متداول برای دوخت گن زنانه است. گن زنانه فرم تایم و گن زنانه ارتان از این نظر حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

برندهای معروف تولید کننده گن زنانه

برای آنکه گن و شکم بند شما برای مدت‌های طولانی کار کند و سالم باقی بماند، بهتر است آن را از برندهای معتبر و با کیفیت تهیه کنید. در این زمینه می‌توان گن زنانه اسلیم لیفت، گن زنانه کاسمارا و گن زنانه تریومف را نام برد. شما می‌توانید انواع گن زنانه و شکم بند لاغری از فروشگاه آنلاین دیجی‌استایل تهیه کنید. این محصول علاوه بر خانم‌ها، مدل‌های مردانه نیز دارد و در تناسب اندام آنها تاثیر قابل توجهی می‌گذارد.

از دیگر گن های لاغری مردانه می توان به گن های صورت و غبغب اشاره کرد. این گن ها مخصوص صورت و غبغب و فک و چانه است افرادی که عمل لیپوماتیک را انجام می دهند حتما باید بعد عمل از این گن ها استفاده کنند. همچنین کسانی که می خواهند غبغب خود را از بین ببرند این مدل گن به آن ها پیشنهاد می شود. این افراد باید به مدت 2 الی 3 هفته به طور مداوم از این گن ها استفاده کنند. این سبک گن های نواری هستند که به صورت عمودی زیر گردن قرار می گیرند و در بالای سر با چسبی ثابت می شوند.

سبک دیگر گن های لاغری مدل نیم تنه و بالا تنه هستند این گن ها درجه حرارت بدن را بالا می برند از این رو سبب تعریق زیاد بدن می شوند. گن نیم تنه قسمت های شکم و پهلو را جمع می کند این گن ها در مدل های بند دار و بدون بند در بازار وجود دارند. گن های بالا تنه هم داریم که آن ها قسمت کمر و سینه را پوشش می دهند. این سبک برای افرادی که جراحی کرده اند بسیار مناسب است. پوشیدن گن های نیم تنه و بالا تنه سبب می شود تا سطح سینه، دور سینه و نواحی اطراف آن تحت فشار قرار گیرند این گن ها با بافت خاصی که دارند روی سلولیت های این نواحی فشار وارد می کنند که این فشار ها باعث می شود اشتهای شما کم شود که در نتیجه سبب لاغری و کاهش وزن می شود.

این سبک گن ها بیش از 85% طول بدن را پوشش می دهند. بنابراین افراد بعد از عمل می توانند از این سبک گن ها استفاده کنند زیرا سبب می شود تا باسن، ران، شکم و پهلو ها و سینه و اطراف آن، پشت کمر خوش فرم شوند. این گن همه نواحی پوشش داده شده را تحت فشار قرار می دهد از این رو استفاده مدوام از آن سبب می شود تا به مرور زمان تمام قسمت های بدن شما خوش فرم شود. استفاده از گن لاغری درجه یک در کنار کم کردن سایز شما کمرتان را هم باریک تر نشان می دهد. البته بیشترین تاثیری که گن ها روی بدن ما می گذارند آنی است یعنی همان لحظه که گن را پوشیدیم حداقل 2 سایز از تمام قسمت های پوشیده شده توسط گن کم می شود. بنابراین این یک راهکار و روش مفید برای زمان هایی ست که به یک مهمانی و مکان خاصی دعوت می شوید.

به طور کلی روش های مختلفی جهت لاغری و خوش فرم شدن وجود دارد مانند عمل جراحی و رژیم های غذایی سخت و طولانی مدت. اما این روش ها زمان بر هستند و هزینه زیادی را به همراه خواهند داشت. از این جهت یکی از روش های مقرون به صرفه و کم هزینه استفاده از گن لاغری برای کاهش سایز است. از طرفی عمل جراحی هزینه زیادی را برای شما خواهد داشت همچنین دوره نقاهت بعد از عمل بسیار مهم و حساس است که اگر نکات مهم آن دوره را رعایت نکنید احتمال بازگشت آن زیاد است.

اگر به دنبال خرید اینترنتی گن لاغری زنانه هستید دقیقا در جای مناسبی هستید در این مقاله تمام نکات خرید بهترین گن لاغری و بهترین محصولات بازار و ویژگی ها هر کدام را به شما معرفی خواهیم کرد. مشکلی که در زمان انتخاب و خرید گن با آن مواجه می شوید، تعداد زیاد تنوع آن است که انتخاب شما را سخت می کند. گن های لاغری آنقدر محبوب شده‌اند که در انواع مختلف با کیفیت و جنس های متنوع عرضه می گردند. در ادامه، این چالش برای شما بوجود می آید که کدام یک برای شما مناسب تر است؟ در این مقاله می خواهیم نکاتی را به شما یاد دهیم تا انتخاب را برای خرید بهترین گن لاغری برای شما آسان کنیم.

بهترین گن لاغری در درجه اول گنی است که شما در آن احساس راحتی نمایید و بتوانید برای ساعاتی که آن را تن می کنید، آن را تحمل کنید. این راحتی به عوامل زیادی مانند جنس و کیفیت ساخت بستگی دارد. لازم نیست چیزی بپوشید که شکل بدن شما را به کلی تغییر دهد. این نکته را به خاطر داشته باشید که علاوه بر زیبایی و اعتماد به نفسی که به شما می دهد، انتخاب گن نامناسب می تواند برای شما ضرر داشته باشد. استفاده از گن لاغری مثل این است که یک نفر اتو را به سمت شما برده و هر برجستگی را که دارید صاف کرده است.

دقیقا مانند استفاده از نرم افزار فتوشاپ برای بدن زنده شما است. استفاده از گن آنقدر خوب جواب می دهد که بیشتر افراد مشهور روی فرش قرمز آن را می پوشند. تمامی این ها تنها با انتخاب و خرید بهترین گن لاغری میسر می گردد. تفاوتی نمی کند که شما لاغر باشید و یا چاق. استفاده از گن لاغری به شما کمک می کند تا بهتر و ایده آل تر بنظر برسید. استفاده از این وسیله چه از نظر ظاهری و چه از نظر روانی باعث می شود تا افراد اعتماد به نفس شان را بازیابی کنند و در راه رسیدن به اندام مورد نظرشان گامی مثبت را بردارند. در این مقاله از بهترین گن لاغری بیشتر خواهیم گفت.

دکمه بازگشت به بالا