برترین های کسب و کارعمومی

کولر گازی کرال ساخت کجاست؟

مزایای کولر گازی اجنرال:

  • کیفیت بالا: کولرهای گازی اجنرال از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از مواد اولیه مرغوب در ساخت آنها استفاده شده است.
  • مصرف انرژی پایین: کولرهای گازی اجنرال دارای مصرف انرژی پایینی هستند و به شما در صرفه جویی در مصرف برق کمک می کنند.
  • عملکرد قدرتمند: کولرهای گازی اجنرال دارای عملکرد قدرتمندی هستند و می توانند فضای مورد نظر شما را به سرعت خنک کنند.
  • قیمت مناسب: کولرهای گازی اجنرال با توجه به کیفیت بالایی که دارند، از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

معایب کولر گازی اجنرال:

  • سرویس و نگهداری: کولرهای گازی اجنرال به سرویس و نگهداری منظم نیاز دارند.
  • صدای کمپرسور: صدای کمپرسور کولرهای گازی اجنرال کمی بالا است.

اگر این روزها سری به بازار لوازم خانگی داخل کشور زده باشید، احتمالاً اسم برند را شنیده اید. معمولاً یکی از دغدغه های مهم خریداران لوازم خانگی نام برند و همینطور اطلاع از کیفیت و کارایی آن است.متاسفانه این روزها شفافیت در بازار از بین رفته، و البته بیشتر فروشنده ها و همچنین بالطبع خریداران و مصرف کنندگان لوازم خانگی، اطلاعاتی در رابطه با برخی برندهای موجود در بازار ندارند. به همین علت در این نوشته برای اولین بار به شفاف سازی و رفع ابهام در رابطه با مارک میپردازیم.

Where is the Kral-made air conditioner?

لوازم خانگی کرال ساخت کدام کشور است؟

محصولات کرال اعم از انواع ماشین لباسشویی های کرال، ماشین ظرفشویی های کرال، جاروبرقی های کرال و یخچال های کرال، تولید کشور ایران حساب میشوند( در اصل مونتاژ قطعات در شرکت انجام میشود)، طراحی توسط کشور کره، و ثبت برند در سیستم مادرید و اتحادیه اروپا انجام شده است.

یخچال فریزر کرال ساخت کجاست؟

پیشتر گفتیم که محصولات لوازم خانگی کرال در شرکت پاکشوما و داخل ایران مونتاژ میشوند، این درست است، منتهی یک استثنا در این میان وجود دارد و آن یخچال فریزرهای برند کرال است. این یخچال فریزر ها در اصل ساخت شرکت دیپوینت که از برندهای نام آشنای تولید وسایل سرمایشی از جمله انواع یخچال فریزر در داخل کشور است میباشند، و از کیفیت خوبی برخوردارند( البته قیمتی به مراتب بالاتر از یخچال های عرضه شده توسط خود برند دیپوینت دارند)

کیفیت محصولات لوازم خانگی کرال چطور است؟

همانگونه که قبلتر اشاره کردیم که محصولات تولیدی پاکشوما با برندهای کرمتاسفانه این روزها شفافیت در بازار از بین رفته، و البته بیشتر فروشنده ها و همچنین بالطبع خریداران و مصرف کنندگان لوازم خانگی، اطلاعاتی در رابطه با برخی برندهای موجود در بازار ندارند. به همین علت در این نوشته برای اولین بار به شفاف سازی و رفع ابهام در رابطه با مارک لوازم خانگی کرال میپردازیم.در این نوشته میخواهیم به بررسی سوالات متداولی که برای خریداران این برند لوازم خانگی ایرانی پیش می آید تا حد ممکن پاسخ داده و راهنمایی مناسب برای این دسته از عزیزان باشیم. همچنین در صورتی که سوالی درباره لوازم خانگی این برند دارید میتوانید در زیر همین نوشته مطرح نموده و یا با کارشناسان ما به شماره  تماس حاصل فرمائید تا شما را برای خریدی راحت و مطمئن تر راهنمایی کنند.

لوازم خانگی کرال ساخت کدام کشور است؟

محصولات کرال اعم از انواع ماشین لباسشویی های کرال، ماشین ظرفشویی های کرال، جاروبرقی های کرال و یخچال های کرال، تولید کشور ایران حساب میشوند( در اصل مونتاژ قطعات در شرکت پاکشوما انجام میشود)، طراحی توسط کشور کره، و ثبت برند در سیستم مادرید و اتحادیه اروپا انجام شده است.

یخچال فریزر کرال ساخت کجاست؟

پیشتر گفتیم که محصولات لوازم خانگی کرال در شرکت پاکشوما و داخل ایران مونتاژ میشوند، این درست است، منتهی یک استثنا در این میان وجود دارد و آن یخچال فریزرهای برند کرال است. این یخچال فریزر ها در اصل ساخت که از برندهای نام آشنای تولید وسایل سرمایشی از جمله انواع یخچال فریزر در داخل کشور است میباشند، و از کیفیت خوبی برخوردارند( البته قیمتی به مراتب بالاتر از یخچال های عرضه شده توسط خود برند دیپوینت دارند)

کیفیت محصولات لوازم خانگی کرال چطور است؟

همانگونه که قبلتر اشاره کردیم که محصولات تولیدی پاکشوما با برندهای کرال، پاکشوما، کروپ، جنرال آدمیرال، دکستر، ( و بعضی اوقات نیز برندهای کندی و زیرووات!) همه از قطعاتی یکسان بهره برده و ساخته میشوند، و تنها نام برند آنها متفاوت است(البته در رابطه با برند کندی و زیرووات این مورد مقداری متفاوت است)، پس از آنجایی که برند پاکشوما کار خود را پس داده و کیفیت محصولات آن مخصوصاً در ماشین لباسشویی ها بر کسی پوشیده نیست، کیفیت محصولات کرال نیز خوب ارزیابی شده و میتوانید با خیال راحت و فارغ از نام برند، خرید خود را انجام دهید.سرویس کردن کولر گازی یکی از مواردی است که باید جدی گرفته شود. سرویس کولر گازی به صورت دوره ای باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند .سرویس کولر گازی هر ۶ ماه باید توسط متخصص کولر گازی انجام گردد.

مراحل سرویس کولر گازی کرال

شستشوی کولر گازی

کولر های گاری مدام در معرض آلودگی قرار دارند و با گذشت زمان گرد و غبار زیادی روی این دستگاه قرار میگیرد. مهمترین خدمات سرویس انواع کولرگازی تمیز کردن کولر گازی از گرد و غبار و آلودگی است. با این کار راندمان و کارایی کولر افزایش یافته و باعث صرفه جویی در مصرف برق نیز میشود.

شستشوی فیلر های کولر گازی

تمامی فیلتر های کولرگازی توسط بهترین سرویس کار کولر گازی درآورده شده و با مواد مخصوص شسته میشوند. در صورتی که فیلتر کولر گازی شما فرسوده شده باشد با بهترین نوع فیلتر توسط سرویس کار ما تعویض میگردد.

تست آمپر کولر گازی

در صورتی که آمپر این محصول ایراد جزیی و یا کلی داشته باشد توسط سرویس کار بررسی شده و اگر نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد متناسب با میزان خرابی بهترین تصمیم گرفته میشود. این تست سبب میشود از خرابی سایر قطعات پیشگیری شده و شما مجبور نباشید هزینه زیادی برای تعمیر انواع قطعات و تعویض آن ها بپردازید.

نشت یابی و شارژ گاز کولر گازی

سرویس دوره ای کولر گازی توسط نمایندگی سرویس کولر گازی سبب میشود شما هر ۶ ماه یکبار تمام قطعات را بررسی کرده و در صورتی که مشکل جزیی در دستگاه وجود داشته باشد از فرا گیر شدن و آسیب رساندن به سایر قطعات پیشگیری کرد.

شارژ گاز کولر گازی کرال

شارژ کولر گازی یک فرایند مهم و موثر است که باید در زمان مناسب و به شکل درست انجام شود. برای انجام این کار باید اول روش شارژ مشخص گردد که این مساله بستگی به مدل کولر و ظرفیت آن دارد. به طور کلی همه انواع کولر گازی و تهویه مطبوع، از گازهای فریونی مانند R22-R410A-R407A استفاده می کنند.برای شارژ کردن کمپرسور، یا از ترازو استفاده می شود و یا گیج مانوفیلد. البته روش دیگری هم برای این کار وجود دارد که برای انجام دادن آن از آمپرمتر استفاده می شود.

تشخیص این که کدام روش برای شارژ کولر گازی کرال شما مناسب تر است، مساله ای است که نیاز به مهارت بالایی داشته و تنها تعمیرکاران با تجربه قادر به انجام دادن آن هستند. تیم تعمیر کولر گازی کرال ضمن تشخیص به موقع و درست، از بهترین روش برای شارژ گاز این دستگاه استفاده می کنند.

گاز به کار رفته در کولر کرال

کولر گازی اسپلیت ها برای انجام عملیات خنک سازی محیط از گازهای مبرد استفاده می کنند. این گاز ها به طور کلی به سه دسته R22 ، R410 و R407 تقسیم می‌شوند. گاز مبرد R22 که از پر مصرف ترین گازهاست یکی از گازهای خطرناک و مضر برای لایه ازون می باشد که به همین دلیل استفاده کمتری از آن می شود و تقریبا منسوخ شده. گاز R410 بر خلاف R22 ، با فرمول گیاهی دوستدار محیط زیست می‌باشد و استفاده از آن مرسوم تر است. گاز مبرد R407 نیز فرمولی گیاهی داشته و دوستدار محیط زیست است و راندمان بالایی نیز دارد، ولی از نظر کاربرد به گستردگی مبرد R410 نیست.

علائم کمبود گاز در کولر گازی کرال

کاهش قدرت سرمایش کولر گازی
افزایش مصرف برق
یخ زدگی یونیت خارجی کولر گازی
صدای زیاد و نا بهنجار در کولر گازی

دکمه بازگشت به بالا