اقتصادیبرترین های کسب و کار

چگونه کولر گازی را به بخاری تبدیل کنیم

چگونه کولر گازی را بخاری کنیم؟

برخورداری از هوای گرم و مطبوع، به ویژه در فصل سرد سال، یکی از نیازهای بدیهی، مسجل و ضروری افراد به شمار می رود. دستگاه های به علت برخورداری از عملکرد دوگانه و ، از تجهیزات کارا و بهینه، برای محقق ساختن این امر محسوب می شوند.

به نقل از cloudonearth.co.ke مجهز شدن کولرهای گازی به مکانیزم های حرارتی پیشرفته و کارآمد، تامین هوای گرم و مطلوب در فصل زمستان را به خوبی فراهم ساخته است. همچنین، قابلیت گرمایش کولرهای گازی، نصب و استفاده از این مدل سیستم های تهویه مطبوع را با روند رو به رشدی همراه ساخته است. در این میان، با آغاز فصل سرما، نحوه راه اندازی و این که چگونه کولر گازی را بخاری کنیم بیش از پیش اهمیت و ضرورت پیدا می کند.

کولر گازی 24000 گری: در این زمینه باید خاطر نشان نمود که قبل از شروع به تنظیم گرمایش کولر، می‌بایست از پشتیبانی کردن دستگاه از این حالت اطمینان حاصل نمود. در صورت برخورداری سیستم از قابلیت گرمایشی، به راحتی می توان از این دستگاه به عنوان یک تجهیز حرارتی در فصل سرد سال استفاده به عمل آورد. برای مطمئن شدن از بهره مندی دستگاه از حالت گرمایش، می توان برچسب مشخصات فنی، دفترچه راهنما و کاتالوگ و همینطور فضای وب و بستر اینترنت کمک گرفت.

به طور معمول، در دفترچه راهنمای کولر گازی ظرفیت گرمایشی و میزان مصرف برق سیستم در حالت حرارتی، به صورت جامع و کامل بیان شده است. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که ظرفیت گرمایشی دستگاه با عبارت Heating و بر حسب ابزار گردیده است.

نحوه عملکرد مکانیزم گرمایشی کولر گازی

در پاسخ به این سوال که چگونه کولر گازی را بخاری کنیم آشنایی پیدا کردن با سیکل گرمایش این دستگاه می تواند کمک کننده باشد. فرآیند گرمایش دستگاه با فشرده سازی و کمپرس گاز مبرد در قطعه کمپرسور شروع می شود. سپس به وسیله کمپرسور و از طریق شیر معکوس کننده به بخش اواپراتور دستگاه منتقل می گردد.

در این بخش هوای تولید شده از طریق دمنده های قوی و قدرتمند دستگاه و به وسیله الکتروموتور با نهایت توان به محیط داخلی پرتاب می شود. این فرآیند تا رسیدن دمای مورد نظر محیط فضای داخلی به درجه تنظیم شده توسط، به صورت مستمر و پیاپی ادامه پیدا می کند.

پس از رسیدن گرمای هوا به درجه تنظیم شده، به تدریج کارکرد کمپرسور کاهش یافته و فن دمنده دستگاه به منظور بهینه سازی مصرف انرژی متوقف می گردد. پس از کاهش گرمای محیط بار دیگر این فرآیند تکرار شده تا هوای گرم و مورد نیاز محیط به نحو مطلوب تامین گردد.

در ضمن، هوای گرم و مطبوع به وسیله فن دستگاه به صورت یکپارچه و یکنواخت و با نرخ متعادل و ثابت در فضای داخلی انتشار پیدا می کند. در نتیجه این امر محیطی گرم و ایده آل و دلنشین برای آسایش و آرامش مصرف کننده فراهم می شود.

نحوه راه اندازی گرمایش کولر گازی

راه اندازی و تنظیم حالت گرمایش کولر گازی مستلزم طی کردن مراحل مختلفی می باشد. قبل از آغاز این فرآیند می بایست نسبت به خاموش کردن به صورت کامل، مبادرت ورزید.

همچنین، به منظور جلوگیری از بروز مشکلات فنی در اجزا و قطعات سیستم در طول فصل سرما، انجام سرویس های دوره ای کولر گازی، از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. بروز هرگونه مشکل جدی در قطعات دستگاه، فرآیند گرمایش و تولید و توزیع هوای گرم را با اختلال مواجه می سازد. علاوه بر این، سرویس و عیب یابی سیستم، در افزایش کارایی، راندمان و بهره وری دستگاه تاثیر مطلوب و بسزایی برجای می گذارد.

 

در پاسخ به این سوال که چگونه کولر گازی را بخاری کنیم در وهله نخست باید تنظیمات قابلیت گرمایش دستگاه به صورت کامل انجام شود.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که تنظیم عملکرد گرمایش و حرارت دستگاه، غالبا با ریموت کنترل دستگاه صورت می گیرد. بر این اساس و پس از یافتن دکمه مود (Mood) یا منو (Menu) روی کنترل، دکمه Auto cool heat fan را انتخاب و گزینه Heat (گرمایش) اعمال می گردد. این دکمه در بسیاری از ریموت کنترل ها با علامت خورشید مشخص شده است. پس از طی این مراحل، می بایست دمای گرمایش دستگاه را تنظیم نمود.

در مقوله چگونه کولر گازی را بخاری کنیم و برای تنظیم گرمایش سیستم باید از دکمه temp کمک گرفت. دمای بهینه و استاندارد در مواقع حالت گرمایش دستگاه 16 الی 30 درجه سانتیگراد برآورد شده است. پس از انجام و اعمال تنظیمات دستگاه به صورت کامل و به منظور نهایی شدن تنظیمات صورت گرفته باید نسبت به خاموش و روشن کردن مجدد کولر گازی اقدام نمود. پس از طی این مراحل، می توان از هوای گرم و مطبوع تولید شده به وسیله کولر گازی نهایت بهره و استفاده را برد.

در این موضوع که چگونه کولر گازی را بخاری کنیم مد نظر قرار دادن یکسری اصول و نکات به افزایش کارایی و توزیع دمای مطبوع و بهینه در محیط، کمک شایانی می نماید. اولین نکته در این زمینه، مطابقت داشتن ظرفیت گرمایشی دستگاه با ابعاد و مساحت محیط می باشد. تطابق و تناسب ظرفیت دستگاه با فضای مورد استفاده، ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی، موجب تامین گرمایش محیط در کوتاه ترین و سریع ترین بازه زمانی می شود.

از سوی دیگر تنظیم بودن گاز مبرد دستگاه، در افزایش توان و قدرت حرارتی و گرمایشی سیستم بسیار تاثیرگذار و مؤثر است.

همچنین، میزان بودن گاز مبرد، سیکل گرمایش دستگاه را بدون اختلال و مشکل عملیاتی می سازد. غالبا، تنظیم گرمایش بهینه کولر گازی متناسب با شرایط دمایی محیط صورت می گیرد. گفتنی است که برای برخورداری از یک محیط با دمای متعادل، تنظیم گرمایش دستگاه بر روی درجه 26 الی 28 درجه سانتیگراد، بهینه و مناسب می باشد.

حالت گرمایش دستگاه در مقایسه با سایر تجهیزات گرمایشی، از انرژی و توان بیشتری برخوردار می باشد. بر همین اساس، محیط مورد استفاده در مدت زمانی بسیار کوتاهی گرم می شود. ضمنا، هوای کاملا سالم و ایده آل و بهینه و دلنشین در دسترس کاربر قرار می گیرد.

چگونه کولر گازی را بخاری کنیم؟

چگونه کولر گازی را بخاری کنیم؟ سوالی است که بسیاری از مخاطبین عزیز با آن روبرو خواهند شد. دستگاه کولر گازی دارای دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی می باشد. برای اینکه جهت تبدیل کولر گازی به بخاری اقدام کنید؛ کافیست که حالت زمستانه آن را فعال نمایید. برای این کار از کنترل آن می توان استفاده کرد و دکمه تغییر حالت را بزنید. به این صورت از گرمایش مجموعه این دستگاه بهره مند خواهید شد.

با توجه به اینکه این دستگاه ها دارای عملکرد دوگانه می باشند؛ از نظر اقتصادی بسیار مناسب و به صرفه هستند و دیگر نیازی نیست که شما برای فصل زمستان نیز دستگاه دیگری را خریداری نمایید.

خرید کولر گازی

حال که متوجه شدید چگونه جهت تبدیل کولر گازی به بخاری اقدام کنید؛ لازم است بدانید که برای تهیه این دستگاه ها باید سعی کنید تا از فروشگاه های معتبری اقدام کنید. دغدغه ای بابت اورجینال بودن و کیفیت محصولات نداشته باشید. پیشنهاد می کنیم از فروشگاه تخصصی تاسیسات دات کام جهت تهیه این دستگاه ها اقدام نمایید. برای انتخاب بهتر نیز می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید و مشاوره های لازم را به صورت کامل رایگان دریافت نمایید.

در زمان انتخاب این دستگاه ها لازم است که موارد و فاکتورهای بسیاری از جمله موقعیت و متراژ ساختمان مورد نظر، شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی و … را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید ظرفیت مناسبی را انتخاب کنید. بدون شک در این صورت انتخاب بهتری را تجربه خواهید کرد.

شما مخاطبین گرامی با اطمینان خاطر از سراسر ایران جهت سفارش و خرید کولرگازی می‌توانید از طریق وبسایت به صورت آنلاین و اینترنتی اقدام نمایید. دیگر نیازی نیست که ترافیک سنگین را تحمل کرده و به صورت حضوری به فروشگاه ها مراجعه کنید

 

دکمه بازگشت به بالا