برترین های کسب و کارعمومی

­ویژگی­ها و مشخصات فنی یخچال کبابی و یخچال قصابی

یخچال صنعتی برای ذخیره ی مواد به صورت انبوه، در دمایی پایین‌تر از دمای محیط و بالاتر از دمای انجماد آن ها استفاده می شود. این یخچال ها در بسیاری از صنایع مانند فرآوری ، صنایع شیمیایی و دارویی و همچنین ساخت و تولید پلاستیک کاربرد دارند.یخچال های صنعتی با توجه به هدف استفاده اشکال مختلف و ویژگی های مختلف دارند.این دستگاه یکی از تجهیزات مهم آشپزخانه های صنعتی برای استفاده بهینه از فضا و راحتی در آشپزخانه در هنگام آماده سازی غذا می باشد.قیمت یخچال صنعتی بسته به سایز و کیفیت اجزای مختلف آن می تواند متغیر باشد.

همچنین، یخچال های صنعتی به دو دسته ی اصلی ایستاده و خوابیده تقسیم بندی می شوند که هر کدام از این نوع یخچال ها برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.یخچال صنعتی می تواند در اصناف مختلف استفاده گردد.

یخچال های ایستاده در ابعاد مختلف تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب، شش درب تولید و عرضه می گردد، که طبق سفارش مشتری می توان ابعادی که مد نظر مشتری می باشد را تولید نمود. یخچال ایستاده صنعتی در امدل های مختلفی تولید می شود که در مکان ها و مشاغل انبوهی تحت عنوان یخچال قصابی، یخچال داروخانه، یخچال کبابی و یخچال جگرکی کاربردی می باشد یخچال کبابی تکنوصنعت یخچال کبابی یا یخچال جگرکی برای نگهداری گوشت و سیخ های کوبیده و جوجه مورد استفاده قرار می گیرد.

یخچال صنعتی دارای انواع مختلفی از جمله یخچال کبابی،یخچال قصابی،یخچال جگرکی و … میباشد در رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی از دو فضا برای نگهداری مواد فاسد شدنی استفاده می شود یکی یخچال بالا صفری یا همان یخچال صنعتی و یخچال زیر صفری یا فریزر صنعتی استفاده می شود.یخچال کبابی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شود.

برای تعیین قیمت یخچال کبابی باید به ابعاد،بدنه،نوع و قدرت کمپرسور و … دقت فرمایید.یخچال ایستاده کبابی در رستوران ها،فروشگاههای پروتئینی مورد استفاده قرار می گیرد.تفاوت یخچال کبابی با سایر یخچالهای ویترینی در نوع طرح و ابعاد میباشد بدین ترتیب که یخچال کبابی دارای عرض 90 می باشد که عمق داخل یخچال 72 سانت در نظر گرفته می شود که بتوان سیخ کباب را به صورت اصولی جای داد.از طرفی توصیه می شود در یخچال ایستاده کبابی از سیستم نوفراست استفاده نشود زیرا گوشت خشک شده و از کیفیت محصول کم می شود.

یخچال کبابی

یخچال کبابی یا یخچال جگرکی برای نگهداری گوشت و سیخ های کوبیده و جوجه مورد استفاده قرار می گیرد.یخچال صنعتی دارای انواع مختلفی از جمله یخچال کبابی،یخچال قصابی،یخچال جگرکی و … میباشد در رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی از دو فضا برای نگهداری مواد فاسد شدنی استفاده می شود یکی یخچال بالا صفری یا همان یخچال صنعتی و یخچال زیر صفری یا فریزر صنعتی استفاده می شود.

یخچال کبابی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شود.برای تعیین قیمت یخچال کبابی باید به ابعاد،بدنه،نوع و قدرت کمپرسور و … دقت فرمایید.یخچال ایستاده کبابی در رستوران ها،فروشگاههای پروتئینی مورد استفاده قرار می گیرد.تفاوت یخچال کبابی با سایر یخچالهای ویترینی در نوع طرح و ابعاد میباشد بدین ترتیب که یخچال کبابی دارای عرض 90 می باشد که عمق داخل یخچال 72 سانت در نظر گرفته می شود که بتوان سیخ کباب را به صورت اصولی جای داد.از طرفی توصیه می شود در یخچال ایستاده کبابی از سیستم نوفراست استفاده نشود زیرا گوشت خشک شده و از کیفیت محصول کم می شود.

انواع یخچال کبابی

-یخچال کبابی دو طرف نما

-یخچال کبابی پشت بسته

ویژگی و مشخصات فنی یخچال کبابی تکنوصنعت

در یخچال ویترینی کبابی تکنوصنعت از کمپرسورهای پر قدرت استفاده می شود که باعث افزایش بازدهی یخچال و جلوگیری از اتلاف انرژی می شود و هم چنین دارای صدا کم و راندمان بالا می باشند.

عمق داخل یخچال 72 سانت در نظر گرفته می شود، که بتوان سیخ های کباب را به صورت کاملاً مرتب و اصولی در یخچال کبابی رستوران جای داد.

بدنه داخل و بیرون یخچال صنعتی کبابی تکنوصنعت استیل یا گالوتنیزه می باشد (طبق سفارش مشتری) که باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود.

در قسمت پایین یخچال ایستاده کبابی دو درب جا دار می باشد که برای نگهداری گوشت و کباب و جوجه بسیار کاربرد دارد.

یخچال کبابی استیل تکنوصنعت دارای طبقات شیشه ای می باشد که موجب زیبایی چیدمان و جلب نظر مشتری می شود.

تنظیمات درجه سرما توسط ترمومتر دیجیتالی که در بالای یخچال قرار دارد به سهولت قابل اجراست.

یخچال کبابی دارای عایق بندی پلی یورتان جهت نگهداری سرما و جلوگیری از اتلاف انرژی می باشد.

یخچال کبابی تکنوصنعت در دو مدل دو طرف نما و پشت بسته با انتخاب مشتری ساخته می شود.

موتور یخچال کبابی تکنوصنعت در بالا و پایین دستگاه طبق سفارش مشتری قابل نصب می باشد.

یخچال کبابی و جگرکی دارای پایه های ثابت یا چرخ دار جهت سهولت در جا به جایی می باشد.

یخچال کبابی دارای شیشه های دو جداره با زاویه دید مناسب می باشد.

نحوه خرید و ارسال یخچال

برای خرید این محصول می توانید به صورت غیر حضوری(امکان ارسال برای تمامی شهر ها و روستاهای ایران از طریق باربری و با هزینه ناچیز) و به صورت حضوری(امکان بازدید مستقیم از صنایع ایران استیل ) اقدام فرمایید.

یخچال ویترینی مخصوص مغازه کبابی مدل آکواریومی که به دلیل طرح زیبایی که دارد، می توان در قنادی نیز برای به نمایش گذاشتن کیک و شیرینی استفاده کرد.

استیل ویترین به انتخاب مشتری در رنگ های طلایی، استیل، دودی، چوب و … ساخته می شود. نورپردازی ال ای دی داخل ویترین برای زیباتر و با کیفیت تر جلوه کردن محصول داخل ویترین قرار داده شده که به سلیقه مشتری در رنگ های متنوع قابل تغییر می باشد.

در کبابی ها و رستوران ها برای نگهداری سیخ های کباب از این محصول استفاده می شود و ابعاد آن به گونه ای طراحی می شود تا سیخ ها به راحتی داخل یخچال جای گیرند.

صنایع برودتی برودت سرما این امکان را به شما می دهد که اسم مغازه یا لوگوی سفارشی خود را بر روی یخچال، سفارش دهید.

یخچال کبابی

یخچال کبابی از تجهیزات مهم و پرکاربرد برای نگهداری مواد غذایی و حفظ کیفیت گوشت در آشپزخانه های صنعتی مانند رستوران ها، هتل ها و کبابی ها، فروشگاه های عرضه ی مواد غذایی و هم چنین در فروشگاه های عرضه ی فراورده های گوشتی و پروتئینی محسوب می شوند.یخچال کبابی می تواند به صورت یخچال ایستاده تک درب و یخچال ایستاده دو درب و هم چنین به صورت آکواریومی عرضه گردد.

صنایع برودتی ریما سرما این یخچال صنعتی را با توجه به نیاز مشتری و فضای موجود در ابعاد مختلف طراحی و تولید می کنند، همین موضوع باعث می شود که قدرت بالاتری نسبت به قدرت موتور یخچال لبنیاتی داشته باشد.معمولاً یخچال های جگرکی با درب شیشه ای دو طرف نما و یک طرف نما پشت بسته در مکان هایی که برای نمایش مواد غذایی که باید در معرض دید مشتری ها باشند، مانند قصابی ها، فست فودی ها و… استفاده می شوند.

دکمه بازگشت به بالا