عمومی

دوربین های خاص برای کسب و کار های خاص

در میان مشاغل و کسب و کارهای مختلف، مشاهده می‌کنینم که برخی از آنها به دلیل نوع کار و اجناسی که می‌فروشند از حساسیت بالایی برخوردارند و در نتیجه جهت حفظ امنیت خود نیاز بیشتری به تجهیزات امنیتی پیدا می‌کنند.

یکی از این مشاغل پرخطر و البته پرسود، بازار طلا و جواهرات است. صنعتی که در تمام دنیا از جایگاه اقتصادی بالایی برخوردار است.

کاربرد تگ RFID در طلافروشی ها

بنابراین خاص بودن این تجارت موجب شده ریسک سودآوری آن هم بالا برود و کوچک ترین بی احتیاطی خسارات زیادی را به صاحبین این مشاغل وارد کند. به همین خاطر امروزه اکثر فروشندگان جواهرآلات از سیستم های امنیتی از قبیل دوربین مداربسته و دزدگیر و تگ های هوشمند RFID‌استفاده می‌کنند.

اگر شما هم صاحب طلا فروشی هستید و تاکنون از چنین سیستم هایی استفاده نکرده اید، شدیدا توصیه می‌کنیم از دوربین های مدرابسته با کیفیت مانند هایک ویژن و دزدگیرهای بدون خطا مانند فایروال استفاده کنید.

در کنار موارد بالا استفاده از تگ ها RFID امنیت دارایی های شما را نیز بالا می‌برد.

اما سیستم های RFID‌ چگونه کار می‌کنند؟

این برچسب ها اغلب با استفاده از سیم ها یا رشته های نازک به تک تک اقالم چسبانده می‌شوند. این سیستم منحصر به فرد باعث افزوده شدن ویژگی ضد نفوذ  شده و حفاظت فروشگاه را بالا تر می‌برد. اکنون سارقین نمی‌توانند به راحتی با جابه‌جایی برچسب کالاها، اقدام به سرقت اقلام گران قیمت تر کنند.

محصولات پیشرفته هایک ویژن

از طریق تگ های آر اف آی دی، طلافروشان می‌توانند موجودی انبارشان را مدیریت کنند، حفاظت از انبارهایشان را  و نیز استانداردها و نظارت های فروششان را بالا ببند.

سیستم های RFID موجود در بازار می‌توانند سینی های حاوی حلقه ها را تنها در یک مرحله عبور اسکن کرده و به این ترتیب از نظر زمان و هزینه نیز تهیه لیست صدها اقلام ویترین را سادده تر سازند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا