اقتصادی

نرخ بیکاری ترکیه کاهش یافت

نرخ بیکاری در ترکیه در پایان ماه مارس ۱۳.در حال حاضر ۶ درصد است.

خبرگزاری ایران خدمات را فشار دهید و نقل قولها داده های آماری منتشر شده در پنج شنبه آمده است که تعداد افرادی که از مارس تا پایان سال, و این واقعیت است که مشاغل بیش از ۵۰۲ ۱۵ ۴ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به بیش از یک هزار.۲۳ نفر را نمی توان به دست آورد. بزرگترین افزایش در جای خالی در زمینه خدمات ارتباطی است.

در این دوره جمعیت در کمتر از یک هزار و ۳۱ ۶۰۲ در بازار کار.۱ میلیون نفر است. از سوی دیگر بسیاری از مردم نیست تا پایان مارس روز پنج شنبه با ۵۰۲هزار تعداد مشاغل نسبت به قبلی که ۲۶ در ایالات متحده است. و ۸۰۲ هزار نفر است که نشان می دهد که افزایش در اشتغال ۰.۷ درصد در ماه دسامبر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در سطح ۴۴.۷ ٪ از هزینه.

در این دوره سطح مشارکت در بازار کار ۴۹.۹ درصد است که ۲.۶ درصد کمتر از رقم ثبت شده در ماه گذشته. این نرخ اشتغال برای زنان و مردان ۷۱.در ماه مارس سال گذشته در % از ۴درصد ۶۹ در آوریل این سال کاهش یافته است. ۳۱ برای زنان و همچنین به عنوان هزینه های خود را.اندازه گیری درصد, ۲, ۲ است.۸ درصد کمتر از سال گذشته در ماه دسامبر.

با توجه به اعلام آمار ترکیه ، در صورتی که نرخ بیکاری در میان افراد جوان تا ۱۵ ۲۴-۱ سال است.۷ درصد کمتر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۴.۴ درصد و نرخ بیکاری یکی از بالاترین شاخص در این گروه سنی این رقم همچنان یکی از مهمترین این است که بیش از ده سال گذشته.

نرخ بیکاری در ترکیه در سال گذشته ۹ بين آنها.و ۶ ۱۳.۵ ممکن است مورد علاقه برای ترجمه. یک برنامه جدید توسعه اقتصادی برای دوره به ترکیه در ماه سپتامبر سال گذشته اعلام شد O. نرخ بیکاری است که باید قبل از پایان سال جاری ۱۱.۸ به درصد. در این سال نرخ بیکاری در این کشور حق دارد برای تعیین هدف در تکرقمی ۲۰۲۱.

بنابراین به طور متوسط در بازه زمانی و معادل آنها در روز پنج شنبه نرخ بیکاری در ۲۰۰۵ ۲۰۱۹ ۱۰.۳ درصد و کمترین سطح بیکاری در کشور بالا است که در دوره از ژانویه تا ماه بسته ۲۰۱۹ ۲۰۱۴ ۲۰۰۹ پس از ۱۴ فوریه این سال است.۷ ۷ درصد و کمترین سطح بسته ژوئن۲۰۱۲ با اولین.۳درصد بود.

در پایان این پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا