برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

تاثیر قهوه گانودرما در لاغری و کاهش وزن

با این حال، توجه داشته باشید که تحقیقات علمی کافی در مورد تاثیرات قهوه گانودرما بر لاغری هنوز به اندازه کافی انجام نشده است و تأثیرات واقعی آن نیاز به تحقیقات بیشتر دارد. همچنین، همواره باید موارد فردی و وضعیت سلامتی خود را با پزشک مشورت کرده و توصیه‌های او را رعایت کنید تا بهبود وزن و لاغری را با ایمنی و بهداشت رسمی دنبال کنید.

خواص قارچ گانودرما

قارچ گانودرما خواص و فواید فراوانی دارد. این قارچ سرشار از آنتی اکسیدان‌ها، پلی ساکارید‌ها، کلسیم، آدنوزین، پروتئین، آلکالوئیدها، پتاسیم، فسفر، استرول‌های گیاهی، بتا گلوکان، تری ترپن‌ها، ویتامین‌های گروه B، ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E و ویتامین D است و به همین دلیل خواص درمانی فراوانی دارد. از جمله خواص قارچانودرما می‌توان به مواردی مانند تقویت سیستم ایمنی، کاهش وزن، حفظ سلامت قلب، خواص ضد سرطان، کنترل قند خون، کاهش التهابات، بهبود آلرژی، محافظت از دستگاه گوارش، سلامت کلیه، درمان کبد چرب، درمان هپاتیت، محافظت از ساختار اعصاب، بهبود خواب، دفع سموم بدن، بهداشت روان، تقویت عضلات، درمان افسردگی، درمان عفونت، سلاپت پوست، درمان عفونت ادراری و غیره اشاره کرد. در ادامه به بررسی چند مورد از خواص قارچ گانودرما می‌پردازیم.

محصولات گانودرما برای لاغری یکی از محبوب ترین قهوه های ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. قیمت پودر قهوه فوری سوپریم دکتر بیز برای لاغری10 تقریباً بالاتر از سایر قهوه های ایرانی است. زیرا از مواد کاملا ارگانیک ساخته شده است. گانودرما، ماده اصلی این نوشیدنی، آنقدر تلخ و تند است که هرگز نمی توان از آن به صورت خام استفاده کرد. از این رو دکتر بیس این گیاه دارویی را به قهوه گانودرما سوپریم تبدیل کرده است تا دوستداران قهوه علاوه بر نوشیدن این نوشیدنی از خواص بی نظیر قارچ گانودرما برای لاغری نیز بهره مند شوند.

ارزش غذایی و تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری و کاهش وزن

قارچ‌ گانودرما سرشار از مواد معدنی مختلفی مانند کلسیم، پتاسیم، منیزیم، منگنز،، آهن و روی بوده و حجم عظیمی از ویتامین‌ های خانواده b، ویتامین a و ویتامین e را در ساختار خود جای داده است. پیشگیری و کنترل بیماری های گوارشی، مشکلات کلیوی، بسیاری از عارضه های پوستی، مشکلات قلبی عروقی، کم خونی، مشکلات مربوط به قاعدگی و بارداری و بیماری های تنفسی از مهمترین خواص شگفت انگیز قارچ گانودرما بوده و به واسطه تامین مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن ایجاد خواهند شد.

تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری و تناسب اندام یکی دیگر از مهمترین خواص و ویژگی های این ترکیب طبیعی در میان جمعیت مصرف کنندگان بوده و مورد استقبال آنها قرار گرفته است.

تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری و تناسب اندام

همانطور که پیشتر نیز گفته شد یکی از مهمترین خواص این ترکیب، تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری و کاهش وزن است. مکانیسم تاثیر گذاری این ترکیب طبیعی در این فرایند به واسطه مطالعات و تحقیقات آزمایشگاهی فراوانی مورد بررسی قرار گرفته و نتایج حاصل از مطالعات نشان داده اند که قارچ گانودرما به واسطه‌ چندین مکانیسم قادر به ایجاد کاهش وزن موثر و بدون بازگشت، لاغری بدون عارضه و تناسب اندام در جمعیت مصرف کنندگان است. مکانیسم های اثبات شده در این فرآیند عبارت اند از:

خواص گانودرما در لاغری به واسطه تاثیر کاهشی بر میزان اشتهای افراد و پیشگیری از میل به ریزه خواری، نخستین تاثیر مثبت بر کاهش وزن، لاغری و تناسب اندام را داشته و معمولا به صورت افزودنی در مواد خوراکی مختلفی در اختیار بازار مصرف قرار داده میشود.
افزایش متابولیسم و سوخت و ساز سلول های ذخیره کننده چربی در نقاط مختلف بدن به ویژه شکم، ران و باسن از دیگر اسم های ایجاد کننده کاهش وزن به واسطه قارچ ‌گانودرما بوده و یکی از روش های لاغری بدون بازگشت و نسبتا دائمی به شمار می آید.
کاهش میزان کلسترول، تری گلیسیرید و پروفایل لیپیدی از دیگر خواص و مکانیسم های تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری و تناسب اندام بوده و نقش بسیار مهمی در پیشگیری و کنترل بیماری ‌های زمینه ‌ای مانند فشار خون، دیابت و عارضه های قلبی عروقی خواهد داشت.

عوارض جانبی در مورد استفاده از قهوه گانودرما :

هر چیزی که در دنیا وجود دارد در بین خواص خود برخی عوارض را به همراه دارد و نمی توان گفت که این محصول یا ماده یا خوراکی همه اش فایده است و هیچ ضرری ندارد. قارچ گانودرما هم در کنار همه خوبی ها و خواص مفیدی که دارد عوارضی هم به همراه دارد که در پایین به برخی از این عوارض اشاره می کنیم.

خشک شدن بینی
خشک شدن گلو
حالت تهوع
امکان ابتلا به هپاتیت
امکان بروز مسمومیت

مقدار مصرف قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز برای هر کسی و با هر قصدی متفاوت است. مقدار مصرف قهوه سوپریم گانودرما برای کسانی که قصد لاغری با این قهوه را دارند، کسانی که قصد درمان بیماری را دارند و یا کسانی که بدون دلیل خاصی و فقط برای سلامت و پاکسازی بدن از این قهوه استفاده می کنند متفاوت است و هر کدام طول دوره درمان متفاوتی دارند. به طور کل دوره های تاثیر گانودرما به شرح زیر است:

شناسایی: در دوره اول مصرف قهوه گانودرما بیماری ها و سموم بدن تنها شناسایی می شوند، این دوره نهایتا ۱ ماه زمان می برد.سم زدایی: در این مرحله گانودرما سموم را از بدن ما دور می کند؛ این بیرون کردن سموم می تواند به صورت جوش، ادرار و مدفوع، خلط، تعرق، سردرد های خفیف، اسهال و گاهی هم به صورت حالت تهوع باشد. تمام این ها نشانه های خوبی هستند که به ما نشان می دهند سموم از بدن ما در حال خارج شدن هستند. در زمان بروز همه اینها اصلا نگران نشوید و به گانودرما اعتماد کنید چرا که این قارچ بهترین سم زدا طبیعی جهان معرفی شده است. میانگین طول این دوره ۷ ماه و نیم است البته در تمام طول این دوره علائم شدید نیستند.
تنظیم کردن: تمام بدن در این مرحله به طول ۱ یا دو سال به تعادل می رسد‌.
بازیابی: ۲ الی ۳ سال به طول می انجامد اما بعد از آن در این مرحله شما مثل یک نوزاد سالم و پاک خواهید شد.
جوانسازی: حالا که وضع روحی شما بهتر شده و به زندگی شاد رسیدید، بدن شما در کمال سلامت است و به سلامتی نیز رسیدید وقتش رسیده که به افزایش طول عمر هم دست پیدا کنید! (گانودرما ۳ سال یا بیشتر زمان می خواهد تا از پیر شدن سلول های بدن شما جلوگیری کند)‌.
بعد از طی این مراحل باید به شما تبریک گفت چرا که حالا شما مثل مردم گذشته سالم و قوی هستید، سموم زندگی شهری از بدن تان پاک شده، به بیماری های تان آگاه هستید و بیماری های ریز و درشت شما درحال درمان اند، حالا شما به بدن پاک و نیرومند نیاکان مان برگشته اید و از همه مهم تر! اکسیر جوانی آسیایی ها را هم نوشیده اید!

با توجه به کاربردها و خواص شگفت انگیز این نوشیدنی، قیمت بالای قهوه گانودرما برای کاهش وزن نسبت به سایر قهوه های موجود در بازار بی دلیل نیست. اما همچنان می توان با خرید اینترنتی و بدون واسطه قهوه فوری دکتر بیز سوپریم را با نازلترین قیمت در بازار تهیه کرد. البته امروزه علاوه بر کیفیت این قهوه، عوامل دیگری از جمله بسته بندی، وزن محصول و بسیاری موارد دیگر توانسته اند در قیمت قهوه فوری دکتر بیز سوپریم تاثیرگذار باشند و در نهایت قیمت این محصول نیز افزایش یابد. بالاتر از هر نوع قهوه فوری سوپریم دکتر بیز در کشور باشد.

دکمه بازگشت به بالا