برترین های کسب و کارعمومی

ویتامین دی لاغری

وقتی صحبت از لاغری، مدیریت قند خون و هورمون‌هایی می‌شود که وزن را کنترل می‌کنند، کربوهیدرات‌ها معمولا اولین متهم هستند. اما در این مقاله، نگاهی به یک استراتژی تغذیه‌ای دیگر می‌اندازیم که ممکن است در نظر نگرفته باشید: ویتامین D و لاغری.به دلیل اینکه لاغری با ویتامین دی ارتباط مستقیم دارد. تا جایی که کاهش یا افزایش این ویتأمین در بدن موجب تغییرات وزن و چربی سوزی می‌شود. بنابراین جهت آشنایی بیشتر با ویتامین دی و لاغری و همچنین تأثیر آن بر تناسب اندام با ما همراه باشید.

درباره انسولین و عملکرد آن

انسولین یک هورمون بسیار مهم برای تنظیم قند خون و متابولیسم کربوهیدرات‌ها است. دیابت، سندرم تخمدان پلی‌کیستیک و چاقی همگی با مشکلات انسولین مرتبط هستند. با این وجود انسولین برای افرادی که بیماری متابولیک جدی هم ندارند مهم است. به عنوان مثال، میزان انسولین در خون می‌تواند کاهش وزن را آسان کند یا آن را بی‌نهایت سخت کند. . از این رو می‌بایست میزان قند خون خود را همیشه چک کرده و در صورت نیاز از مواد غذایی، دارو و غیره برای کاهش میزان قند خون و تنظیم آن استفاده کنید.

به عبارت دیگر افزایش میزان انسولین در بدن موجب آسیب به کبد، کلیه، چشم، دندان و غیره می‌شود. از همه مهمتر اینکه افزایش انسولین در بدن موجب بیشتر شدن اشتها و در پی آن چاقی و اضافه وزن مفرط می‌گردد. بدین ترتیب برای پیشگیری و جلوگیری از این قبیل مشکلات باید در خوردن مواد قندی و کربوهیدرات نهایت دقت را به خرج دهید.

تا ضمن جلوگیری از ابتلا به قند خون و دیابت وزن شما به حد ایده‌آل و مطلوب برسد. بعضی افراد معتقدند که کمبود ویتامین دی باعث لاغری می‌ شود. از آنجایی که عوامل متعددی موجب افزایش وزن می‌شود، نمی‌توان به طور قطع در این رابطه نظر داد. در واقع باید تمامی عوامل مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد و در پایان به انجام آزمایشات مختلف تأثیر لاغری با ویتامین دی مشخص گردد.

Vitamin D slimming

مشکلات مربوط به انسولین عبارت‌ اند از:

  • سطح انسولین ناکافی (دیابت نوع 1)

در دیابت نوع اول به دلیل کاهش میزان انسولین در بدن، فرد دچار مشکلات مختلف می‌شود. که بعضاً با افزایش وزن نامتعارف همراه می‌باشد و بنا به نیاز پزشک باید از قرص، مواد غذایی و سایر دارو‌های حاوی ویتامین دی استفاده نماید. در صورتی که این گونه از دیابت در مراحل ابتدایی شناسایی شود، قطعاً لاغری با ویتامین دی راحت‌تر صورت می‌گیرد و به طبع آن کنترل و درمان دیابت نیز آسان‌تر خواهد بود. با این توصیف هنگام مشاهده هرگونه مشکل در بدن و احتمال اینکه به دیابت نوع 1 مبتلا شده‌اید، سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

  • مقاومت به انسولین (دیابت نوع 2)

همان طور که از نام دیابت نوع 2 پیداست، با افزایش میزان انسولین در بدن، این هورمون بیشتر شده و در مقابل سلول‌ها و بخش‌های مختلف بدن از خود مقاومت نشان می‌دهد. تا جایی که به یک مشکل بزرگ تبدیل شده و ضمن افزایش وزن و چاقی قسمت‌های مختلف نظیر کبد، پانکراس و غیره را درگیر می‌سازد. پس مواد قندی و کربوهیدرات را به صورت کنترل شده مصرف کنید، تا علاوه بر کنتزل میزان انسولین در بدن، نه تنها به دیابت مبتلا نشوید، بلکه وزن شما در حد ایده‌آل و استاندارد قرار بگیرد.

در مقاومت به انسولین، معمولا در ابتدا این هورمون زیاد تولید می‌شود تا به مقاومت غلبه کند، اما پس از مدتی هورمون‌ پانکراس خسته شده و سطوح ناکافی انسولین به همراه مقاومت به جای می‌ماند. مقاومت به انسولین یک مشکل بزرگ در دیابت نوع 2 است و در افزایش وزن و چاقی نقش دارد.

اکثر مردم وقتی به غذا، قند خون و انسولین فکر می‌کنند، درشت‌مغذی‌ها چیزی است که به ذهنشان می‌آید: پروتئین، کربوهیدرات و چربی. به طور خلاصه، هنگامی که شما هر نوع کربوهیدراتی (از جمله شکر و غذاهای نشاسته‌ای مانند نان یا سیب زمینی) را می‌خورید، کربوهیدرات به قند ساده‌ای به نام گلوکز تجزیه می‌شود. تا زمانی که انسولین به درستی عمل کند، گلوکز را از خون شما خارج کرده و به عضلات، کبد و جاهای دیگر می‌رساند. علاوه بر این، این هورمون، سطح گرسنگی و انرژی شما را مدیریت می‌کند تا وزن را ثابت نگه دارد. اما فقط درشت مغذی‌ها نیستند که با انسولین در ارتباط هستند.

شستشوی گن های آرتان:

گن لیفت باسن آرتان، به راحتی می توان گن های آرتان را حتی در دماهای بالاتر شست بعد شستشو به هیچ عنوان رنگ و کیفیت گن تغییر نمی کند چرا که برای رنگرزی این محصولات از تکنولوژی رنگرزی غیرمستقیم که پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا است استفاده شده است. گن های آرتان دارای ضمانت کیفیت و اصالت هستند. گن آرتان مناسب برای استفاده روزانه، استفاده بعد زایمان، استفاده هنگام ورزش در باشگاه و پیاده روی، مناسب برای بعد از عمل های جراحی و پیکر تراشی و کسانی که از کمردرد رنج می برند، مناسب افراد که چربی انباشته شکم و پهلو و قسمت های مختلف بدن دارند است. نکته مهم اینکه این گن ها صرفا برای افراد چاق طراحی نشده همه افراد با تمامی سایزها می‌توانند از این گن ها استفاده کنند چون کار این گن فرم دهی و باریک کردن کمر هست و با مکانیزمی که دارد کمر را خوش فرم و باریک می کند.

گن ساعت شنی اصطلاحا به شکم بند های لاغری که فرم ساعت شنی به شکم و پهلوی شما می دهند گفته می شود. این گن ها در حالت های مختلف کمری و تاپی موجود هستند و با چند ردیف قزن باز و بسته می شوند و فنر های فلزی داخل آنها برای ایستایی و فرم دهی بهتر تعبیه شده است.گن های ساعت شنی در مدل ها و جنس های مختلف عرضه می شوند که در این صفحه شما را برای انتخاب مناسب ترین مدل راهنمایی می کنیم.

گن ساعت شنی اصل کلمبیا

گن ساعت شنی اصلی در کشور کلمبیا تولید می شود و ویژگی های خاصی دارد که آن را از گن های ساعت شنی دیگر متمایز می کند.گن های ساعت شنی کلمبیایی طراحی خیلی خاص و بهینه ای دارند که موقع پوشیدن فرم ساعت شنی خیلی بی نظیری به بدن شما می دهند و شکم و پهلوی شما را کاملا طبیعی جمع می کنند.تاثیر دایمی گن ساعت شنی اصل کلمبیا در فرم دهی بدن بسیار بالا است و اینطور نیست که فقط به محض پوشیدن بدن شما را فرم بدهند.

البته تاثیر دایمی برخی گن های ساعت شنی کلمبیایی طبی مثل فاجات به خاطر داشتن پارچه های هوشمند طبی با خاصیت ویول تکس VivelTex بسیار بالاتر است.به طور کلی گن های ساعت شنی اصلی کیفیت و راحتی خیلی بالایی دارند و کاملا ضد حساسیت بوده و دوام و ماندگاری خیلی بالایی هم دارند و به مرور زمان و با استفاده مستمر دچار افت کیفیت نمی شوند.

لوسیون گرم لاغری رفع سلولیت سامی استایلیش

لوسیون لاغری سامی استایلیش با ایجاد گرما در ناحیه مورد استفاده، باعث افزایش گردش خون و تسریع مکانیسم تجزیه چربی و لاغری می شود. از لوسیون گرم رفع سلولیت ، علاوه بر استفاده در ورزش و تمرینات بدنی و  سالن های لاغری برای گرم کردن بدن، گرفتگی عضلات، و تصفیه غدد لنفاوی استفاده می شود. بادی لوسیون ۲۵۰ گرمی با نفوذ به  لایه های زیرین و همچنین ایجاد گرما در ناحیه، تجزیه چربی ها را تسریع کرده و این عمل باعث کاهش وزن سریع می شود.

دکمه بازگشت به بالا