علمی و پزشکی

۸ مکانی که نباید موبایل خود را به شارژر بزنید

مقاله زیر توضیح می دهد که چرا نباید تلفن خود را در 8 مکان شارژ کنید. “

یکی. فرودگاه

فرودگاه ها معمولاً دارای جعبه های شارژ تلفن همراه هستند. اتصال تلفن خود به یکی از کابل های شارژر می تواند باعث شود ویروس گوشی شما ویروسی شود و در موارد نادر می توان اطلاعات دستگاه را به سرقت برد.

۲. پریز برق قطارها

قدرت قطار اغلب تسکین زیادی دارد که در مقیاس بزرگ مانند قدرت لامپ نمایش داده نمی شود. با این وجود ، باتری موبایل موجود در دستگاه می تواند آسیب جدی ببیند.

سه. ساختمان عمومی هتل

در اکثر هتل ها ، اتصال به Wi-Fi یا استفاده از کابل شارژ ، سیستم تنظیمات موبایل را تغییر می دهد ، بنابراین می توانید برخی از برنامه ها را بدون اطلاع خود نصب کنید.

4 اجاره اتومبیل

استفاده از کابل شارژر برای ماشین تاکسی می تواند باعث سرقت داده ها یا ویروس ها در سیستم عامل تلفن همراه شود.

5 جاذبه ها

با متصل کردن تلفن خود به کیوسک ها و مغازه های گردشگری ، متجاوز می تواند ضبط صدا و دوربین موبایل شما را کار کند.

6. آیه خرید

اتصال تلفن خود به آیات ، به سوءاستفاده کنندگان دسترسی شخصی به لیست های تماس ، متن و پیام های صوتی ، عکس ها و فیلم ها می دهد.

7 کتابخانه

همه چیز بی خطر به نظر می رسد وقتی در کتابخانه نباشد. هنگامی که تلفن خود را به کابل شارژر وصل می کنید ، می توانید نرم افزار خود را با به اشتراک گذاشتن اطلاعات تلفن خود فقط با یک دکمه به روز کنید.

8 خریداران قهوه

بیشترین سرقت اطلاعات از طریق کابل شارژر در کافی شاپ رخ می دهد. در این حالت سوء استفاده کننده از کابل متصل به تلفن برای کنترل تلفن استفاده می کند و اطلاعات مورد نظر را از تلفن خارج می کند.

17302

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا