کدام کشورها پوشاک ایرانی می‌پوشند؟

کدام کشورها پوشاک ایرانی می‌پوشند؟

رئیس انجمن تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک گفت: پوشاک ایرانی به کشورهای اروپایی از جمله آلمان و کشورهای همسایه مانند عراق ، ترکیه ، افغانستان و ارمنستان صادر می شود.

به گزارش شبکه ، ابوالقاسم شیرازی امروز در نشست خبری که در انجمن تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک برگزار شد ، اظهار داشت: به به از آنجا که ما پوشاک ایرانی را با کیفیت و قیمت مناسب تولید می کنیم ، محصولات ما قابل رقابت با محصولات خارجی است و اکثر محصولات تولیدکنندگان پوشاک صادرات محور هستند. بنابراین ، حضور مشاوران تجاری در چندین کشور می تواند صادرات را در این بخش گسترش دهد.

وی گفت: برخی از محصولات پوشاک این کشور به کشورهای اروپایی از جمله آلمان و برخی دیگر به کشورهای همسایه مانند عراق ، ترکیه ، افغانستان و ارمنستان صادر می شود.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک گفت: “تولیدکنندگان پوشاک در دو سال گذشته درهای خود را نبسته اند” و با اشاره به این که این اتحادیه اغلب در دو سال گذشته به دلیل ویروس کرونا تعطیل شده است. ttttttttttttttttttttttttttttttttttttt علاوه بر این ، پدیده دستفروشان و فروشندگان به دلیل تعطیلی مکرر اتحادیه در دو سال گذشته گسترش یافته است.

وی توضیح داد که ستاد مبارزه با قاچاق کالا در جلوگیری از عرضه پوشاک قاچاق کار خوبی انجام داد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک با اشاره به نمایشگاه پوشاک در شهر آفتاوی گفت: “علی رغم مطالبات جدی تولیدکنندگان در این بخش ، ما نتوانستیم چنین نمایشگاهی را برگزار کنیم. به دلیل برخی خرابکاری ها ، نمایشگاه بین المللی در تهران برگزار می شود. ” اما پس از رایزنی ها بالاخره موفق شدیم شرایط این نمایشگاه را در شهر آفتاب فراهم کنیم. بسته به اقدامات انجام شده ، نمایشگاه لباس از 20 تا 23 اکتبر در شهر آفتاب با حضور 100 تولید کننده پوشاک برگزار می شود که حدود 10 مورد از آنها از جمله برندهای معروف هستند.

2 میلیارد دلار واردات پوشاک در سال

مدیر نمایشگاه شهر آفتاب گفت: با وجود ممنوعیت واردات پوشاک ، سالانه 2 میلیارد دلار پوشاک به صورت رسمی و غیر رسمی وارد کشور می شود. با این حال ، به دلیل کیفیت محصولات داخلی ، اصلا نیازی به واردات لباس نیست.

رئیس نمایشگاه شهر آفتاب با اشاره به برگزاری نمایشگاه پوشاک در این نمایشگاه در آینده ، افزود: اگر کیفیت پوشاک ایرانی به اندازه لباس خارجی نباشد ، در همان سطح است. اما برای پیشرفت این صنعت نیاز به برندسازی است. یکی از مشکلاتی که در بخش نمایشگاه کره وجود دارد انحصار دولت است که بخش خصوصی را از رقابت خسته می کند. با انحصار دولت در سایر بخشهای صنعت ، قدرت خلاقیت از بخشهای دیگر ناشی می شود.

نماینده نمایشگاه شهر آفتاب گفت: “ایران اولین کشور در خاورمیانه بود که در نمایشگاه بین المللی بریتانیا در سال 1285 شرکت کرد. در آن زمان ، همسایگان ما حتی با اصطلاح صنعت نمایشگاه آشنایی نداشتند ، اما امروز همسایگان ما نمایشگاه جهانی هستند. و ما حتی نامزد هستیم. با این حال ، از هر رویداد ، کشور میزبان می تواند 60 میلیارد دلار درآمد کسب کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا