برترین های کسب و کارعمومی

تولیدی ارزان پوشاک زنانه و دخترانه در ایران

تولیدی پوشاک زنانه در تهران، دستِ کمی از فروشگاه های بزرگِ الکتریکی آن ندارند، مخصوصا در مورد لباس های مجلسی. در واقع اگر هوشمندانه انتخاب کنید

تولید و پخش عمده پوشاک زنانه ،بچه گانه ،مردانه

پخش انواع تیشرت شلوار – تیشرت شلوارک،تاپ شورت ، بلوز شلوار ، تونیک شلوار ، تاپ و تیشرت ، سوئیشرت شلوار ، شلوار و شلوارک تک و غیره…

واردات پوشاک و تولید پوشاک نسبت به موقعیت فصلی برای شما همکاران عزیز طراحی میگردد.

قیمت ها و مدل ها را ببینید و بعد خودتان قضاوت کنید تضمین کمترین قیمت در ایران را فقط با آریانا ترک تجربه خواهید کرد

برای دیدن تمام مدل ها به کانال ما در تلگرام بپیوندید

ما این تضمین را به شما خواهیم داد قیمت های ما را مقایسه کنید و بعد خرید کنید

برندهای برتر ترکیه ،چین و ایران را با نازلترین قیمتها ازما بخواهید پخش آریانا ترک با بیش از 16 سال سابقه واردات پوشاک و تولید پوشاک آماده ارائه خدمات به شما همکاران عزیز می باشد.

انواع پوشاک بیش ازهزارمدل همیشه موجود میباشد

تحویل پوشاک درتهران 2 ساعته بوده و به کلیه شهرستانها نهایتا طی 24 ساعت ارسال میگردد ، هزینه ارسال بار به باربری برای ارسال به شهرستان رایگان بوده و هزینه انبارداری کمتراز پانزده هزارتومان برای هربار ارسال میباشد

تولیدی لباس زنانه

تولیدی لباس زنانه سالیکو با سابقه تولید از سال ۱۳۸۵ در زمینه تولید مانتو، پالتو، تاپ، تیشرت، هودی، راحتی ، انواع لباسهای خانگی، مجلسی و… قابل رقابت با تولیدات برتر خارجی با استفاده از بهترین مواد اولیه و ماشین آلات پیشرفته دوخت که در زمینه تولید اجناس زمستانی و تابستانی تخصص ویژه ای دارد . در تولیدی لباس زنانه ما کلیه پارچه ها و خرجکارها بصورت اختصاصی بوده و سلیقه بانوان شیک پوش را به طور کامل تامین نموده و ویژگی خاص محصولات ما که همانا دوام و دوخت خاص است برای فروشگاه های شما مشتریان گرامی کسب اعتبار ویژه به همراه خواهد داشت. همین حالا میتوانید با عضویت در تولیدی لباس زنانه سالیکو از خرید خودتتون لذت ببرید.

کسب درآمد بدون سرمایه

در تولیدی لباس زنانه سالیکو  شما میتوانید بدون هیچ سرمایه ای  با قرار دادن عکس محصولات ما در شبکه های مجازی مثل سایر عزیزانی که با ما همکاری در فروش میکنند کسب در آمد کنید. بدون نیاز به سرمایه اولیه و داشتن جایی برای فروش و حتی وقتی برای ارسال مرسولات هم نمی گذارید تنها کار این هست که شما مبلغ رو از مشتری دریافت می کنید و ما از طریق پست و تیپاکس مرسولات رو ارسال میکنیم .

برای مشاهده مقاله کسب در امد بدون سرمایه از تولیدی لباس زنانه .

تولیدی پوشاک زنانه سالیکو بصورت در فصل بهار و تابستان هر ماه حدود 20 نمونه کار تولید می کند . که اقلب محصولات ما از طریق وب سایت به فروش می رسد و موارد دیگر تولیدی پوشاک زنانه ما جهت صادرت به کشورهایی از قبیل عراق و ارمنستان ، کویت ، پاکستان به فروش می رسد . ما تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیریم که بتوانیم تولیدات پوشاک خود را به تولید انبوه برسانیم که بتوانیم خدمات خوبی را برای شما عزیزان ارائه کنیم.

در فصل های پاییز و زمستان به دلیل نیاز به بافت پارچه از حجم تولیدات ما کاسته می شود و به حدود 10 الی 15 مورد در تنوع و تکرار محصولات منجر می شود. اما برای شما هم خبر های خوشی داریم که شما می توانید از محصولات ست خانگی ما که بصورت ضخیم تولید می شود بهره ببرید. در تولیدی پوشاک زنانه سالیکو ما از پنبه دو رو ، اسپان تیپ لاکرا و دورس انغوره جهت تولید و ضخامت البسه ها استفاده می کنیم که بتوانید به عنوان لباس های با کیفیت بالا بفروش برسانید.

 

تمامی موارد اعلامی بصورت رندوم در هر ماه با تنوع بسیار بالا تولید می شود و در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد و شما می توانید به راحتی از طریق وب سایت ما ثبت سفارش کنید و طی 72 ساعت محصولات خود را از باربری هایی همچون تیپاکس ، باربری وطن تحویل بگیرید.

قبول سفارش تولید پوشاک

گروه کارخانجات تولیدی پوشاک سالیکو اماده دریافت هرگونه سفارشات و تولید انواع تیشرت ، شومیز ، ست ورزشی ، شلوارک و شلوار های لی و کتان با برند شما می باشد. نحوه کار به این صورت می باشد که شما مدل و نوع جنس پارچه و سایز دلخواهتان را می توانید در تیراژ 1000 عدد سفارش بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن و کمترین قیمت محصول خود را دریافت کنید .

توجه داشته باشید ما محصولاتی که برای شما تولید میکنیم به هیچ عنوان در فروشگاه خود قرار نمیدهیم و بصورت انحصاری اگر تمایل داشته باشید با تیکت برند شما تولید میکنیم و شما به راحتی با هر قیمتی می توانید به فروش برسانید.

شما می توانید پک بسته بندی با برند خود را هم در بسته مجموعه بکار ببرید و حتی ما می توانیم پک مخصوص برند شما را با گروه های تبلیغاتی خود ایجاد کنیم و صفر تا صد تمام کارهای تولید را انجام بدهیم.

در خصوص نوع پارچه شما می توانید از بازار تهیه کنید یا گروه سالیکو می تواند برای شما پارچه مد نظرتون را به گرم وضخامت مد نظر شما به بافندگی ارسال کند و توسط بافندگی پروسه خود را طی کند.

لباس عمده زنانه

لباس عمده زنانه در ایران به دلیل درخواست های بسیار زیادی که در این حوزه هست بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته شده است که به دلیل پراکندگی تولیدی پوشاک زنانه در تهران پیدا کردن این تولید کنندگان بسیار دشوار شده است که سالیکو با در نظر گرفتن شرایط موجود در خرید لباس عمده زنانه وب سایت خود را راه اندازی کرده است که در موتور جستجو گر گوگل بتواند در لینک های برتر در دید مخاطبان خود قرار بگیرد و این امر موجب شده است که مخاطبان بدون واسطه از کارخانه سالیکو خرید خود را انجام بدهند.

لباس عمده زنانه سالیکو در کانال تلگرامی بیشترین فعالیت خود را دارد که محصولات را بصورت کامل با رنگبندی ؛ ویدئو محصول و همچنین سایز بندی و تعداد جین قرار گرفته است و آن دسته از عزیزانی که به دنبال تولیدی پوشاک زنانه در تهران هستند می توانند به شعب حضوری سالیکو در تهران و کرج مراجعه کنند و محصولات را از نزدیک مشاهده کنند و خرید خود را انجام بدهند همچنین گروه تولیدی ما در هر هفته بیش از ۳۰ محصول جدید در کانال های رسمی شرکت مانند تلگرام و اینستاگرام قرار می دهد که موجب افزایش تنوع شده است و شما می توانید در هر هفته از محصولات جدید ما دیدن بفرمایید.

لباس عمده زنانه در تهران

گروه ما با در نظر داشتن نیاز بازار نیز اماده همکاری با تمامی ارگان ها و همچنین بنکداران عزیز می باشد و می تواند در هر تیراژی که شما مد نظر دارید کالای مورد نظر را تولید و به شما در کمترین زمان ممکن عرضه کند ؛ اگر محصولی را دارید بصورت نمونه و تمایل به تولید آن دارید می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید و قیمت تولید با توجه به سایز و پارچه مد نظر خود را دریافت کنید و این تضمین را به شما می دهیم که با بالاترین کیفیت و کمترین زمان ممکن محصول شما را تولید خواهیم کرد.

تولیدات شلوار

در تولیدی سالیکو انواع شلوار بسته به فصل های تابستان و زمستانی تولید صور می گیرید که شامل : شلوار های مازراتی ،شلوار نیلی گن دار ، شلوار نیلی ساده ، شلوار ورزشی (اسلش) ، وشلوار های خانگی اعم از سمبادی نخی و شلوار های لی دمپا گشاد می باشد. در کنار اینها سالی یک بار تولید شلوار جین انجام می گیرید و با ضمانت 1 ساله بدون ابرفت و رنگ  تحویل همکاران گرامی می شود .

شما می توانید با عضویت در وب سایت از جدیدترین محصولات ما با خبر باشید و سریعتر ثبت سفارش خود را به دلیل محدودیت تولید و ثبت سفارشات بالای مشتریان عزیزمون به انجام برسانید همچنین اگر تمایل دارید تولیدی های مشابه سالیکو را مشاهده کنید می توانید به برگه مراجعه بفرمایید.

عمده فروش های تهران ، انواع لباس‌های زنانه، مردانه و بچه‌گانه را پخش می‌کنند، آن هم با قیمت بسیار کمتر از فروشگاه‌های عادی. عمده فروشی‌ها لزوماً تولیدی نیستند. بعضی از آن‌ها فقط به صورت عمده لباس وارد می‌کنند.

در ادامه هر چه از عمده فروش های تهران می‌دانیم را به شما منتقل می‌کنیم. البته حواسمان به تولیدی پوشاک ارزان قیمت در تهران هم هست. هدف این است که اگر گذرتان به تهران خورد، بدانید از کجا می‌شود لباس ارزان خرید.

عمده فروشی لباس زنانه

مرکز خرید لباس زنانه در تهران زیاد است. شما می‌توانید سراغ جاهایی مثل مرکز خرید ونک، پاساژ لاله و پاساژ تندیس و…بروید اما در این یادداشت می‌خواهیم سراغ عمده فروشی پوشاک برویم تا با قیمت‌های ارزان‌تر لباس زنانه را خریداری کنیم.

عمده فروش های تهران بیشتر لباس زنانه می‌فروشند. اینجا چند عمده فروشی لباس زنانه را به شما معرفی می‌کنیم:

تولیدی پوشاک بازار بزرگ

این عمده فروش لباس زنانه ، 8 سالی هست که کارش را شروع کرده. عمده فروشی بازار بزرگ، انواع لباس‌ مجلسی زنانه و معمولی تولید می‌کند و به صورت کلی می‌فروشد. اینجا هر چیزی که بخواهید پیدا می‌شود.

عمده فروشی دنیز؛ یکی از گزینه‌های تولیدی پوشاک زنانه

اگر دنبال لباس‌های راحتی و خانگی زنانه هستید، حتما سری به دنیز بزنید. اینجا از عمده فروش های تهران است که طرفدار زیاد دارد و خیلی‌ها از آن لباس می‌خرند. می‌توانید تلفنی و اینترنتی هم لباس‌ها را سفارش بدهید.

اگر دوست دارید حضوری خرید کنید، تولیدی دنیز شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 22 باز است. قبل از رفتن در روزهای جمعه، با عمده فروشی تماس بگیرید.

 

پوشاک تهران پخش

35 سال از تاسیسش می‌گذرد و یکی از قدیمی‌ترین عمده فروش های تهران است. تهران پخش در کار خود حرفه‌ای است و سلیقه ایرانی را می‌شناسد.

تهران پخش انواع لباس مجلسی زنانه و راحتی را دارد. البته ادعا می‌کند لباس‌های مردانه و بچه‌گانه هم در انبارش پیدا می‌شوند. بهتر است از نزدیک سری به این عمده فروشی بزنید.

مرکز پخش مانتوی هفت تیر

هفت تیر قلب بورس مانتو ارزان تهران است ولی این مجتمع که در خیابان هفت تیر قرار گرفته یکی از پرطرفدارترین‌هاست. این مجتمع همه مدل مانتوی ارزان و مجلسی را دارد و بزرگترین مرکز پخش مانتوی هفت تیر است. بجز مانتو، پالتو و بارانی هم اینجا می‌توانید پیدا کنید.

پخش پوشاک آریانا؛ برای خرید لباس عمده در تهران

اینجا خبری از تولید لباس نیست. آریانا از برندهای ایرانی، چینی و ترکی لباس می‌آورد و به صورت عمده می‌فروشد. آریانا همه نوع لباسی دارد، اما لباس‌های زنانه‌اش بیشترند. این عمده فروشی 16 سال سابقه واردات دارد.

 

راستی اگر از شهرستان‌های دیگر برای خرید به تهران می‌روید، بهترین کار این است که انجام دهید. اینطوری با خیال راحت و بدون عجله می‌توانید خریدتان را بکنید و جای مناسبی برای استراحت و نگه داشتن وسایل‌تان خواهید داشت.

بهترین آپارتمان مبله و ویلا در تهران و شهرهای اطراف را می‌توانید در پینورست پیدا کنید

شاید شما از آن دست آدم‌هایی باشید که دلشان می‌خواهند در ژورنال‌ها بگردند و مدل لباس مجلسی خود را انتخاب کنند و بدوزند. برای این کار باید بورس خرید پارچه در تهران را بشناسید. یکی از جاهایی که می‌توانید هم تکی هم به صورت عمده پارچه بخرید و قیمت‌ها هم نسبت به جاهای دیگر ارزان است، مولوی است.

بازار پارچه مولوی همیشه معروف بوده و هرکس دنبال خرید پارچه یا پرده بود اولین انتخابش خیابان مولوی بود. این‌جا می‌تونید کیف و کفش ارزان هم برای خرید پیدا کنید.

عمده فروش های لباس مردانه در تهران

بیشتر بخوانید:

عمده فروش های تهران لباس مردانه هم پخش می‌کنند.

برای به سایت پینورست سر بزنید و در آن گلچینی از اقامتگاه‌های تهران را ببینید.

پخش عمده پوشاک آریا از عمده فروش های تهران

 اینجا همه چیز پیدا می‌شود. از پیراهن و لباس راحتی گرفته تا تی‌شرت‌های پنبه‌ای. عمده فروشی آریا شلوار جین، کتان و پارچه‌ای هم دارد. آریا سابقه زیادی در صنعت پوشاک دارد. بیشتر از 30 سال است که عمده فروشی می‌کند.

 

پخش پوشاک نیک 

اینجا تا دلتان بخواهد پیراهن و تی‌شرت می‌فروشند. نیک از آن عمده فروش های تهران است که می‌شود همیشه رویش حساب کرد. انواع پیراهن‌های چهارخانه پنبه‌ای و کشی و تی‌شرت‌های نخی در نیک پیدا می‌شود. عمده فروشی نیک شلوار جین هم دارد.

عمده فروشی های لباس بچه گانه در تهران

لباس بچه‌ها معمولا گران‌تر است. اما لزومی ندارد زیاد هزینه کنید و حتما از پاساژهای لوکس لباس بخرید. عمده فروش های لباس بچه گانه در تهران کم نیستند.

عمده فروشی لباس بچه گانه گوچانا

عمده فروش های تهران همه باسابقه و قدیمی نیستند. گوچانا تنها 2 سال است که کارش را شروع کرده. اینجا انواع لباس‌های مجلسی و راحتی بچه گانه را دارد. گوچانا لباس های دخترانه و پسرانه تا سن 13 سال را می فروشد.

 

عمده فروشی بچگانه ماریا مد

پخش لباس بچه گانه ماریا مد، لباس‌های دخترانه و پسرانه شیک تولید می‌کند. بسته‌بندی‌های لباس‌های ماریا مد واقعا حرفه‌ای هستند. همراه لباس‌ها یک ژورنال هم فرستاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تولید و پخش پوشاک کودک و نوجوان ان بی سی سی

یکی از جاهایی است که می‌توانید به عنوان بازار عمده فروشی و تولیدی لباس بچه گانه تهران بشناسید. در پوشاک ان بی سی سی می‌توانید محصولاتی مثل انواع کت تک بچگانه یا مناسب نوجوانان، شلوار جین و کاپشن را پیدا کنید.

 

تولید و پخش پوشاک هما

در این تولیدی به‌غیر از لباس بچگانه، لباس زنانه هم تولید و پخش می‌کند.

 

تولیدی پوشاک ارزان قیمت

خیلی‌ها هستند که حتی در این شرایط اقنصادی، لباس تولید می‌کنند. لباس های باکیفیت ایرانی که خیلی راحت برندهای خارجی را به چالش می‌کشند. می‌خواهیم شما را با چند تولیدی پوشاک ارزان قیمت خوب آشنا کنیم.

تولیدی پوشاک ارزان آناهیتا یکی از بهترین عمده فروش های تهران

آناهیتا لباس مجلسی زنانه و بچگانه تولید می‌کند. البته در محصولاتش لباس‌های راحتی هم پیدا می‌شوند. آناهیتا یک تولیدی پوشاک ارزان و باکیفیت است که در شبکه‌های اجتماعی هم طرفدار دارد. قیمت های تولیدی آناهیتا واقعا ارزان هستند و هر کسی می تواند محصولاتش را بخرد.

امکان خرید اینترنتی و تلفنی محصولات وجود دارد. می‌توانید حضوری هم لباس‌ها را ببینید.

تولیدی پوشاک بچه گانه آلدی؛ از عمده فروش های تهران برای لباس بچگانه

آلدی سه دهه است لباس بچه گانه می‌فروشد و از قدیمی ترین عمده فروش های تهران است. این تولیدی لباس ارزان قیمت ، همه نوع پوشاک دختربچه‌ها و پسربچه‌ها را دارد. از لباس‌های راحتی گرفته تا مجلسی و مهمانی.

برای خرید تکی لباس، باید به وب‌سایت آلدی بروید. آلدی عمده فروش لباس هم هست، می‌توانید تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

 

بیشتر بخوانید:

تولیدی تریکو شمس

اگر لباس ارزان و باکیفیت می‌خواهید، تریکو شمس یک گزینه عالی است. پوشاک ارزان قیمت شمس، انواع لباس‌های زنانه و بچه‌گانه را تولید می‌کند و می‌فروشد. بعضی وقت‌ها هم در فروشگاهش لباس مردانه پیدا می‌شود. فروشندگان تریکو شمس، خوش برخورد و منصف هستند.

 

 کیلویی‌فروشی‌های بزازان

بازار عبدل آباد که نام قدیمش کیلویی‌فروشی‌های بزازان بوده جایی برای خرید ارزان پرده و لباس است. این‌جا می‌توانید تولیدی لباس زنانه ارزان هم پیدا کنید.

خوبی عبدل آباد این است که همان‌جا می‌توانید پارچه را بخرید و همان‌جا هم به خیاطی‌های بدهید تا برای شما آن را بدوزند.

خرید کیف و کفش عمده در تهران

برای خرید کیف و کفش عمده هم می‌توانید به بازار بزرگ بروید و هم چهارراه سیروس و خیابان فردوسی.

پاساژ غدیر تهران

منبع: گوگل مپ عکاس باران علیشاهی

بازارچه عودلاجان برای خرید کیف و کفش ارزان در تهران

مگر می‌شود دنبال چیزی برای خرید باشید اما در بازار پیدایش نکنید. برای خرید عمده کیف و کفش تهران می‌توانید سراغ بازارچه عودلاجان تهران بروید و آن جا تولیدی‌هایی مانند تولیدی کیف تک و همگام را پیدا کنید.

سوالات متداول

قیمت لباس در بازار بزرگ تهران چگونه است؟

قیمت‌ها در عمده فروشی بازار بزرگ تهران مناسب است و در شرایط گرانی یکی از گزینه‌هایی است که می‌شود رویش حساب کرد. این‌جا هم قیمت نسبت به مراکز خرید دیگر کم‌تر است هم هر کالایی که فکرش را بکنید در آن برای خرید وجود دارد.

بهترین عمده فروشی‌ های پوشاک تهران کجاست؟

خرید عمده لباس زنانه

بازار بزرگ تهران، پخش پوشاک آریانا و مرکز پخش مانتوی هفت تیر یکی از بهرترین جاها برای خرید لباس زنانه به‌ صورت عمده است.

خرید عمده لباس مردانه

عمده فروشی های لباس مردانه مثل پخش عمده پوشاک آریا و پوشاک نیک در تهران است.

خرید عمده لباس بچگانه

عمده فروشی لباس بچه گانه گوچانا یا لباس بچگانه ماریا مد جاهایی‌ست که برای خرید لباس بچگانه ارزان می‌توانید بروید.

برای خرید پوشاک ارزان قیمت کجا برویم؟

تریکو شمس، تولیدی آناهیتا و تولیدی پوشاک بچه گانه آلدی سه جای خوب برای خرید ارزان لباس در تهران است.

این بود لیست حالا شما بگویید جایی را از قلم نینداخته‌ایم؟ تجربه‌ شما در مورد خرید لباس ارزان و عمده فروشی‌های لباس تهران چه بوده است؟ کجا خلوت‌تر و کجا شلوغ‌تر است؟ کجاها ارزان‌تر و کجاها گران‌تر است؟ بهترین تنوع را کجا دارد؟ کجا دسترسی راحت‌تری دارد؟ تا به حال شده از جایی خرید کرده باشید و تجربه‌ی مثبتی داشته باشید؟ تجربه‌ی منفی چطور؟

 

دکمه بازگشت به بالا