برترین های کسب و کار

پاکسازی پوست چقدر زمان میبرد؟

پاکسازی یک درمان رایج و محبوب برای پوست سالم و درخشان است. فقط پوست انسان چربی تولید می کند. این روغن از پوست در برابر اشعه خورشید محافظت می کند و از خشک شدن و خشک شدن بیش از حد آب های سطحی جلوگیری می کند. از طرفی تجمع این روغن ها در منافذ و مخلوط شدن آنها با اکسیژن هوا باعث ایجاد کومدون یا جوش های سر سیاه می شود.

پاکسازی منظم پوست به حفظ پوستی سالم و درخشان و عاری از آلودگی های میکروبی و باکتریایی کمک می کند. در نتیجه، بیشتر مواد مغذی موجود در مرطوب کننده مغذی پوست از طریق صورت جذب می شود تا فواید بیشتری داشته باشد.

پاکسازی پوست در خانه حدود 30 دقیقه طول می کشد. پس از چند مرحله ساده، پوست تمیزتر و شاداب تر می شود، جوش های سرسیاه و سرسفید از روی پوست پاک می شوند. برای بهترین نتیجه، این مرحله را دو بار در هفته تکرار کنید.

با شرکت در آموزش پاکسازی پوست صورت در تهران دکتر حبشی میتوانید پاکسازی پوست را بسیار حرفه ای یاد بگیرید.

در مرحله اول از پاک کننده استفاده کنید

صورت را با مقداری روغن گیاهی ماساژ دهید. روغن مورد استفاده در این مرحله به نوع پوست بستگی دارد. اگر پوست نرمال یا خشکی دارید، می توانید در این مرحله از روغن زیتون یا روغن نارگیل ارگانیک استفاده کنید، اما اگر پوست حساس یا چرب دارید، روغن جوجوبا انتخاب خوبی به نظر می رسد. این روغن تمامی آلودگی ها و آرایش را از سطح پوست پاک می کند. سپس صورت خود را با شوینده مناسب بشویید و پس از شستن صورت با شوینده مناسب صورت خود را با حوله خشک کنید. با این حال، رطوبت را به طور کامل از روی پوست پاک نکنید.

در مرحله دوم پوست خود را بردارید

لایه برداری بهترین راه برای درخشش پوست است. در حین لایه برداری، سلول های مرده لایه بیرونی پوست از بین می روند. در این صورت محصولات مراقبت از پوست بهتر و عمیق تر می توانند به پوست نفوذ کرده و تاثیر زیادی بگذارند. از اسکراب صورت برای لایه برداری استفاده کنید و پوست را با حرکات دایره ای ماساژ دهید. زیاد به او فشار نیاورید. زیرا می تواند به پوست آسیب برساند. پس از اتمام، صورت خود را با آب ولرم بشویید. اگر می خواهید از اسکراب خانگی استفاده کنید، یک قاشق چای خوری شکر را با دو قطره آب مخلوط کرده و روی صورت خود ماساژ دهید.

در مرحله سوم پوست را با بخور تمیز کنید

ماست صورت سموم را از پوست پاک می کند و عمیقا پاکسازی می کند. این کار دانه های سر سیاه و سر سفید را از بین می برد و از خشکی پوست جلوگیری می کند. برای این کار مقداری آب در قابلمه بجوشانید. پس از به جوش آمدن آب، صورت خود را روی صورت خود قرار دهید و حوله ای را روی سر خود قرار دهید تا اثر بخور روی صورت شما بیشتر شود.

حداقل به مدت 5 دقیقه از بخور استفاده کنید. برای خوشبو کردن صورت خود می توانید چند قطره روغن بسیار معطر مانند گلاب یا گلبرگ گل رز، اسطوخودوس یا عصاره اسطوخودوس را به آب اضافه کنید. پس از بخارپز کردن، می توانید از پاک کننده جوش برای از بین بردن لکه های سیاه و سفید استفاده کنید.

مرحله چهارم استفاده از ماسک برای تمرین صورت است

ماسک های صورت برای تغذیه و پاکسازی پوست عالی هستند. پوست ریمل نرم و براق است. هنگام تهیه ماسک مناسب، به نوع پوست خود توجه کنید. ماسک را روی صورت خود قرار دهید و صبر کنید تا خشک شود. معمولا 20 تا 30 دقیقه طول می کشد تا وارد ماسک شوید. پس از این مدت صورت خود را با آب سرد یا گرم بشویید و خشک کنید.

در مرحله پنجم از تونیک صورت استفاده کنید

پس از استفاده از اسکراب، می توانید PH پوست را با یک تونر متعادل کنید. تونیک ها یا تونیک ها علاوه بر اصلاح اسیدیته و چربی پوست، مرطوب و آبرسانی می کنند، منافذ را کوچک می کنند و پوست را روشن می کنند. تونر را می توان با یک پد یا انگشت روی صورت ماساژ داد یا با یک بطری اسپری مستقیماً روی صورت اسپری کرد. اگر می خواهید در خانه یک تونر درست کنید، کافی است مقدار مساوی از ژل دوش و آب خیار را مخلوط کرده و با یک بطری روی صورت خود اسپری کنید.

پاکسازی پوست چقدر زمان میبرد؟
پاکسازی پوست چقدر زمان میبرد؟

مرحله ششم استفاده از کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب است

برعکس، این مرحله به اندازه هر قدم دیگری مهم و مؤثر است. بنابراین نباید آنها را نادیده گرفت. مرطوب کننده باید با توجه به نوع پوست انتخاب شود. پس از آن استفاده از ضد آفتاب مناسب برای تکمیل فرآیند پاکسازی پوست توصیه می شود.

پاکسازی بالینی پوست

مهم ترین جنبه پاکسازی بالینی پوست، توجه به ماساژ صورت است که برعکس، اثر پاک کنندگی را چند برابر می کند. ادامه دوره آموزشی پاکسازی پوست را می توانید در سایت دکتر فاطمه حبشی بخوانید.

اولین قدم در پاکسازی بالینی پوست: ماساژ

در مرحله اول استاد کار را با ماساژ صورت و گردن شروع می کند. برای این مرحله می توانید از روغن تسکین دهنده ای مانند روغن اسطوخودوس استفاده کنید.

قدم دوم پاکسازی پوست: پاکسازی

در این روش متخصص پوست از یک محصول ملایم برای تمیز کردن پوست استفاده می کند. این فرآیند با ماساژ همراه است و حس خوبی ایجاد می کند.

قدم سوم کلینیک های تمیز کردن پوست: لایه برداری

بعد از شستن، نوبت خاموش شدن است. هدف از لایه برداری از بین بردن سلول های مرده پوست و سایر ناخالصی ها است.

قدم چهارم پاکسازی پوست در کلینیک: غذا خوردن

در این مرحله از بخار برای آماده سازی پوست قبل از تغذیه استفاده می شود. اگر پوست مشتری چرب و بسیار حساس است، از تحریک پوست خودداری کنید. این مرحله معمولاً 10 تا 15 دقیقه طول می کشد.

پاکسازی بالینی پوست مرحله 5: از سرم و ماسک ترمیم کننده پوست استفاده کنید

به این ترتیب برای تقویت ماسک و پوست کلاژن ایجاد می شود. برای تامین رطوبت و ترمیم پوست استفاده می شود.

هر چند وقت یکبار باید صورت خود را تمیز کنید؟

برای مراقبت از پوست خود باید سیستم پوست خود را مرتب تمیز کنید. بهتر است حداقل هر دو هفته یک بار پوست خود را بشویید. در واقع انجام این کار را می توان دو بار در هفته انجام داد. به طور کلی، دفعات و فاصله تمیز کردن به عوامل زیادی بستگی دارد. مهمترین چیز نوع پوست است. اگر پوست مستعد آکنه دارید، هفته ای یک یا دو بار آن را بشویید (تا زمانی که مشکل پوست برطرف شود). اگر پوست شما خشک، نرمال یا معمولی است، یک بار بشویید. ماه کامل

درمان ها در چند مرحله طی 60 تا 90 دقیقه انجام می شود و قبل از هر جلسه با مراجعه کننده مشورت می شود تا تعداد جلسات مورد نیاز برای تمیز کردن پوست مشخص شود.

یکی از سوالات اصلی که ممکن است در هر یک از ما ایجاد شود، هزینه مراقبت از پوست است. با توجه به قیمت های مختلف پاکسازی صورت که این روزها می شنویم، بد نیست بدانید که چه چیزی هزینه این روش را تعیین می کند. این عوامل عبارتند از:

روش ها و تکنیک های تمیز کردن

ابزاری که برای تمیز کردن پوست استفاده می شود

مواد شیمیایی مورد استفاده

مهارت تجربه هنرمند فعلی است

انتظارات مشتری و خط مشی درمان

دکمه بازگشت به بالا