علمی و پزشکی

واکسیناسیون رایگان کرونا طبق اولویت‌بندی/ خبرنگاران در اولویت سوم دریافت واکسن

سخنگوی ستاد ملی کرونا ، نیاز به واکسیناسیون رایگان Covid 19 را به روشی شبکه ای و اولویت بندی شده تأکید کرد.

به گزارش شبکه ، دکتر علیرضا رئیسی گفت: “ما قطعاً متعهد هستیم و واکسیناسیون بحث دیروز و امروز نیست و همه کسانی که در زمینه بهداشت کار می کنند ، عزیزان سازمان بهداشت جهانی ، کشورهای همسایه و غیره و غیره “می داند که ما یکی از قدرتمندترین سیستم ها هستیم ، ما یک شبکه سطح محلی داریم.

واکسیناسیون رایگان تاج بر اساس اولویت در سیستم شبکه ملی

وی افزود: “ما همیشه واکسیناسیون های معمول کشور را به صورت رایگان انجام داده ایم و مسئله دیروز و امروز نیست”. در مورد واکسن کرونا ، واکسن توزیع شده در شبکه مطمئناً رایگان است ، این مسئله واضح است و هیچ سوالی وجود دارد که مایلید از کی پول بگیرید.

اگر اولویت شما نیست ، منتظر نوبت خود باشید.

رئیسی تأکید کرد: اگر کسی در اولویت واکسیناسیون نیست ، باید صبر کند تا زمان واکسیناسیون فرا برسد. در سطح جهانی اولویت بندی شده است و کشورهای بزرگی که واکسن خود را تولید می کنند هنوز نتوانسته اند همه گروه ها را واکسینه کنند و آنها با اولویت ها پیش رفته اند. کشوری مانند چین که خود تولید کننده است و هیچ مشکل مالی و تحریمی ندارد ، 9٪ از مردم را واکسینه کرده است ، اما هنوز 91٪ از مردم را واکسینه نکرده است. البته این 9٪ براساس اولویت بوده و برنامه ما براساس اولویت ها ادامه خواهد یافت.

به گزارش کانال خبری وزارت بهداشت ، معاون وزیر بهداشت گفت: رسانه ها و روزنامه نگاران از گروه حساس شغلی هستند و اولویت سوم دریافت واکسن کرونا است. خلبانان ، رسانه ها ، زندانیان و … ما خواهیم رسید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا