اجتماعی

نحوه تمرین مکالمه به زبان انگلیسی

برای یادگیری انگلیسی چه کارهایی انجام داده ای یا برای یادگیری هر مهارتی در زندگی؟ مهم نیست چه کار کردی، من مطمئن هستم که اگر آن کارها را انجام می‌دهی تنها به خاطر یک چیز است: تمرین کرده‌ای!

بسیاری از دانش‌آموزان در سراسر جهان می‌خواهند انگلیسی یاد بگیرند، ساعت‌ها در مقابل کامپیوتر، تلفن یا کتاب‌ها بگذرانند و هنوز نمی‌توانند با کیفیت به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنند. بهترین آموزشگاه آیلتس تهران

در میان تمام دلایلی که این شخص هنوز به زبان صحبت نمی کند، مطمئن هستم که به این دلیل است:

  1. تکنیک تقلید

تکنیک تقلید یک راه عالی برای تمرین مهارت های ارتباطی شماست.

چیست؟

  • راهی برای تمرین مکالمه انگلیسی با ویدئو یا صدا؛

چه باید کرد:

  • شما صدای صوتی را تقلید می کنید یا سعی می کنید آن را تقلید کنید؛
  • شما کپی خواهید کرد؛
  • تلفظ؛
  • لحن؛
  • استرس کلمه.

چگونه انجامش بدهیم:

  1. یک ویدیو یا صدا با حداکثر 2 بلندگو پیدا کنید (همچنین می تواند صحنه ای از فیلم یا برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما باشد)؛
  2. یک بار گوش کنید تا بفهمید در مورد چه چیزی صحبت می شود؛
  3. گوش کنید تا با کلمات و صداها و سرعت گفتار آشنا شوید.
  4. سعی کنید با زیرنویس انگلیسی تقلید کنید؛
  5. به تلاش خود ادامه دهید تا زمانی که به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشید ؛
  6. زیرنویس‌ها را حذف کنید و بیشتر تمرین کنید تا زمانی که درست مثل صدا یا تقریباً یکسان صحبت کنید.

فواید

  1. صحبت کردن خود را تمرین کنید؛
  2. تلفظ خود را آموزش دهید؛
  3. حس بهتری در ساخت جمله داشته باشید؛
  4. یاد بگیرید که چگونه روان صحبت کنید؛
  5. برنامه Elsa Speak

چیست؟

راهی برای تمرین مکالمه/گوش دادن به زبان انگلیسی با فیلم ها یا فایل های صوتی در یک برنامه که می تواند در تلفن یا iPad (تبلت) شما دانلود شود. از اندروید و IOS پشتیبانی می کند.

چه باید کرد:

  1. برنامه ELSA را به صورت رایگان برای آزمایش به مدت 7 روز دانلود کنید؛
  2. یک حساب کاربری ایجاد کنید؛
  3. نمره آزمون سنجش را بگیرید؛
  4. برنامه روزانه؛
  5. 10-15 دقیقه در روز مصرف کنید؛

این همان چیزی است که هنگام باز کردن برنامه خواهید دید. در پایین تعدادی برگه مانند تجزیه و تحلیل گفتار تفصیلی، کاوش، درس ها، برنامه های یادگیری سفارشی و نمایه دارید.

تجزیه و تحلیل دقیق گفتار به شما کمک می کند تا صداهای خاص را در زبان انگلیسی درک کنید و در مورد آنها بیاموزید. این شامل فیلم هایی است که به شما کمک می کند یاد بگیرید و درس هایی را که در آن می توانید صحبت کردن/تلفظ چنین صداهایی را تمرین کنید. یک کلمه نشان داده می شود، یک صدا وجود دارد که می توانید کلمه را گوش دهید و یک نماد میکروفون وجود دارد تا بتوانید صحبت کردن خود را ضبط کنید. سپس برنامه به شما بازخورد می دهد.

در درس های برگه، می توانید کاوش کنید، مرور کنید، مجموعه مطالعاتی ایجاد کنید که به شما کمک می کند روی نقاط ضعف خود تمرکز کنید. همچنین در این تب دیکشنری وجود دارد تا بتوانید معنی کلمه یا حتی عبارتی که برایتان ناآشنا نیست را بیاموزید.

برنامه های یادگیری سفارشی، به شما امکان می دهد صداها، تلفظ را فوراً یاد بگیرید و تمرین کنید. شما درس هایی با اهداف متفاوت دارید که بر روی چیزهای مختلف تمرکز دارند. مثلاً درسی که من می گرفتم 5 درس داشت.

درس شماره 1 یک دیالوگ بود، در اینجا می توانم مکالمه را با شخص دیگری در مورد یک موضوع مشترک به زبان انگلیسی تمرین کنم. این برنامه تلفظ، سیالیت و لحن شما را نمره می دهد. حروف دقیقی را که اشتباه تلفظ کرده اید به شما نشان می دهد و اجازه می دهیم آن را دوباره انجام دهید.

درس شماره 2 تمرین گوش دادن بود. باید به کلمه گوش می دادم و متناظر صحیح آن صدا را انتخاب می کردم. در اینجا می توانید صداهایی را که هنوز با آنها آشنا نیستید تمرین کنید و شروع به تشخیص میزان متمایز بودن آنها کنید.

درس شماره 3 در مورد “t خاموش” آموزش داده شد، من باید به صدا گوش می دادم و سپس تکرار (ضبط) کلمه خود را می گفتم.

همانطور که می بینید می توانید ضبط کنید، به صدای ضبط شده خود گوش دهید، به ضبط صوتی برنامه از کلمه، و همچنین به شما امتیاز می دهد و به شما اطلاع می دهد که صدای نادرست را در کدام حرف ایجاد کرده اید.

درس شماره 4 دیالوگ دیگری بود.

درس شماره 5 در مورد استرس کلمات آموزش داده شد. در زبان انگلیسی برخی از هجاها بیشتر از سایر هجاها استرس دارند و دانستن این موضوع به شما در برقراری ارتباط بهتر کمک می کند.

این برنامه می تواند با تمرین صحبت کردن و گوش دادن به زبان انگلیسی به شما در برقراری ارتباط بهتر کمک کند. همچنین از طریق فایل های صوتی، درس های ویدیویی و تمرین ها به شما آموزش می دهد.

  1. کلاس های مکالمه

من می دانم که این 2 مورد آخر شامل سرمایه گذاری پول شما است، اما اگر واقعاً می خواهید انگلیسی یاد بگیرید باید زمان و پول خود را صرف کنید! مطالعه به تنهایی ممکن است اما بسیار سخت است.

کلاس‌های مکالمه لحظه‌ای است که می‌توانید در آن زمان با سایر دانش‌آموزان تمرین کنید. بهترین آموزشگاه زبان آلمانی تهران

این کلاس ها برای شبکه سازی، ملاقات با افراد جدید، پویا نگه داشتن مطالعات، یادگیری لغات، عبارات جدید، یادگیری در مورد رایج ترین اشتباهات خود و تازه شروع به توسعه پاسخ های خودکار خود عالی هستند.

دکمه بازگشت به بالا