عمومیبرترین های کسب و کار

مرکز پخش عمده لوازم جانبی کامپیوتر کجاست؟

رنگهای متفاوتی که برای اسپیکر شارژی GT-122 در نظر گرفته شده است، متناسب با هر سلیقهای بوده و به راحتی قابل هماهنگ کردن با محیط است. در فضای مجازی شروع نمود و امروزه بعنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از هزار محصول بهمراه یک تیم 10 نفره مجرب در خدمت شما عزیزان مشغول به فعالیت می باشد. البته یک اسپیکر ایستادهی کوچک نیز که درایورهای متعددی داشته باشد، میتواند صدای بسیار بلند و با کیفیتی ایجاد کند و در عین حال، فضای زیادی نیز از اتاق شما را اشغال ننماید. ساندبار فضای کمی را اشغال میکند و به صورت افقی روی میز قرار گرفته یا به دیوار نصب میشود. این اتصال پذیریآسان، از مزیتهای اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل محسوب میشود. یکی از مزیتهای این اسپیکرها را میتوان راحتی اتصال و عدم نیاز به تجهیزات اضافه دانست. با استفاده از این فناوری، میتوان گوشی هوشمند، لپ تاپ، تبلت و دیگر دستگاههای دیجیتالی را به اسپیکر متصل کرد و دادههای صوتی را منتقل داد. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل GT-122 از طریق فناوری بلوتوث به تلفن همراه یا پخشکنندهی صوتی شما متصل میشود و به صورت بیسیم اطلاعات موسیقی را دریافت میکند و به پخش موسیقی می پردازد. اگر به دنبال بهترین سیستم صوتی خانگی سونی هستید که قیمت مناسبی هم داشته باشد، این مدل میتواند نیازهای شما را برطرف سازد.

فناوری ها این امکان برای شما فراهم است تا بتوانید صدای استریو بی سیم را با یک لمس در این اسپیکر جی بی ال فراهم کنید. اسپیکر بلوتوث وسیله ای ساده و کوچک می باشد که از طریق بلوتوث به موبایل ، تبلت و لپ تاپ شما وصل می شود و صدایی مناسب را پخش خواهد کرد . این اسپیکرها بلندگوهای کوچک دارند که معمولا با باتری کار می کنند و از طریق بلوتوث به گوشی و تبلت وصل می شود. بهگو در زمینه فروش انواع اسپیکر، قاب، محافظ نمایش، فروش انواع گوشی موبایل، لپ تاپ، دوربین، تعمیر قطعات و ابزارهای موبایل، باتری به شکل عمده و خرده فعالیت دارد. ماوس گیمینگ A4tech: این نوع ماوس مخصوص بازی برای گیمرها است که بدلیل مزایایی که نسبت به ماوس معمولی دارد ارزش خرید را دارد. در این مقاله، با بهترین اسپیکرهای بازار ایران برای کاربریهای مختلف مانند تماشای فیلم و بازی و لذت از موسیقی آشنا خواهید شد.

جالب است بدانید یکی از افتخارات کسب شده توسط کمپانی جی بی ال، انتخاب نام چندین نمونه از مدلهای اسپیکر این کمپانی، در لیست «20 اسپیکر با بالاترین قدرتِ صدا در جهان» است. برد این اسپیکر ۱۰ متر است و در این فاصله بدون ایجاد نویز، امکان اتصال به منبع صدا را دارد. از نکات منفی این مدلها میتوان به کابل کشی بیشتر در مدلهای غیر بلوتوثی، آشفتگی صدا در فضاهای بزرگ، مصرف برق بیشتر و اندازه نسبتا بزرگ اشاره کرد. استفاده می شوند. سازندگان موسیقی از ساب ووفرها به صورت تخصصی برای جداسازی و کنترل صداهای بم در موزیک های خود استفاده می کنند. علاوه بر این دوستان نیز با استفاده از کد معرف دیجی کالا میتوانند با تخفیف ویژه اولین خرید خود را ثبت کنند. خوشبختانه دیجی کالا علاوه بر مشتریان جدید، همیشه رضایت مشتریان قدیمی خود را نیز درنظر گرفته و برای رفاه حال آنها نیز کدهای تخفیف در مناسبتهای مختلف ارائه میدهد تا همیشه بتوانند محصول دلخواه خود را خریداری کنند.

در زمان ارسال سفارش یک پیامک اعلام ارسالی از سمت فروشگاه برای خریدار ارسال می گردد. این اسپیکر به دلیل وزن کمی که دارد به راحتی به هر جایی قابل حمل و جابجایی می باشد. کیفیت و قدرت صدای خروجی از آنها به برند، قیمت و امکانات آنها بستگی دارد. دو: دستگاههای بزرگتری که به علت وجود دستگیره و پایههای چرخدار، امکان جا به جایی آنها فراهم شده است. این مدل اسپیکرهای خانگی به دو دسته اسپیکر بیسیم و اسپیکر سیمدار تقسیم میشوند، همچنین در ساخت آنها از تکنولوژی بلوتوث، Airplay، hifi یا wifi استفاده شده است. عدم وجود دیسک پخش کننده، پورت و ورودیهای کم و همچنین بلندی صدای کمتر در مقایسه با مدلهای ایستاده، از معایب این اسپیکرها میباشند. تنوع محصولات در این فروشگاه نیز بالا است. موسیقی یکی از مهمترین قسمتهای زندگی ما انسانها است و بی شک همه ما عاشق شنیدن موسیقیهای مورد علاقه خود در هنگام انجام کارهای گوناگون هستیم. یکی از نقاط ضعف بسیاری از این اسپیکرها، ظرفیت باتری پایین آنهاست، لذا در هنگام خرید، به ظرفیت باتری، مدت زمان شارژدهی و همچنین زمان شارژ شدن، توجه خاصی داشته باشید.

https://khademitech.com/product-category/محصولات/کامپیوتر/لوازم-جانبی-کامپیوتر/

دکمه بازگشت به بالا