اقتصادی

فعلا یک بانک کارت اعتباری ۷ میلیونی صادر می کند

رئیس اعتبارات بانک مرکزی با اشاره به اینکه بانک ملی اکنون اقدام به صدور 7 میلیون کارت رفاهی کرده است ، گفت: “مطمئناً تا دو هفته آینده ، سایر بانکهای عامل قادر به ارائه کارتهای رفاهی خواهند بود. امیدواریم که در آینده نزدیک بانکهای دیگری را نیز به این پروژه معرفی کنیم.

به گزارش شبکه ، شهرزاد دانشمندی با اشاره به اطلاعیه “نحوه صدور کارت رفاه و تأمین مالی زنجیره های تولید” ، به صراحت اظهار داشت: ایجاد زنجیره.

در مورد سازوکار کارت رفاه ، یک مقام بانک مرکزی گفت: “سازوکار این کارت این است که مشترکین امرار معاش و افراد عادی یا دارندگان سهام عدالت می توانند از اسناد دیگری استفاده کنند که هنوز سهام خود را نفروخته اند ، یا عموم مردم می توانند از اسناد دیگر در به صلاحدید بانک عامل. “برای دریافت کارت اقدام کنید. بنابراین متقاضیان می توانند با مراجعه به بانک عامل تقاضای کارت رفاه کنند.

مدیر اعتبار بانک مرکزی در مورد سقف اعتبار و شرایط بازپرداخت این کارت اعتباری گفت: این کارت رفاه با حداکثر سقف 7 میلیون تومان و حداکثر دوره بازپرداخت 18 ماه در دسترس متقاضیان است. کالاها و خدمات مورد نیاز آنها.

وی افزود: در سیستم رفاهی ایران ، کارتهای اعتباری کارتهای رفاهی برای خرید کالا و خدمات در فروشگاهها با بانک عامل و پذیرندگان کارت قراردادهایی که طرفین قرارداد اعلام کرده اند ، امکان پذیر است و سایر معاملات مانند برداشت و حواله وجوه نیز امکان پذیر است. کارتها پذیرفته نمی شوند

دانشمندی گفت: “از طرف دیگر ، دارندگان پایانه های فروش که بیشتر فروشگاه های زنجیره ای هستند ، می توانند از اسناد تجاری مانند” اوراق فاز “یا” اوراق اسنادی “برای عقد قرارداد با بانک عامل برای تأمین امنیت زنجیره تولید استفاده کنند. در زنجیره تولید به گردش درآمده و در نهایت متناسب با اقساط افراد در بانکهای عامل نقد شود.

وی از بانک های فعال در این پروژه صحبت کرد. در حال حاضر پنج بانک “ملی ایران” ، “ملت” ، “صادرات ایران” ، “تجارت” و “رفاه کارگران” بانک های عامل این پروژه هستند و در حال حاضر بانک ملی یک پروژه مقدماتی را آغاز کرده است. البته طی دو هفته آینده سایر بانک های عامل قادر به ارائه کارت های رفاهی به متقاضیان خواهند بود و انتظار می رود بانک های دیگری نیز برای این پروژه در آینده نزدیک معرفی شوند.

به گفته اداره اعتبارات بانک مرکزی ، این بانک از صدور کارت های رفاهی و زنجیره تولید برای حمایت از معیشت ، افزایش قدرت خرید هر بخش از جامعه و بهبود روند مالی زنجیره تولید خبر داده است. بودجه پنج بانک ملی ایران “ملت” ، “صادرات ایران” ، “تجارت” و “رفاه کارگران” با حداقل 200000 سهمیه کارت با محدودیت فردی 70 میلیون برای هر متقاضی عمل کرد. ریال.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا