اقتصادی

جزئیات دریافت کارت اعتباری ۷ میلیونی از پنج بانک 

از این پس ، 5 بانک باید کارت اعتباری رفاهی برای متقاضیان صادر کنند ، برای هر نفر حداکثر 7 میلیون تومان ، بازپرداخت تسهیلات این کارت ها تا 18 ماه.

به گزارش شبکه ، به منظور افزایش قدرت خرید هر بخش از جامعه و بهبود روند تأمین مالی زنجیره تولید ، بانک مرکزی ، صدور کارت رفاه و روش های تأمین مالی زنجیره تولید به پنج بانک “ملی ایران” ، “ملت” ، وی “صادرات ایران” را “تجارت” و “رفاه کارگران” اعلام کرد.

بانکهای تعیین شده ممکن است هرکدام حداقل 200000 کارت برای هر شخص ، از جمله سهامداران که هنوز سهام خود را فروخته اند ، و هر سرپرست خانوار که حداقل یک یارانه نقدی یا معیشتی دریافت کند ، صادر کنند. معادل 7 میلیون تومان.

مدارک لازم برای دریافت کارت رفاه

در این راستا ، سهام تعریف با توجه به قیمت سهام آنها (بر اساس شرکت های تسویه حساب سپرده مرکزی) و سازمان های یارانه ای برای حساب های یارانه نقدی و معیشتی ، تا 60٪ قیمت سهام روزانه آنها در نظر گرفته می شود. کسر مربوط به اقساط وام را می توان به عنوان وثیقه قابل قبول مشتریان پذیرفت.

علاوه بر این ، بنا به صلاحدید موسسه اعتباری ، دوره بازپرداخت کارت اعتباری اعطا شده تا 18 ماه است و اعتبار کارت رفاه برای خرید کالا و خدمات در فروشگاه ها و دریافت کننده کارت در طول مدت قرارداد اعلام شده توسط این امکان پذیر است. بانک عامل و گیرنده کارت. شما نمی توانید از طرف های قرارداد سیستم رفاه ایران و سایر معاملات مالی مانند برداشت و کارت ، پول واریز کنید.

نرخ سود تسهیلات کارت رفاه چقدر است؟

علاوه بر این ، نرخ سود تسهیلات در این روش به صورت تصویب کمیسیون اعتبار مالی است و ممکن است موسسه اعتباری با پذیرنده توافق کند که تخفیف را برای مشتری اعمال کند.

از طرف دیگر ، موسسه اعتباری می تواند مطالبات تحقق یافته گیرنده کارت (شخصی که کالا و خدمات را از طریق معامله به مشتری منتقل می کند) به روش زیر تسویه کند:

1- از ابزارهای مالی زنجیره تولید مانند صدور گام به گام سند ، اعتبار اسنادی ریالی داخلی و صورتحساب الکترونیکی برای خرید کالاها و خدمات مورد نیاز گیرندگان کارت و انتقال آنها به زنجیره تأمین در چارچوب قوانین و مقررات مربوط استفاده کنید.

2- استرداد بازپرداخت طبق قرارداد بین بانک عامل و گیرنده کارت

علاوه بر این ، م institutionsسسات اعتباری می توانند از بیمه اعتباری یک شرکت بیمه معتبر توسط یک شرکت بیمه مرکزی برای کاهش ریسک بازپرداخت تسهیلات در محدوده مشتری هر م institutionسسه با حداقل 25 نفر استفاده کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا