برترین های کسب و کارعمومی

طرز تهیه بیسکویت با خرما

روش آماده سازی و پخت رولت خرما و بیسکویت

خرید خرما: همان گونه که از اسم این دسر مشخص است در آن خرما و بیسکویت نقش اصلی را دارند و برای تهیه این دسر حتماً باید خرماها را از هسته جداسازی کنید و بعد استفاده کنید؛ خوبی این دسر این است که شما برای تهیه آن به فر نیاز ندارید.

رول خرما و بیسکویت

همچنین بخوانید:

 مراحل درست کردن رول خرما وبیسکویت

خرما کبکاب: این دسر جزو دسرهای ساده و کم هزینه است، برای همین هم مورد استقبال خیلی از افراد به خصوص برای سفره های افطار ماه رمضان قرار گرفته است از آنجا که حدود بیست دقیقه برای آماده سازی اولیه و دو ساعت برای آماده سازی نهایی لازم است اگر تصمیم دارید برای سفره افطارتان آن را تدارک ببینید این زمان را در نظر بگیرید.

مواد اولیه فوق برای تهیه روت خرما و بیسکویت برای ۸ نفر مناسب است

همچنین بخوانید:

 رولت خرما یک دسر خوشمزه و بسیار مقوی است به خصوص اگر در آن از مغزیجات، کنجد و بیسکویت استفاده شود. این  و برای روزه داران بسیار مفید است و کل انرژی از دست رفته‌ی فرد روزه دار را جبران می‌کند. در این مقاله سه روش برای تهیه رولت خرما با بیسکویت پتی بور را خواهید خواند.

 ۱. طرز تهیه رولت خرما با بیسکویت پتی بور

دستور تهیه

 ۲. رولت خرما با بیسکویت پتی بور و ویفر

اگر از خوردن این نوع رولت لذت می‌برید، را نیز امتحان کنید.

 ۳. رولت خرما با بیسکویت پتی بور و موز

اگر شما نیز تجربه‌ای از درست کردن این دسر دارید یا طرز تهیه متفاوتی برای آن می‌شناسید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید. می‌توانید نظرات و سوالات خود را از طریق بخش در انتهای همین صفحه برای ما ارسال نمایید تا به سوالاتتان پاسخ داده و تجربیاتتان را با دیگران به اشتراک بگذاریم.

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

دکمه بازگشت به بالا