اقتصادی

شرایط دریافت وام بدون ضامن 

در شرایطی که مشتریان بانک ها همواره برای دریافت وام ناچیز باید از روتام نیم خانی عبور کنند، طبق اظهارات مسئولان بانکی و دستور رئیس جمهور، روند تامین ضامن برای بازپرداخت وام زیر 100 میلیونی. ttoman معتبر است.

به گزارش شبکه، در جلسه امروز رئیس جمهور و مدیرعامل بانک، تقویت محاسبات نادرست، تسهیل در پرداخت وام های ملی، جابجایی بنگاه های بانکی، جابجایی بنگاه های بانکی و بازپرداخت سود مازاد از محل، به نفع مردم و قوه قضائیه است. مردم و تولیدکنندگان بررسی مقررات و سیستم های بانکی بدون مشاهده.

رئیس جمهور همچنین در این جلسه به بانک ها دستور داد تا پرداخت تسهیلات خرد از طریق اعتبار را جایگزین وثیقه کنند.

در همین حال علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت از تغییر نوع وثیقه وام های کمتر از 100 میلیون تومان خبر داد.

پیش از این رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده بود که سیستم بانکی به احراز هویت وثیقه برای وام های خرد روی آورده است که به زودی افراد می توانند از سیم کارت، سهام و یارانه خود به عنوان وثیقه وام های خرد استفاده کنند. آن را به بانک ارائه دهید و وام مورد نظر خود را دریافت کنید.

از سوی دیگر، به گفته یکی از مسئولان بانک مرکزی، عموم مردم می توانند به سامانه احراز هویت دسترسی داشته باشند و با مراجعه به سامانه اعتبار و پرداخت هزینه ای حدود 1000 تومان، از وضعیت احراز هویت اطلاع پیدا کنند.

همچنین برای داشتن وام بدون ضامن باید سابقه اعتباری خوبی داشته باشید و از تعداد و سابقه چک های دریافتی یا برگشتی، پرداخت به موقع قبوض برق، بنزین و جریمه رانندگی و … آگاه باشید. عوامل موثر بر رتبه بندی اعتبارات مناسب.

توجه داشته باشید که رتبه اعتباری نشان دهنده ریسک بازپرداخت بدهی مشتری است و در ارزیابی اعتبار می توان از اطلاعات وضعیت گذشته و فعلی متقاضی برای پیش بینی رفتار آینده استفاده کرد.

در صدور گواهینامه، مشتریان به سه گروه تقسیم می شوند: مصرف کنندگان واقعی، متخصصان واقعی و اشخاص حقوقی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا