اقتصادی

اگر بانکی وام بدون ضامن نداد، مدیر شعبه را برکنار کنید

وزیر راهبردی و دارایی در دیدار با مدیران بانک ها گفت: اگر شعبه بانکی تشخیص دهد تخلف از پرداخت تسهیلات بدون ضمانت است، سریعاً مدیر شعبه اخراج شود.

به گزارش شبکه، همایش ملی مدیران شبکه بانکی ملی امروز با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، مدیرعامل بانک دولتی و سایر مدیران ارشد کشور در سالن جلسات شهید مدرس وزارت اقتصاد برگزار شد. . شبکه بانکی ملی

اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت در این نشست با ارائه گزارشی از نحوه اجرای دستورات پنج گانه رئیس جمهور در نظام بانکی، راهنمایی های فوری از ابتدای سال گذشته برای تسهیل اعطای تسهیلات به مردم را به همراه داشت. یک هفته در شبکه بانکی کشور.

5 دستورالعمل رئیس جمهور به بانک ها اجرای وضعیت اخیر

وی در خصوص واگذاری املاک این بانک گفت: در این راستا کارگروهی در بانک تشکیل شده و تصمیم امروز شورای پول و اعتبار برای واگذاری این اموال به تولیدکنندگان، استفاده از ظرفیت این املاک است. برای ارتقای تولید و اقتصاد.»

اخلاقی افزود: یکی دیگر از دستورات رئیس جمهور در مورد نظام بانکی برخورد با حسابداران متقلب بانکی است که در این راستا تاکید شد با تکمیل اطلاعات و اطلاعات مالی به این افراد خدمات بانکی ارائه نشود. ضمناً در حال تصویب دستورالعمل شورای مالی و اعتبار در این زمینه هستیم تا بانک ها بتوانند از این طریق سود دریافت کنند تا در مقابل مصوبه شورای پول و اعتبار اضافه برداشت را برگردانند. رشته.

مدیرعامل این بانک اعلام کرده است که کمیته ای در بانک برای بررسی موانع ارائه خدمات به مشتریان برای اصلاح تشکیل می دهد.

تخصیص منابع برای وام های بدون وثیقه

همچنین در این نشست احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی از مدیران عامل بانک ها خواست تا ظهر فردا بخشنامه نحوه پرداخت تسهیلات زیر 100 میلیون تومان بدون ضامن را در سایت بانک به اطلاع عموم برسانند. شما می توانید جزئیات را ببینید و از وضعیت خود آگاه شوید. همچنین روش های نظارت و اعتراض به عملکرد شعب باید در سایت بانک درج شود.

وی افزود: انتظار وزارت اقتصاد این است که به شکایات مردمی مبنی بر درخواست هزینه تسهیلات خرد بدون گارانتی ظرف 48 ساعت پاسخ داده شود. در این راستا از رؤسای بانک‌ها می‌خواهیم در صورت تخلف از قانون بانکداری، تغییر مدیران شعب را به تعویق نیندازند.

وزیر اقتصاد خطاب به مدیران عامل بانک ها گفت: می دانیم که در ماه پایانی سال با مشکلات مالی مواجه هستیم، اما سعی کنید منابع را به این بخش اختصاص دهید.

خاندوزی در پایان تاکید کرد: مردم می توانند بدون توجه به نظارت بانکی نسبت به پرداخت هزینه های موسسات کوچک بدون ضامن به صورت آنلاین در سایت وزارت اقتصاد و دارایی شکایت کنند و این اداره پیگیری خواهد کرد. به سرعت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا