اقتصادی

ساخت مسکن برای کادر پزشکی / 38 پروژه در پرند افتتاح شد

امروز 38 پروژه در مناطق مسکونی ، پزشکی ، انضباطی ، آموزشی و سبز شهر جدید پاراندا با مشارکت محمد اسلامی وزیر وزیر راه و شهرسازی آغاز شد و ساخت 3600 خانه ملی آغاز شد. خانه ای برای داروهای بی خانمان در خطوط مقدم کورونا ساخته خواهد شد.

به گزارش شبکه ، ظهر امروز وزیر راه و شهرسازی محمد اسلامی با اجرای کنفرانس ویدئویی 38 پروژه از جمله 3 هزار و 850 خانه مسکن آنلاین را در شهر جدید پاراندا افتتاح کرد و دستور اجرای دو پروژه را در این شهر صادر کرد. با توجه به شیوع ویروس تاج ، رسانه ها نیز در مورد افتتاحیه توجیه شدند. در این مراسم محسن بندپی ، استاندار تهران ، معاون وزیر راه و شهرسازی حبیب الله طاهرخانی ، روسای ستاد وزارت راه و شهرسازی ، میهن پرستی و مدیرکل مهندسی عمران در پرند حضور داشتند.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال گذشته 200 هزار مورد از 2 میلیون و 200 هزار خانه آنلاین تحویل شده است ، اظهار داشت: 125 هزار خانه آنلاین با همکاری وزارتخانه ها آماده تحویل هستند. ما نیروها و روغنها را برای نصب شاخه ها هماهنگ می کنیم.

برنامه ساخت مسکن برای کادر پزشکی

وی همچنین اعلام کرد: در هفته معلمان ، ساخت مسکن برای مربیان را آغاز خواهیم کرد: “ما برنامه هایی را در دستور کار کارکنان پزشکی قرار داده ایم که هم اکنون در خط مقدم مبارزه با بیماری عروق ویروس کرونا قلبی هستند و فداکاری ارزشمندی را نشان می دهند.” بنابراین افراد بی خانمان می توانند از مسکن بهره مند شوند.

اسلامی با بیان این که 105 هزار واحد مسکونی باقیمانده در مرره دارای مشکلات قانونی هستند و گفت: وزارت راه و شهرسازی وظیفه تحویل این واحدها را ندارد.

در ماه سپتامبر پرونده مسکن آنلاین پرند بسته خواهد شد

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه تلاش ما برای تأمین تجهیزات مسکن آنلاین است ، اظهار داشت: امروز به متقاضیان پروژه های مسکن آنلاین پرند با تجهیزات کامل شهری ارائه شد. هشتاد درصد در پرند باقی مانده است ، که ما سعی داریم تا پایان ماه سپتامبر به مردم منتقل شود و در واقع پرونده مسکن آنلاین پرند بسته خواهد شد.

ساخت 130،000 خانه ملی آغاز شده است

اسلامی با اشاره به تولید و عرضه 400 هزار واحد مسکن ملی ، گفت: تاکنون 113 هزار نفر کامل شده و پرونده Corona به حالت تعلیق درآمده است و ما قصد داریم در غیاب پروسه اداری را انجام دهیم. علاوه بر این 400000 واحد ، ما در حال حاضر تفاهم نامه هایی را با وزارت دفاع ، کار و آموزش و پرورش که اجرای این پروژه ها را امضا کرده ایم امضا کرده ایم و سعی داریم این واحدها را در محلات جدید با فناوری مدرن و ناهموار احداث کنیم.

ساخت مسکن معلمان را در هفته معلم شروع کنید

اسلامی همچنین اظهار داشت: عملیات ساخت مسکن معلمان را در هفته معلمان آغاز خواهیم کرد.

افزایش 3 هزار و 850 خانه مسکن ، 16 پارک و فضای سبز در سطح شهر و همچنین هفت امکانات ورزشی در فضای باز به ارزش 52 میلیارد تومان ، دو مدرسه به ارزش 12.5 میلیارد تومان ، روزانه 2 هزار و 700 متر مکعب آب به پارک معروف و آب شیرین تأمین می شود دستگاه از جمله پروژه هایی که امروز در شهر جدید پاراندا در کن آغاز شده است ، با ارزش تقریبی 10 میلیارد تومان ، احداث دو ایستگاه آتش نشانی به ارزش 4 میلیارد تومان ، احداث جاده ها ، توسعه شبکه راه و جمع آوری آب های سطحی مساحت کل 126 هکتار یکی از این پروژه ها بود. .

در این مراسم همچنین ساخت 3،600 واحد مسکونی از یک تعاونی مسلح 130 هکتاری به عنوان بخشی از یک برنامه اقدام ملی ، چه در قالب یک محله کل ، آغاز شد. شرکت توسعه عمران پرند می گوید ، سهمیه ملی مسکن پرند جدید 25000 واحد است و خیلی خوب اجرا می شود. بسیاری از این پروژه ها در روند آماده سازی زمین آماده می شوند.

از طرف دیگر ، این درمانگاه در 8000 متر مربع زمین ساخته شده است. همچنین یک درمانگاه 3500 فوت مربعی نیز افتتاح شد.

پروژه های زیربنایی به ارزش 6000 میلیارد تومان در شهرهای جدید اجرا می شود

حبیب الله طاهرخانی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت توسعه شهرهای جدید ، سیاست اصلی شهرهای جدید را افزایش خدمات و زیرساختهای اجتماعی عنوان کرد و افزود: “امسال 6 هزار میلیارد تومان به خدمات زیربنایی و زیرساختی اختصاص داده ایم.” که به خواست خدا باز خواهد شد.

وی گفت: این پروژه ها شامل 50 مدرسه ، هفت مجتمع پزشکی ، 10 مرکز فرهنگی ، 13 مجتمع مذهبی ، 30 مجتمع ورزشی و 25 پروژه فضای سبز و پارک است.

طاهرخانی گفت: علاوه بر این 26 پروژه راه سازی ، این راه‌ها در شهرهای جدید یا بین مادر و شهرهای جدید افتتاح خواهد شد که بزرگترین آن بزرگراه 22 کیلومتری تبریز – سهند است که در شرایط سختی قرار دارد. کوه ساخته شده است و به خواست خدا امسال عملیاتی می شود.

محسن وطن خواهی ، مدیرعامل شرکت توسعه شهر پرند جدید نیز در این کنفرانس ویدئویی اظهار داشت: امروز ما 38 پروژه را آغاز می کنیم که 23 طرح آن زیرساخت و خدمات و 15 پروژه مربوط به واحدهای مسکونی است. هر دو پروژه تعمیر می شوند.

وی افزود: اجرای 38 پروژه که امروز افتتاح می شود 505 میلیارد تومان هزینه داشته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا