اقتصادی

زمان برگزاری ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت

در فوریه امسال ، ششمین همایش و فناوری ملی بازارهای سلامت برگزار می شود.

به گزارش شبکه رضا فریدی مجیدی ، رئیس دفتر ایستاده تکنسین بازارهای بهداشت ملی ، در مورد این کنفرانس اظهار داشت: “این دانشگاه معتقد است که تشویق محققان و حمایت از افراد مستعد گامی مفید در جهت تحقیقات پویاتر و محصول محور است که منجر به پیشرفت و خودکفایی می شود. گفتم. بنابراین ، از سال 2015 ، به منظور پشتیبانی از پروژه های فناوری برای توسعه و توسعه فرهنگ فناوری ، ما در 9 نوامبر هر سال “روز جهانی علم برای صلح و توسعه” را جشن می گیریم ، که به عنوان “روز فناوری سلامت” در ایران نامگذاری شده است. ما کنفرانس ملی بازارهای سلامت را متناسب با کار خود آورده ایم.

بر این اساس ، دبیرخانه دائمی دانشگاه پزشکی تهران اولین نشست فناوری سلامت در نوامبر 2015 ، دومین نشست ملی فناوری بازار سلامت در 6 و 7 نوامبر 2016 ، سومین نشست در 13 نوامبر 2017 و 2016 خواهد بود. در تاریخ 10 و 11 نوامبر ، محققان و فن آوران برجسته ای از زمینه های مختلف پزشکی در آخرین و بزرگترین دستاوردهای فناوری و نوآوری ها حضور خواهند یافت. اقتصاد سلامت با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در چابهار میزبان این رویداد بود.

فریدی مجیدی در ادامه گفت: دوره ششم در تاریخ 26 و 27 فوریه سال جاری با هدف “دانشگاه فنی در صلح ، بهداشت و توسعه” یک پانل حرفه ای با موضوع COVID 19 است ، در واقع یک مسابقه دانشجویی سه محوره با توجه به وضعیت فعلی بیماری همه گیر Covid 19 است. و فناوری بازار ملی سلامت برگزار خواهد شد. رویداد ویژه ای که در این دوره ظاهر خواهد شد ، برگزاری دائمی این فناوری باز در قالب یک سیستم است. ما در اینجا فضایی ایجاد کرده ایم که در آن سازمان های کارفرمایی ، صندوق ها و نهادهای نظارتی نیازها و اولویت های خود را مستقیماً در این سیستم با مشاغل برآورده می کنند. تعامل داشتن.

مدیر اجرایی دفتر ملی فنون بازار سلامت افزود: به دنبال جلسه ای با دکتر ناجا فی ، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ، تصمیم بر این شد که از تکنیک ملی بازار سلامت مشابه نمایشگاهی که در ایران ساخته شده است ، پشتیبانی شود و در نامه ای برجسته این موضوع اعلام شد. پزشکی و سایر دانشگاهها و م institutionsسسات وابسته در ایالت باید توجه ویژه ای به مشارکت موثر تکنسین ها و فعالان داشته باشند.

سرانجام ، وی گفت ، “ما در نظر داریم تولید تکنولوژی و تجاری سازی این فن آوری را تجاری کنیم ، پس از تحقیق کاربردی این فناوری در بازار ، با در نظر گرفتن” جهش در تولید “.

طبق اعلامیه تبلیغاتی دانشگاه علوم پزشکی تهران ، علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88392549 021 و 88392176 021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا