برترین های کسب و کارعمومی

زیباترین مدل های ساعت مردانه در 2023

مروزه انواع مختلفی از ساعت های مچی طراحی،تولید و عرضه می‌گردند.  ساعت مچی مردانه در مدلهای مختلفی مانند ساعت‌های لوکس و گران‌قیمت، ساعت‌های عقربه‌ای، ساعت‌های دیجیتال، ساعت‌های تک عقربه، ساعت‌های دو و سه عقربه، ساعت‌های ۱۲ ساعته، ساعت‌های ۲۴ ساعته و بسیاری از انواع مدل‌های دیگر مانند مدل‌های مختلف ساعت مچی تولید می‌شود. با دقت در تنوع خیلی زیاد ساعت‌های مچی، در ادامه به بررسی مدل‌های مختلف آن می‌پردازیم. پس  با  همراه باشید.

  •  ساعت مچی تک عقربه ۱۲ ساعته

ساعت‌های مچی تک عقربه جزو ساعت‌های خاص بشمار می‌روند. اولین ساعت مچی تک عقربه در سال ۱۹۸۶ میلادی توسط آقای کلاوس بتا طراحی و عرضه شدند. پس‌ازآن به‌مرور برندهای معتبر دنیا به طراحی و تولید انواع ساعت مچی تک عقربه روی آوردند. برای خرید ساعت مردانه اسکمی رینگی میتوانید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

ساعت‌های تک عقربه دارای معیار و اصول خاصی برای فهمیدن زمان هستند. درصورتی‌که به نحوه خواندن زمان از روی صفحه ساعت آشنا شوید کار راحتی بشمار می‌رود. انواع ساعت مچی تک عقربه ممکن است که بر روی صفحه ساعت خود دارای ۱۲ عدد بوده و یا ۲۴ ساعته باشند. ساعت‌های دوازده‌ساعته تک عقربه روش خاصی برای دانستن زمان‌دارند.

به‌طوری‌که خطهای بزرگ روی ساعت نشانگر ساعت، خط‌های کوچک‌تر نشانگر نیم ساعت، سومین خط‌های کوچک نشان از یک ربع ساعت و کوچک‌ترین خط‌های روی ساعت به معنی ۵ دقیقه است.

انواع ساعت مچی تک عقربه زمان را به فاصله چند دقیقه به شما نشان می‌دهند. معمولاً تاریخ نیز بر روی ساعت نمایش داده می‌شود. مزیت این نوع ساعت‌ها این است که به شما احساس آزادگی و آرامش بیشتری می‌دهند. با انواع ساعت مچی تک عقربه شما خود را از قیدوبند زمان رها می‌کنید.

  • ساعت مچی تک عقربه ۲۴ ساعته

ساعت‌های مچی تک عقربه ۲۴ ساعته از انواع تک عقربه ۱۲ ساعته نیز خاص‌تر و منحصربه‌فردتر هستند. بر روی صفحه‌نمایش این نوع ساعت‌ها اعداد یک تا بیست‌وچهار درج ‌شده‌است. در طول یک شبانه‌روز عقربه یک دور کامل بر روی صفحه می‌زند. با داشتن انواع ساعت مچی تک عقربه ۲۴ ساعته امکان برنامه‌ریزی در طول روز وجود دارد. شما با یک نگاه به صفحه ساعت خود متوجه گذشت زمان و فرصت باقی‌مانده تا شب می‌شوید.

معمولاً نیمه صفحه ساعت تیره‌رنگ بوده و نیمه دیگر آن روشن است. از ساعت ۱۸ تا ۶ صبح فردا بارنگ تیره مشخص‌شده و از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ روشن است. بدین ترتیب معنی و مفهوم ساعت‌های شبانه‌روز به افراد تفهیم می‌گردد.

نحوه خواندن زمان از روی انواع ساعت مچی تک عقربه ۲۴ ساعته بدین‌صورت است که بزرگ‌ترین خط‌های اطراف صفحه ساعت نشانگر ساعت کامل، خط‌های کوچک‌تر نشانگر نیم ساعت، سومین خط‌های کوچک‌تر نشان از یک ربع ساعت و کوچک‌ترین خط‌های اطراف صفحه ساعت به معنی ۱۰ دقیقه است.

بدین ترتیب دقت این نوع ساعت‌ها ۱۰ دقیقه است و زمان را با دقت چند دقیقه نمایش می‌دهد. اگرچه انواع ساعت مچی تک عقربه ۲۴ ساعته بیشتر برای افراد خاص که در موقعیت‌ها و مشاغل خاص مشغول به فعالیت هستند، سودمند است، ولیکن افراد عادی نیز هستند که استفاده از ساعت‌های تک عقربه ۲۴ ساعته را به ساعت‌های مچی معمولی ۱۲ ساعته و دارای سه عقربه ترجیح می‌دهند.

با استفاده از انواع ساعت مچی تک عقربه ۲۴ ساعته امکان دانستن زمان بدون دیدن آسمان و یا بودن در محیط باز فراهم می‌گردد. افرادی که در زیرزمین، فضا و یا محیط‌های سربسته بدون دید محیط خارج هستند، استفاده از ساعت‌های تک عقربه ۲۴ ساعته بسیار مفید است.

ساعت‌های مچی عقربه‌ایِ معمولی که دارای یک صفحه با ۱۲ عدد و سه عقربه هستند، معمولی‌ترین نوع ساعت‌های مچی به‌شمار می‌روند. این نوع ساعت‌ها دارای کارکرد آسان بوده و همگان با عملکرد آن آشنایی دارند. عقربه ساعت شمار دومرتبه در روز صفحه ساعت را می‌پیماید.

عقربه دقیقه‌شمار در هر ساعت یک دور کامل میزند و عقربه ثانیه‌شمار در هر دقیقه یک دور کامل صفحه را طی می‌کند. این نوع ساعت‌ها از تنوع زیادی برخوردار هستند. انواع ساعت مچی با صفحات گرد، بیضی، مثلث، مربع، مستطیل و سایر اشکال و با بندهای فلزی، چرمی، پلاستیکی و غیره در بازار عرضه می‌گردند.

ساعت‌های مچی گران‌قیمت از روکش طلا، نقره، سنگ‌های قیمتی و ارزشمند از دیگر انواع ساعت مچی لوکس محسوب می‌شوند. این نوع ساعت‌ها دارای عملکرد دقیقی بوده و به‌واسطه باطری کار می‌کنند. کار کردن با آن‌ها راحت است و پرفروش‌ترین نوع ساعت مچی هستند. شما با خرید ساعت خرید ساعت مچی امگا سواچ مدل ماموریت به سوی ماه، ساعتی با بدنه بایوسرامیک خواهید داشت که از مقاومت زیادی برخوردار است و با طراحی زیبایی که دارد یک استایل خاصی را به ساعت شما داده است.

در برخی از مدل‌ها بر روی صفحه این نوع ساعت‌ها می‌توان دماسنج، قطب‌نما، قبله‌نما، کرنومتر، تاریخ و سایر اطلاعات را مشاهده نمود. بیشترین تنوع ساعت مچی در نوع عقربه معمولی دیده می‌شود. انواع ساعت مچی در این رده از محدود قیمتی بسیار متنوعی برخوردار هستند، به‌طوریکه ساعت‌های اقتصادی و ارزان تا ساعت‌های چند صد میلیون تومانی در این محدوده قرار می‌گیرند.

ساعت‌های دیجیتالی دارای کارکرد راحتی بوده و افراد زیادی از آن استفاده می‌نمایند. در ساعت‌های مچی دیجیتالی ساعت بر روی صفحه ساعت به‌صورت اعداد نمایش داده می‌شود. ساعت‌های مچی دیجیتالی اغلب حالت فانتزی و اسپرت داشته و قشر کودکان، نوجوانان و افرادی که به لوازم اسپرت علاقه دارند، بکار می‌رود.

این نوع ساعت‌ها معمولاً حالت لوکس نداشته و قیمت‌های اقتصادی دارند. انواع اطلاعات مانند دما، ساعت، تاریخ و یا زنگ ساعت در این نوع ساعت‌ها دیده می‌شود. انواع ساعت مچی دیجیتالی پلاستیکی و ارزان‌قیمت را می‌توان در فروشگاه‌های ساعت، لوازم و لوازم‌التحریر مشاهده نمود.

طرفداران و کلکسیونرهای ساعت مچی، همیشه به دنبال جدیدترین و بهترین ساعت‌هایی هستند که هر کمپانی تولید کننده‌ای با ظرافت و دقت خاصی آن‌ها را طراحی کرده و راهی بازار می‌کند؛ از این‌رو یک لیست از بهترین ساعت های مردانه 2023 را جمع‌آوری کرده‌ایم تا اگر شما هم جزو طرفداران یا کلکسیونرهای ساعت مچی هستید، بتوانید بهترین ساعتی که در سال میلادی جاری توسط مطرح‌ترین برندهای ساعت طراحی و تولید شده است را مشاهده کنید.

نقاط قوت:

– مجهز به GPS با دقت بالا

– دارای باتری با طول عمر بالا

– نمایش ضربان قلب، کیفیت خواب، اکسیژن خون، دمای محیط و …

– برخوردار بودن از پلیمر تقویت شده و فولاد ضد زنگ

– مقاومت در برابر آب تا عمق 330 فوتی

نقاط ضعف:

– فاقد میکروفون

همانطور که می‌دانید ساعت‌ هوشمند، فقط یک ساعت نیست؛ همانطور که یک موبایل هوشمند، فقط یک موبایل نیست! چراکه امروزه مانند موبایل‌های هوشمند می‌توانند بهترین لوازم جانبی برای مسافرت و ماجراجویی باشند؛ که یکی از بهترین آن‌ها در سال میلادی جاری، ساعت هوشمند Fenix 7 از ساعت‌های کمپانی گارمین است؛ این ساعت با داشتن GPS، لوکیشن دقیق شما و مسیری که تصمیم به پیمایش آن را دارید، بر روی نقشه به شما نشان می‌دهد.

جدا از GPS منحصر به فردی که در ساعت گارمین Fenix 7  قرار داده شده است؛ این ساعت دارای یک باتری فوق‌العاده است که توانایی روشن ماندن در 173 روز، درصورت فعال بودن گزینه “صرفه‌جویی در مصرف باتری” را دارد. از طرفی ساعت جدید گارمین می‌تواند حداقل 10 ساعت، درصورتی که از همه تنظیمات ماهواره‌ای و امکانات آن نظیر گوش دادن به موسیقی، برقراری تماس، گزینه‌های مربوط به ورزش و … استفاده کنید، روشن بماند.

با ویژگی‌ها و امکانات بی‌نظیری که در ساعت هوشمند Fenix 7 طراحی شده است؛ این ساعت می‌تواند ضربان قلب، کیفیت خواب، میزان اکسیژن خون شما و … را نمایش دهد. همچنین ساعت جدید گارمین این امکان را دارد که مانند یک سنسور دما عمل کرده و دمای محیط را به صورت دقیق بر روی نمایشگر خود به شما نمایش دهد؛ اما این تمام ماجرا نیست، چراکه این ساعت سطح انرژی شما را اندازه‌گیری کرده و بهترین زمانی که نیاز به خواب و استراحت دارید را به شما یادآور می‌شود.

جدا از امکانات خیلی خوبی که ساعت Fenix 7 گارمین به عنوان یکی از بهترین ساعت های مردانه 2023 دارد، خود این ساعت به بهترین شکل ممکن ساخته شده است تا کاملا بادوام باشد؛ به گونه‌ای که در این ساعت از پلیمر تقویت شده با الیاف و فولاد ضد زنگ که از صفحه لمسی آن محافظت می‌کند و همچنین یک بند سیلیکونی که آن را محکم نگه می‌دارد و به راحتی تمیز می‌شود استفاده شده است.

در کنار تمامی امکانات و مزایایی که ساعت جدید گارمین دارد یک نقطه ضعف دارد؛ به گونه‌ای که هیچ میکروفونی روی این ساعت قرار داده نشده است، از این‌رو نمی‌توانید بدون داشتن هدفون یا هندزفری بلوتوثی که به این ساعت وصل می‌شود به تماس‌های خود پاسخ دهید.

نقاط قوت:

– دوام باتری تا 36 ساعت

– امکان تشخیص تصادف با سنسورهای مختلف

– دوام بالا در دمای 130 درجه فارنهایت و زیر منفی 4

– امکانات ورزشی و تناسب اندام سطح بالا

– دارای سه مدل بند برای استفاده در موقعیت‌های مختلف

– قابلیت دوام زیر آب تا عمق 165 فوتی

بهترین ساعت هوشمند اپل در سال میلادی جاری که لقب یکی از بهترین ساعت های مردانه و زنانه 2023 را نیز به خود اختصاص داده است، ساعت هوشمند اپل واچ اولترا می‌باشد. در ساعت جدید اپل، به حدی امکانات متعدد غوغا کرده است که می‌توان گفت این ساعت برای انجام هر کاری که از آن بخواهید آماده است؛ به گونه‌ای که می‌توان از بهترین امکانات متحیرکننده آن به باتری که تا 36 ساعت دوام می‌آورد

تشخیص تصادف، دوام بالا در دمای 130 درجه فارنهایت و زیر منفی 4 و امکانات بی‌نظیر آن در زمینه تناسب اندام که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به زیباترین اندام ایده‌آل خود برسید اشاره کرد؛ چراکه امکانات ورزشی آن فراتر از نمایش ضربان قلب و اکسیژن خون است که می‌توانید در تمامی ساعت‌های هوشمند مشاهده کنید. ساعت مچی کاسیو جی شاک GA-2100 مناسب برای آقایان و خانم هایی هست که نیاز به استفاده روزمره و ورزشی از ساعت را دارند.

 

دکمه بازگشت به بالا