برترین های کسب و کارعمومی

بررسی ساعت امگا سواچ منظومه شمسی

وقتی امگا و سواچ اعلام کردند که برای کار پرزحمتی روی ساعت امگا اسپیدمستر کلاسیک با یکدیگر همکاری کرده‌اند، این خبر در اینترنت پخش شد و نمایندگی‌های امگا را در سراسر جهان با خیل عظیم جمعیت روبرو کرد. رونمایی از این ساعت با رخداد واچز اند واندرز، بزرگترین رخداد در تقویم واچ همراه شد و اگرچه از این رخداد چندین گزارش تهیه شد، این ساعت 380 دلاری بود که بیشترین سر و صدا را به راه انداخت.

خط تولید قطعات الهام‌گرفته از کره زمین در اصل در اول مارس در استرالیا منتشر شد، اما ساعت در زمان انتشار ممکن نبود. با خرید ساعت امگا سواچ ، شما به دنیای جذاب و شگفت‌انگیز دنیای ساعت‌های مدرن معرفی می‌شوید . خوشبختانه، ما توانستیم با برخی از دوستان خود را در سواچ گفتگو کنیم و همه نسخه‌های اصلی را همراه با مدل‌های ویرایش محدود که در پایان آورده شده‌اند، در مقاله زیر رتبه‌بندی ‌کنیم.

مجموعه اصلی مدل‌های امگا منظومه شمسی

ما مجموعه مرکزی ساعت‌های امگا و درخشش ماه را در زیر رتبه‌بندی کرده‌ایم. ساعتهای مدل منظومه شمسی امگا اندازه یکسانی دارند، ساختار بیوسرامیکی مشابهی را نشان می‌دهد، و دارای همان بند برند امگا و سواچ است. اندازه نصفحه نیز با قطر آن ۴۲ میلی‌متر، ضخامت آن ۱۳. ۲۵ میلی‌متر و ارتفاع آن ۴۷. ۳۰ میلی‌متر یکسان است. از زمان انتشار محدود این مدل، ما تکرارهای متعددی از مدل (سفر به ماه) را با ثانیه‌شمار به شکل توت‌فرنگی تا ثانیه‌شمار دانه جوی پاییزی دیده‌ایم و این مقاله را به روز کرده‌ایم.

۱. سفر به عطارد

از میان تمام ساعت‌های مدل منظومه شمسی، این(عطارد ) بود که مجله ما به آن عنوان محبوب برجسته داد. در حالی که سفر به ماه ممکن است به شبیه‌ترین به امگای واقعی باشد، پروژه به عطارد ترکیبی کامل از سیاه و خاکستری دارد. ما عاشق چگونگی ترکیپ قاب سیاه و شماره‌های فرعی هستیم که با خاکستری روی صفحه و بند متعادل می‌شوند. دسته‌ها و شاخص‌های سفید حس خوبی دارند، اما اگر امکانش بود احتمالاً باند خاکستری را با ناتو سیاه معاوضه می‌کردیم.

موتور: کوارتز

مقاومت در برابر آب: ۳ بار

جنس بدنه: بیوسرامیک

۲. سفر به ماه

آن را اثر پروانه صدا کنید، اما همه چیز قهوه‌ای، بژ و شنی در حال حاضر به لطف تراویس اسکات مد است. و در حالی که این ساعت قطعات نادر و کمیاب را که به سادگی دست‌نیافتنی هستند، به کار ببرد، پروژه زحل ساعت مدل منظومه شمسی می‌تواند بهترین گزینه بعدی باشد. شاید بارزترین قطعه در مجموعه سواچ و امگا، این قطعه در انتهای نوک لیست تنها برای زحل قرار دارد. این طرح بالافاصله با یک قاب قهوه‌ای، شماره‌های فرعی و تسمه همراه می‌شود. دسته‌ها و شاخص‌های سفید، کنتراست یکی از ساعت مدل منظومه شمسی مورد علاقه ما را رقم می‌زند.

ارجاع: SO33T100

موتور: کوارتز

مقاومت در برابر آب: ۳ بار

جنس بدنه: بیوسرامیک

۳. پروژه به ماه

اگر ارزش آتی چیزی است که نگران آن هستید، ماموریت به ماه را توصیه می کنیم. این ساعت نزدیک‌ترین ساعت به (چیز واقعی) است و سواچ با قاب خاکستری فولادی که با بند مشکی ولکرو به پایان رسیده است، اشتباه نمی‌کند. به دنبال (S پنهان) ادغام شده در مرکز کریستال، الگوی دایره ای ظریف و پیچیده روی حلقه بیرونی صفحه و شماره های فرعی، ساختار تیغه های تیز و صاف، و جزئیات نمادین (نقطه بیش از 90) روی سرعت سنج مقیاس شده باشید. قاب. در حالی که متخصصان ساعت مچی ممکن است به این مجموعه به عنوان چیزی جز «سرگرم کننده» نگاه کنند، این یکی همه چیز را کمی جدی‌تر می‌گیرد.

ارجاع: SO33M100

موتور: کوارتز

مقاومت در برابر آب: ۳ بار

جنس بدنه: بیوسرامیک

۴. سفر به مشتری

عشق ما به بژ به پروژه زحل ختم نمی‌شود. با پروژه مشتری، همه صفحات دارای یک تن بژ هستند که ما را به یاد پروژه ساده به مرجع ماه بالا می‌اندازد. کنتراست به وسیله دست چند ثانیه کرونوگراف نارنجی و دسته‌ای شماره فرعی پیدا می‌شود که با (نقطه قرمز بزرگ) سیاره در تماس هستند، در حالی که نوار سیاه به سادگی یخ زدن کیک است. در پشت هر ساعت مدل منظومه شمسی تصویری از سیاره‌ای است که بر روی آن قرار دارد و مشتری و رتبه‌بندی زمین در بالای لیست ما برای (عامل سرد) قرار دارند.

ارجاع: SO33C100

موتور: کوارتز

مقاومت در برابر آب: ۳ بار

جنس بدنه: بیوسرامیک

۵. سفر به روی زمین

با صحبت از عامل سرد، هیچ چیز خنک‌تر از تکان دادن یک ساعت مدل منظومه شمسی برای مطابقت با سیاره‌ای که همه روی آن راه می‌رویم وجود ندارد. پروژه به زمین نقطه شروع برای جایی است که مجموعه در روح واقعی سواچ کم‌تر جدی و جالب‌تر می‌شود. ما این مورد سبز زمینی را در این مورد دوست داریم و کنتراست رنگ در طول صفحه ساعت، عقربه‌های دقیقه همگی با یک سفید کامل به پایان می‌رسند، در حالی که قاب، صفحه مدرج و بند در آبی اقیانوس پیدا می‌شوند که ما نمی‌توانیم به اندازه کافی از آن استفاده کنیم. در حالی که برخی پیشنهاد کرده‌اند که شماره‌های فرعی باید بارنگ آبی هماهنگ باشد، ما فکر می‌کنیم که آن‌ها به رنگ سفید بهتر به نظر می‌رسند.

ارجاع: SO33G100

موتور: کوارتز

مقاومت در برابر آب: ۳ بار

جنس بدنه: بیوسرامیک

۶. سفر به پلوتو

پروژه پلوتو چهار رنگ اصلی را ترکیب می‌کند و یک زمان هوشمند و چند منظوره ایجاد می‌کند. چشم شما برای اولین بار به رنگ‌های قرمز رنگ بر روی قاب و شماره‌های فرعی کشیده می‌شود، در حالی که ترکیب اسب وحشی خنثی و سفید بر روی بند و بیوسرامیک عمل تعادل عالی دارد. شماره‌گیری رنگ بژ لمسی است که این مدل را گزینه اول ما در لیستمان برای آن‌هایی که به دنبال خرید دو یا سه ساعت سواچ و هستند، قرار می‌‌دهد.

ارجاع: SO33M101

موتور: کوارتز

مقاومت در برابر آب: ۳ بار

جنس بدنه: بیوسرامیک

۷. سفر به نپتون

لیست‌کردن پروژه به نپتون بسیار سخت‌تر است زیرا گران‌ترین مدل بازار است. نپتون به رنگ آبی تیره و نوار سیاه ولکرو که آن را به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین ساعت مدل منظومهشمسی در این مجموعه می‌سازد، می‌بالد.

ارجاع: SO33N100

موتور: کوارتز

مقاومت در برابر آب: ۳ بار

جنس بدنه: بیوسرامیک

۸. سفر به ونوس

مردان اهل مریخ هستند، زنان از ونوس هستند که این جمله چگونه پیش می‌رود و به نظر می‌رسد که مجموعه آشکار شده پروژه سفر به ونوس، این شعار را گرفته و با آن همراه بوده‌است. سفر به ونوس در اینجا عجیب‌ترین مدل در این مجموعه ارائه می‌شود، با جزئیات الماس‌مانند در لبه‌ها و اضافه کردن کمی ظرافت زنانه. ما همچنین این مدل، ساعت‌ها، دقیقه، دست چند ثانیه و دست پیشخوان را دوست داریم که با زمینه صورتی دوست‌داشتنی به پایان می‌رسند. از آنجا که پروژه ونوس ساعت مدل منظومه شمسی برای یک خواننده زن در نظر گرفته می‌شود، این بند کوتاه‌تر از همه ساعت مدل منظومهشمسی دیگر در مجموعه است. آن هنوز روی مچ سایز متوسط قرار دارد اما برای مچ کوچک‌تر مناسب‌تر است.

ارجاع: SO33P100

موتور: کوارتز

مقاومت در برابر آب: ۳ بار

جنس بدنه: بیوسرامیک

۹. سفر به خورشید

در حالی که ما به ندرت انجام یک پروژه به خورشید را توصیه می‌کنیم، صفحه انعکاسی روی این ساعت مدل منظومه شمسی برای جلب (و تقسیم) تیم در افراد بسیاری کافی است. پرونده زرد و شماره‌گیری به ندرت به شخص حمله می‌کنند و باعث می‌شوند که به مجموعه خریدار ساعت مدل منظومه شمسی اضافه شود اگر طرفدار رنگ زرد باشید. زرد اولین رنگی نیست که وقتی داریم یک ساعت خرید می‌کنیم به ذهن برسد، اما این رنگ برای روح‌دادن مجموعه خوب است.

ارجاع: SO33J100

موتور: کوارتز

مقاومت در برابر آب: ۳ بار

جنس بدنه: بیوسرامیک

۱۰. سفر به مریخ

در واقع، پروژه مریخ برای ادای احترام به پروژه مشهور امگا اسپیدمستر آلاسکا در اینجا است (مرجع ۳ 11. 32. 42. 30). 04. 001) اما این آرا را که در میان تیم مردان بسیاری شایسته آن است، دریافت نکرد. درست مانند پروژه آلاسکا که بر روی آن قرار دارد، ساعت یک مورد قرمز روشن را نشان می‌دهد، در حالی که قاب، شماره‌گیری، و شماره‌های فرعی همگی با یک سفید مطلق تمام شده‌اند. شکل دسته‌های شماره فرعی نیز به پروژه آلاسکا ادای احترام می‌کند.

ارجاع: SO33R100

موتور: کوارتز

مقاومت در برابر آب: ۳ بار

جنس بدنه: بیوسرامیک

پروژه اورانوس احتمالاً بهترین ساعت از همه آن‌ها است، به این معنی که این یک سرگرمی است که روند شماره‌گیری آبی نوزاد را که با آزاد کردن تیفانی فیلیپ اتفاق افتاد، در نظر می‌گیرد. با این حال ترکیب آبی و سفید قدرتمند است، اما این یکی نیست که برای تیم مجله‌ها برجسته باشد. همچنین ساعت‌های مورد علاقه ما را از مجموعه (ساعت مدل منظومه شمسی) سواچ امگا تکمیل می‌کند. ساعت مورد علاقه شما چیست؟

ارجاع: SO33L100

موتور: کوارتز

مقاومت در برابر آب: ۳ بار

جنس بدنه: بیوسرامیک

در زمانی که محدوده مرکزی امگا x of آزاد شد، گروه سواچ مدل‌های ویرایش محدود اضافی به خط اضافه کرده‌است تا لحظات قمری قابل‌توجهی را جشن بگیرد. این مدل با قیمت بالاتر طلا – ۴۳۵ دلار وارد شدند و طلای (مهتابی) را به عقربه‌های ثانیه‌شمار اضافه کردند. این یک آلیاژ طلای زرد ۱۸ عیار است که مقاومت بیشتری نسبت به محو شدن رنگ و درخشش در طول زمان دارد. از مخلوطی از طلا، نقره، مس و پالادیوم استفاده می‌کند. علاوه بر این، این دسته‌های چند ثانیه ویژه هر ماه در طول تاریخ ماه کامل تولید می‌شوند، که این برند می‌گوید مشخص است که تاثیر جادویی بر بسیاری از چیزها دارد، انسان‌ها شامل.

ما فقط فکر می‌کنیم که آن‌ها ملیح به نظر می‌رسند. اولین ساعت مدل منظومه شمسی طلایی درخشش ماه نسخه محدود هنوز ساده‌ترین نمونه با یک دست طلایی درخشش ماه به عنوان تنها ویژگی برجسته در مقایسه با پروژه اصلی ساعت ماه است. در مارس در ساعت بعد از ظهر در توکیو، زوریخ، میلان، و لندن آزاد شد و یک ساعت مدل منظومه شمسی نادر با قیمت‌های بازار ثانویه در حدود ۸۰۰ دلار طلا باقی ماند. دست ثانیه در ماه فوریه تحت ماه کامل تولید شد و در گواهی تولید یافت‌شده در هر جعبه ثبت می‌شود.

پاسخ به سوالات متداول شما درباره ساعت ماه:

مجموعه هسته ساعت ماه امگا و سواچفقط در فروشگاه سواچ در سراسر جهان موجود است. برنامه هفتگی انتشار بسته به مکان های بوتیک در سراسر جهان تغییر می کند، بنابراین بهترین شرط شما این است که پنجشنبه یا جمعه قبل از انتشار با بوتیک محلی سواچ تماس بگیرید. ما موفق شده‌ایم ساعت‌هایی را برای خرید در ساعت 10 صبح هر شنبه در سیدنی پیدا کنیم، با این حال، ممکن است با انتشار مجموعه جدید بلنکپین و سواچ تغییر کند. در بسیاری از کشورها، ساعت ماه امگا و سواچ به راحتی خریداری می شود.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا