فرهنگ و هنر

توضیح رجا بابت توقف ۴ ساعته قطار ۳۲۰ تهران ـ مشهد

 توقف قطار شماره ۳۲۰ (زندگی) شرکت رجا و از کار افتادن سرمایش سیستم تهویه، ناشی از خرابی نیروی کشش (لکوموتیو) بود.

به گزارش شبکه، شرکت حمل و نقل ریلی رجا ضمن عذرخواهی از مسافران قطار یاد شده افزود: قطار زندگی بعد از حرکت از ایستگاه تهران در زمان مقرر، ساعت ۲۲:۱۵ بین ایستگاه لاهور تا بیابانک به دلیل خرابی نیروی کشش (لکوموتیو) متوقف می‌شود و با توجه به اینکه برق لازم برای فعالیت سامانه سرمایشی قطار و برق و هوای سیستم سپتیک سرویس‌های بهداشتی توسط لکوموتیو تأمین می‌شود، خرابی آن ضمن توقف قطار موجب قطع سامانه‌های مذکور شد.

با پیگیری انجام شده از سوی رئیس قطار و مسؤولان این شرکت، ابتدا قطار با دیزل موجود در ناحیه مربوطه، ساعت ۱۵ دقیقه بامداد به ایستگاه بیابانک منتقل شده و پس از رسیدن لکوموتیو امداد، قطار در ساعت ۱:۱۵ از ایستگاه بیابانک به سمت مشهد حرکت کرده است.

در این راستا تمام امکانات پذیرایی و خدمات در اختیار مسافران محترم بوده و تمام تلاش مأموران داخل قطار بر این بوده تا ناراحتی مسافران گرامی ناشی از توقف ناخواسته کاهش یابد.

لازم به ذکر است تأخیر قطار از مرز تعیین شده مقررات راه‌آهن مشمول پرداخت خسارت بوده که بر این اساس، همه مسافران گرامی قطار زندگی نیز مشمول دریافت ۵۰ درصد مبلغ بهای بلیت به عنوان خسارت شده‌اند که طبق قوانین می‌توانند برای دریافت خسارت خود اقدام کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا