علمی و پزشکی

رشد ۱۵ درصدی بستری کرونایی‌ها در تهران طی ۲۴ ساعت گذشته/ آخرین وضعیت “دماوند” و “فیروزکوه”

فرمانده عملیات مدیریت تاج در کلان شهر تهران با اعلام این که طی 24 ساعت گذشته میزان بستری شدن در بیمارستان های تاج گذاری در تهران 15 درصد افزایش یافته است ، گفت: حضور در اجتماعات خانوادگی ، مهمانی های عمومی و خانه های افراد پر خطر می تواند مهم باشد. این امر بر تشکیل خوشه های جدید تأثیر خواهد گذاشت. در آینده بر مرگ و میر ما تأثیر بگذارید.

به گزارش شبکهدکتر علیرضا زالی در مورد بیماری عروق کرونا ویروس اخیر تهران گفت: “طی 24 ساعت گذشته تعداد بستری ها در تهران در حال افزایش است.” در حال حاضر ، تعداد بستری های جدید در تهران 404 مورد است که در 24 ساعت گذشته 15 درصد افزایش یافته است. گفته می شود ، در تعداد بستری شدن های جدید در تهران ، نه تنها آمار بستری شدن در بیمارستان های جدید کاهش یافته ، بلکه 15٪ افزایش یافته است. از این تعداد ، حدود 80 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

“در مجموع ، تعداد بیماران کرونا ویروس پذیرفته شده در تهران به 2224 نفر افزایش یافته است که 3.6٪ افزایش در تعداد بیماران بستری در تهران نسبت به روز گذشته را نشان می دهد.” از این تعداد ، حدود 732 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری می شوند. تعداد موارد ارجاع شده به مرکز بهداشتی ما حدود 3200 مورد است که 404 مورد در بیمارستان بستری شده اند. این نشان می دهد که تعداد بیماران ما در مقایسه با مراجعه به بیماران سرپایی در تهران به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. ، ما با تغییری در الگوی مراجعه روبرو شدیم که با اندکی افزایش در تعداد مشتری ، بستری شدن در بیمارستان را افزایش داد. این نکته بسیار مهمی است.

زالی ادامه می دهد: “همانطور که قبلاً اعلام شده بود ، بیشتر مشتریان فعلی ما کسانی هستند که در هفته آخر مارس به دلیل انکوباسیون بیماری در جریان های شلوغ شهر بوده اند.” بنابراین پیش بینی می شود که این روند حداقل تا 10/10 فروردین به همین ترتیب ادامه داشته باشد و من فکر می کنم تا نیمه دوم فروردین شاهد کاهش آماری قابل توجهی نباشیم.

وی در مورد وضعیت اخیر دماوند و فیروزکوه گفت: موارد PCR مثبت آنها. “آنها شاخص و رنگ داشتند. در حال حاضر ، وضعیت در این دو شهر نسبتاً کنترل شده است. به دلیل تغییر رنگی که رخ داده است ، فردا برای ارزیابی وضعیت آنها از مراکز بهداشتی هر دو شهر بازدید خواهیم کرد.

زالی گفت: “ما طی 24 ساعت گذشته حداقل 27 شهروند تهرانی را از دست داده ایم.” روزهایی که انتظار می رود با خوشبختی سپری شود ، شاهد حوادث دلخراش و مرگ عزیزان بودیم. طبیعتاً رعایت اقدامات بهداشتی خصوصاً در تهران بسیار مهم است. اجتماعات خانوادگی ، مهمانی های عمومی ، حضور در خانه های افراد پر خطر و … می تواند به عنوان یک عامل زمینه ای برای تشکیل خوشه های جدید به شدت عمل کند و اگر خدا آنها را منع نکند ، این می تواند در آینده بر مرگ و میر ما تأثیر بگذارد. بنابراین ، علاوه بر پایبندی دقیق تر به اقدامات بهداشتی ، برای بررسی کاهش آمار از سفرهای غیرضروری خودداری کنید و از رفتارهای خطرناک در سطح شخصی و اجتماعی خودداری کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا