حوادث

استقرار ۲۴ ساعته آتش‌نشانان در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد که استقرار آتش‌نشانان برای تامین ایمنی نمایشگاه کتاب تهران به شکل ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

حمیدرضا یادگاری در گفت‌وگو با شبکه، با اشاره به تمهیدات آتش‌نشانی تهران برای تامین ایمنی نمایشگاه کتاب تهران و بازدیدکنندگان آن گفت: چند روز قبل از شروع نمایشگاه کتاب، آتش‌نشانان با اجرای مانوری در این منطقه، سناریوی اطفاء حریق، نجات و تخلیه اضطراری را تمرین کردند. همچنین گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز با حضور در این محل نسبت به بازدید ایمنی از نمایشگاه‌ها و غرفه‌ها و … اقدام کرده و موارد و توصیه‌های لازم را به مسئولان نمایشگاه و متصدیان غرفه‌ها ارائه کردند.

وی با اشاره به آغاز نمایشگاه کتاب نیز گفت:‌ از زمان افتتاح نمایشگاه کتاب نیز آتش‌نشانان تهرانی به همراه تجهیزات، خودروهای سبک و سنگین عملیاتی و موتورسیکلت‌های آتش نشانی در نمایشگاه بزرگ کتاب تهران مستقر بوده و نسبت به تامین ایمنی این نمایشگاه اقدام کرده‌اند. علاوه بر آن تیم‌های گشتی آتش‌نشانی هم فعالند و اقدام به گشت‌زنی در سطح نمایشگاه می‌کنند. ضمن اینکه ایستگاه‌های اطراف نیز از آمادگی بیشتری در این ایام برخوردارند. 

یادگاری با بیان اینکه استقرار آتش‌نشانان در نمایشگاه کتاب محدود به ساعات بازدید نیست، گفت: با توجه به حساسیت نمایشگاه و همچنین اقلام موجود در آن، گروهی از آتش‌نشانان به شکل شبانه‌روزی در محل مصلی امام خمینی مستقرند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه احتمالی به سرعت اقدامات خود را آغاز کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه ۱۷۰ نفر از آتش‌نشانان پایتخت به همراه ۳ دستگاه کانکس، ۴۵ دستگاه خودرو عملیاتی سبک و سنگین و موتورسیکلت‌های آتش نشانی در این ماموریت مشارکت دارند، گفت: تاکنون نیز هیچ مشکل و حادثه خاصی در این نمایشگاه گزارش نشده است.

انتهای پیام

بخش مطالب حوادث

نویسنده حوادث با توانایی ارائه نظرات و تحلیل‌های منحصر به فرد هستم. تمرکزم بر رویدادهای مهم و جالب است که خوانندگان را درگیر می‌کند.
دکمه بازگشت به بالا