علمی و پزشکی

توضیحات معاون دفتر رئیس‌جمهوری درباره فرایند تهیه واکسن

معاون رئیس جمهور در توضیح فرآیند واکسیناسیون گفت: “دیروز رئیس جمهور رسماً اعلام کرد که واکسیناسیون براساس اولویت ها و جدول تهیه شده توسط جامعه هدف با خرید واکسن از چندین شرکت طی چند هفته انجام می شود. با اولویت شروع می شود.

به گزارش شبکه ، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاعات رئیس جمهور در حساب توئیتر خود نوشت:

“در تاریخ 26 ژانویه ، روحانی و جهانگیری بر ضرورت واردات واکسن در اسرع وقت و شفافیت توزیع تأکید کردند. رئیس جمهور نیاز به صدور اولویت ها ، دستورالعمل ها و همچنین گزارش های واضح و دقیق از وزارت بهداشت در مورد واکسیناسیون داشت. گفت وجود دارد.

نماینده اول همچنین اظهار داشت که اگر بتواند یک روز زودتر از هر جای دنیا واکسن معتبری دریافت کند لحظه ای دریغ نمی کند. گیرى جهان اظهار داشت كه نه مقامات و نه خانواده اش حق دسترسی به واكسن های مغایر با دستورالعمل ها را ندارند.

وقتی نوبت به واکسن می رسد ، دولت نه با توطئه برای واکسن های خارجی گیج شده است و نه با واکسن های داخلی تحقیر شده است. اطمینان از سلامت شهروندان در تقویت این تحریم ها فقط یک نگرانی دارد.

“رئیس جمهور روحانی دیروز رسماً اعلام كرد كه هنگامی كه تعدادی از شركت ها واكسن را در چند هفته آینده خریداری می كنند ، واكسیناسیون براساس اولویت ها و جداول تهیه شده توسط جامعه هدف كشور كه ​​اولویت كاركنان پزشكی و سالخوردگان است ، آغاز می شود.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا