علمی و پزشکی

توسعه فناوری مکمل برای تشخیص بیماری‌ها/بازسازی برخی از ماژول‌های بیورزونانس در دانشگاه امیرکبیر

بیورزونانس به عنوان یک فناوری مکمل ، همراه با روش های تشخیصی و درمانی ، راهی برای ارسال امواج ایمن برای کمک به تشخیص و درمان بیماری برای پزشکان است و اکنون محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تلاشند تا این فناوری را با استفاده از برخی ماژول های یک دستگاه کلاسیک توسعه دهند. موفقیت بیورسانسانس

به گزارش شبکه رزونانس زیستی یک رویکرد درمانی-پزشکی است که می تواند از امواج الکترومغناطیسی برای تشخیص و درمان بیماری های انسان استفاده کند. اصل درمان بیورزونانس این است که سلول های زنده فرکانس های خاص خود را دارند و به فرکانس های اعمال شده پاسخ می دهند و اگر با بافت زنده تعادل نداشته باشند باعث بیماری می شوند.

بنابراین ، ابزارهای فرکانس درمانی می توانند این عدم تعادل ها را قبل از اینکه منجر به بیماری شوند اصلاح کنند.

گفته می شود این روش درمانی برای اولین بار توسط ارتش آلمان نازی برای تشخیص و معالجه سربازان استفاده شده است. درمانگران از دستگاه های بیورزونانس برای شناسایی و درمان انواع مختلف بیماری ها در انسان استفاده می کنند.

به گفته دکتر ایمان زاده ، معاون مرکز تحقیقات و توسعه بیوسونانس دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، این فناوری برای تشخیص بیماری ها در نظر گرفته شده است و استفاده از آن به معنای حذف روش های سنتی تشخیص بیماری نیست ، بلکه به عنوان یک کمک به تشخیص و تشخیص پزشکان است. می تواند مفید باشد. درمان بیماری به آرامی

دانش بیورسانس خدمات سیستم سلامت جامعه

دکتر مهرداد ایمان زاده ، معاون آموزشی ، مرکز تحقیقات و توسعه تشدید زیست شناختی ، دانشگاه صنعتی امیر کبیر ، در گفت وگو با شبکه ، گفت: Bioresonance یک فناوری علمی جدید است که به پزشکان کمک می کند تا از طریق امواج الکترومغناطیسی با فرکانس بسیار پایین که برای بدن انسان بی ضرر هستند ، تشخیص ، مدیریت سلامت و بهبود بیماری ها را انجام دهند.

وی ادامه داد ، “بر این اساس ، دستگاه های بیورزونانس امواج الکترومغناطیسی با فرکانس های خاص را به هر اندام و اندامی در بدن منتقل می کنند و بر اساس بازخورد رزونانس دریافتی ، در نهایت یک تشخیص کیفی از بافت ها ، اندام ها و سلامت اندام های بدن را انجام می دهند. ”انجام دهید. در همین حال ، این سیستم می تواند فرکانس امواج بیوالکترومغناطیسی غیرطبیعی بدن را از طریق مداخله ارتعاش بدن (امواج الکترومغناطیسی اصلاحی) تغییر و اصلاح کند ، که به ارتقا health سلامت و بهبود بیماران کمک می کند.

ایمن زاده تأکید کرد: “تحقیقات نشان می دهد که تمام سلول های زنده از جمله سلول های انسانی ، میکروارگانیسم ها و سلول های حیوانی دارای یک سری نوسانات الکترومغناطیسی با منشا بیولوژیکی هستند که نوسانات بیوالکترومغناطیسی نامیده می شوند.” در حالت سالم ، این نوسانات فرکانس ثابتی دارند ، اما وقتی سلول ها از مشکلات و بیماری های پاتولوژیک رنج می برند ، فرکانس های طبیعی این نوسانات تغییر می کند.

“طبق مرکز تحقیق و توسعه بیورزونانس” ، اگر دستگاهی وجود داشته باشد که با رساندن اطلاعات ارتعاش در مورد بافت ها و اندام های سالم و اطلاعات مربوط به ارتعاشات در مورد عوامل م affectثر بر سلامتی ، مانند میکروارگانیسم ها ، بدن را به پاسخ تشدید می دهد ، می تواند استفاده شود وجود یا عدم وجود بیماری های سلول ها ، بافت ها و اندام ها را تشخیص دهید.

این عضو هیئت مدیره انجمن علم و رزونانس زندگی ایران با تأکید بر اینکه ابزارهای مرکز تحقیقات و توسعه بیوسورانس دارای اطلاعات مربوط به 57000 مورد ارتعاش مربوط به سلامت انسان است ، گفت: “بر این اساس ، دستگاه های بیورزونانس مرکز موضوع را به پزشک می فرستند و هنگامی که آنها پاسخ تشدید مناسبی دریافت می کنند ، دستگاه به صورت الکترومغناطیسی به آنها اطلاع می دهد که موردی در بدن پیدا شده است.

وی با تأکید بر اینکه تشخیص تنها با آزمایش های ساده قطعی نیست ، سیستم های بیورزونانس را به عنوان کمک تشخیصی توصیف کرد و یادآور شد: استفاده از این دستگاه ها به معنای کنار گذاشتن سایر آزمایش های تشخیصی در طب معمول نیست. به عنوان یک روش مکمل ، می تواند توسط پزشکان در زمینه تشخیص همراه با روش های معمول پزشکی استفاده شود.

بیماری ها می توانند سریعتر و م moreثرتر درمان شوند.

معاون مرکز تحقیقات و توسعه بیورزونانس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر معتقد است که بیورزونانس در گروه رویکردهای “پاکسازی” در زمینه بهداشت قرار دارد ، افزود: “برخلاف طب معمول ، که معمولاً به طور جزئی و تخصصی روی بیماری تمرکز می کند ، این روش جامع است. به عنوان مثال ، در پزشکی متداول ، فردی که از روماتیسم و ​​بیماری مفصل رنج می برد به یک روماتولوژیست مراجعه می کند ، و یک روماتولوژیست معمولاً معاینه و بررسی می کند درمان بیماران از دیدگاه حرفه ای ، پایبندی به رویکردهایی مانند بیورزونانس ، پرداختن به زمینه های عاطفی و روانشناختی یا مسائل مربوط به سبک زندگی ، مسائل تغذیه ای و غیره به جای جنبه های دیگر که بر سلامتی تأثیر می گذارند ، مانند: بررسی سلامتی و توجه به مراقبت های بهداشتی یکپارچه.

در مطالعه تشخیصی وی ، بایورزونانس پس از ارزیابی همزمان قدرت و نشاط کلی بدن ، خلق و خو ، حالت عاطفی و روانی و از طریق مداخلات برای تشخیص کامل در مرحله بعدی تشخیص داده شد. بدن را در تعادل نگه می دارد. در حقیقت ، پزشکی بیورزونانس اندام ها و اندام های بدن را برای یافتن اندام های مربوطه و عوامل بیماری زای آنها مانند عوامل عفونی ، کمبود ویتامین ها و مواد معدنی ، مواد آلرژی زا ، سموم و عوامل مضر خارجی مانند ارتعاشات مضر الکترومغناطیسی بررسی می کند. به ارتقا health سلامت کمک می کند.

این عضو هیئت مدیره انجمن علوم تشدید بیولوژیکی ایران با تأکید بر اینکه این روش نه تنها شکایات و علائم سطحی بیماری را برطرف می کند ، بلکه به تشخیص و اصلاح ریشه نیز کمک می کند ، ادامه داد: سموم و مواد زائد شناسایی می شوند ، تأثیرات آنها بر سلامت انسان ، و اقدامات جلوگیری از سم زدایی و تجمع مجدد ارائه و اجرا می شود.

روشهای تشخیصی غیرتهاجمی

معاون مرکز تحقیقات و توسعه بیورزونانس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت که این روش ، همراه با سایر ابزارهای تشخیصی در طب معمولی ، می تواند تشخیص کاملتر و جامع تری را برای پزشکان فراهم کند: دستگاه های بیورزونانس برای برخی از مشکلات و بیماری ها. تشخیص و پشتیبانی بهتر این موارد شامل آلرژی ، عفونت ، بیماری های مرتبط با درد ، اختلالات روانی ، اختلالات خلقی مانند اضطراب و افسردگی ، بی خوابی ، سردرد و برخی از مشکلات هورمونی ، برخی از اختلالات متابولیکی و مشکلات روماتیسمی است.

ایمان زاده با تأکید بر اینکه بیورزونانس به هیچ وجه جایگزینی برای طب مرسوم نیست ، تأکید می کند که “این دارو به عنوان یک روش و ابزاری برای تکمیل روشهای مرسوم پزشکی عمل می کند. البته امکانات تشخیصی و مداخلات ارتعاشی بیورزونانس محدود به پاتوفیزیولوژی پزشکی مرسوم نیستند. علاوه بر این با توجه به پتانسیل ورود و مداخله در رویکردهای تشخیصی طب سنتی ، می توان از روشهای طب سنتی و مکمل مانند طب سوزنی ، هومیوپاتی و داروهای گیاهی برای تشخیص و مدیریت سلامت و کمک به بیماران و پزشکان استفاده کرد.

وی بیورزونانس را به روشی غیرتهاجمی و ایمن تشریح کرد و اظهار داشت: در پزشکی عمومی ، مواد شیمیایی معمولاً در طی درمان دارویی از خارج وارد بدن می شوند و بر عملکرد سایر قسمت های بدن تأثیر می گذارند ، در حالی که داروی بیورزونانس دارای ترکیبات و اثرات مشابه است. با انتقال اطلاعات و اثرات امواج الکترومغناطیسی به بدن بدون استفاده از مواد شیمیایی رایج ، عملکرد بافت ها و اندام ها را بهبود می بخشد.

ایمن زاده در ادامه گفت: “انتقال این اطلاعات و اثرات می تواند با استفاده از ترکیباتی که مستقیماً امواج دیگر را تابش می کنند یا اطلاعات الکترومغناطیسی را به بدن یا اندام های درگیر منتقل می کنند ، انجام شود. این ترکیبات از مواد ساده و بی خطر مانند آب یا دانه های قند ساخته شده اند. اطلاعات منتقل شده به سلول ها و بافت های بدن از طریق این مواد ساده می توانند عملکرد آنها را اصلاح یا اصلاح کنند.

محققان با تأكید بر اینكه بیورزونانس از تركیباتی خاص بدن استفاده نمی كند و وجود ندارند ، گفت: “بنابراین استفاده از بیورزونانس به بیمار و یا عوارض جانبی داروهای شیمیایی آسیب نمی رساند ، اما از امواج استفاده شده در بیورزونانس نمی توان استفاده كرد. پایین انرژی فیزیکی ، این روش به سلول ها ، بافت ها و اندام های بیمار آسیب نمی رساند ، اما در هر صورت ، برای اطمینان بیشتر ، کاربران بیورزونانس باید دانش و مهارت لازم را برای استفاده از دستگاه های بیورسانسان داشته باشند.

گام های اساسی برای بازسازی سیستم بیورزونانس کشور

معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: “این دانش جدیدی است که بیش از 100 سال در این زمینه فعالیت می کند و تاکنون دستگاه های مختلف بیورزونانس طراحی و ساخته شده اند و خوشبختانه اکنون یک آزمایشگاه فنی نیز مستقر شده است.” . مرکز تحقیقات و توسعه بیوسورانس. بیورزونانس دانشگاه امیرکبیر دارای بیشترین طیف دستگاه های بیورزونانس در ایران است ، از جمله دستگاه های هوشمند پیشرفته ای که می توانند با نصب هدست های فرستنده و گیرنده بر روی سر بیمار به طور خودکار و گسترده مستقر شوند. به طور کامل بازرسی و تجزیه و تحلیل. در عرض چند دقیقه ، بدن از طریق بیوالکترومغناطیسی اطلاعاتی در مورد سلامت عمومی فرد ، سلامت اندام و اندام ، وضعیت میکروبی ، نمک و ویتامین و ضایعات و موارد دیگر در اختیار پزشکان قرار می دهد.

وی افزود روسیه و آلمان از کشورهای پیشرو هستند که تحقیقات اساسی مهمی را در زمینه بیورزونانس انجام داده اند. “دستگاه های مورد استفاده در این دانشگاه عمدتا مبتنی بر فن آوری روسیه هستند. با این حال ، ما تحقیقاتی را در مورد دستور کار ساخت این دستگاه ها انجام داده ایم و از این طریق توانسته ایم برخی ماژول های دستگاه های بیورسانسانس کلاسیک را بازسازی کنیم.

مراقبت های بهداشتی با فناوری edge edge

مداخلات می تواند از یک جلسه تا چندین جلسه باشد ، تأکید می کند که تعداد جلسات با استفاده از تجهیزات بیورزونانس در مراقبت های بهداشتی بیمار به عوامل مختلفی از جمله نوع ، شدت و مدت زمان بیماری ، سن ، قدرت و شرایط جسمی بیمار بستگی دارد. بیمار می تواند “هفته ها تا سالها طول می کشد و از طرف دیگر ، توانایی بدن در خود اصلاح در این زمینه بسیار مهم است ، بنابراین توانایی کودک در ترمیم و اصلاح بدن بسیار زیاد است.

به گفته محققان ، کودکان معمولاً سریعتر از بیورزونانس نتیجه می گیرند ، در حالی که بزرگسالان مسن با شرایط مزمن بهبود ارتودنسی بسیار کمتری دارند. بنابراین ، چنین شخصی برای بهبود شرایط خود به جلسات و زمان بیشتری نیاز دارد.

ایمن زاده به طور خاص و به طور خاص برای شرایط خاص هر بیمار ، تشخیص پزشکی و مدیریت روشهای بیورزونانس را بیان و توصیف کرد. مداخلات ارتعاشی و بسته های تصحیح بیورزونانس برای هر بیمار کاملاً خاص در نظر گرفته می شود ، حتی در صورت وجود بیماری. برای هر دو نفر یکسان است ، مداخلات ارتعاشی مربوطه متفاوت خواهد بود و همچنین در هر جلسه بیورزونانس اصلاحات و مداخلات ارتعاشی برای هر فرد اغلب با جلسه قبل متفاوت است. این به این دلیل است که ساختار ترکیبی نوسانات الکترومغناطیسی فرد با دیگران در هر سطح و از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

وی برخی از محدودیت های استفاده از این روش برای تشخیص و بهبود بیماری را بیان کرد و گفت: “روشهای رزونانس بیو برای افرادی که دارای ضربان ساز قلب و باتری قلب هستند ممنوع است و برای افرادی که دارای پروتزهای فلزی بسیار بزرگ و چند قطعه در Have هستند از این روش استفاده می شود. بدن مورد توجه قرار می گیرد. اما پروتزهای کوچک مانند دندان مصنوعی یا قطعات کوچک پلاتین. بیورزونانس را محدود نمی کند.

به گفته این محقق در دانشگاه امیر کبیر ، این دارو وارد زمینه مشکلات اضطراری نمی شود. ماهیت تشخیصی و اصلاحی آن وقت گیر است. بنابراین در شرایط اضطراری از آن استفاده نمی شود.

وی افزود که از این روش می توان برای بهبود آلرژی نیز استفاده کرد. وی ادامه داد: مشکلات آلرژی می تواند در سه زمینه باشد: حساسیت پوستی ، گوارشی و تنفسی و در همه این موارد ، بیورزونانس می تواند به نفع بیمار باشد.

یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن تشدید علمی و بیولوژیکی ایران اظهار داشت: با ارسال ارتعاشات ماده حساسیت زا و بررسی پاسخ تشدید بدن بیمار ، دستگاه بیورزونانس می تواند وجود آلرژی به ماده حساسیت زا را در هر فرد تشخیص دهد. علاوه بر این ، مداخلات غیرتهاجمی می توانند واکنش آلرژیک بدن به ماده حساسیت زا را کاهش دهند.

وی ادامه داد ، “یافته های جدید نشان می دهد که بیورزونانس می تواند به تشخیص و درمان این عفونت ها کمک کند ، زیرا درگیری در برخی از مشکلات عفونی ، مانند بیماری های انگلی و قارچی ، می تواند سیستم ایمنی بدن را برهم زده و انواع مختلفی از آلرژی ها را تحریک کند.” تاثیر گذار. سرانجام ، روش های بیورزونانس با اصلاح عملکرد سیستم ایمنی بدن و پاسخ آن به مواد حساسیت زا می توانند به کاهش آلرژی کمک کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا