اقتصادی

تصمیم گیری در مورد هیئت مدیره مدیریت مالی و امنیتی



وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورای عمومی معاملات بازرگانی از مسدود شدن تصمیمات هیئت مدیره امور اداری دارایی و امنیتی در رابطه با خلاصه خبر اعضای شورای تجارت دارایی.

به گزارش شبکه ، فرهاد دژپسند پس از انتصاب شاپور محمدی ، از انتخاب حسن قالیباف اصل به عنوان رئیس جدید بورس و مدیریت اوراق بهادار خبر داد.

وزیر توسعه گفت: تصمیم در مورد لغو رئیس سابق بورس و بورس اوراق بهادار و انتصاب جانشین آن یکی از دستورالعمل جلسات امروز است که می گوید عضو شورا به دنبال بحث و تقدیر از آقای محمدی | با ترک این کلاه ایمنی ، آقای قالیباف یک استاد دانشگاه با 10 سال سابقه مدیریت در بازار سرمایه به عنوان عضو و رئیس هیئت مدیره امور مالی و بنگاه های نقاشی است.

وی ادامه داد: دومین جلسه این جلسه ، بحث درباره مصوبه هیئت مدیره تنظیم کننده های معاملات و بانکی در چهارشنبه هفته گذشته و شورای اجرایی مبادله دام با توجه به نیاز و منافع مردم و بازار مالیات و تسویه حساب مشخص شده است. ضرر اصلی سازمانهای عمومی و غیردولتی ، عرضه عمومی وجوه است. حیوانات ، بهتر است از این تصمیمات جلوگیری شود.

شرایطی را برای تأمین مالی املاک تجاری و بازار سهام فراهم می کند

دژپسند افزود: با خلاصه اعضای شورای ، به هدف تقویت رشد بازارهای خارجی رسیده ایم و همچنین با توجه به انتصاب رئیس جدید هیئت مدیره ، تصمیم قبلی هیئت مدیره گرفته شده است. ” درخواست حراج بعدا نهایی می شود و پس از اتخاذ تصمیمات مناسب در شورای عالی معاملات تجاری ، هیئت مدیره روند کار را مجدداً هدایت می کند.

وی همچنین امروز در جلسه شورای عمومی بورس اوراق بهادار اظهار داشت: هیئت مدیره بورس اوراق بهادار و بورس اوراق بهادار در نظر دارند تا برای تداوم وجود خود یک برنامه رسمی صادر کنند. بازار سرمایه در بانکداری سرمایه گذاری برای تأمین فشار برای تولید. سرمایه آنچه را که لازم است از نظر مالی برای شرکتهای بزرگ فراهم شود فراهم می کند و فکر می کنم تصمیمات شورای عمومی تغییر تجارت راهی عالی برای تثبیت این بازار است.

تحویل اولیه دارایی های دولتی دو تا سه هفته است

وزیر توسعه در پایان سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره عرضه دارایی های دولتی که به بازار دلار اختصاص یافته است توضیح داد: “ما برای این کار به تصویب دولت نیاز داشتیم. کار ، قبل از هر چیز به عنوان اولین گروه از دارایی های دولت در بازارهای سرمایه (ETF) طی دو تا سه هفته در دسترس خواهد بود.

پایان تبلیغات


این نوشته از سایت توسط سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار خبر می نماید، به همین خاطر مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه بر خط شبکه هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا