علمی و پزشکی

تست کرونا در یک ششم بیماران بهبودیافته مثبت است

Corona ، ویروس Corona ، شیوع Corona ، آمار ویروس Corona ، Covid 19

محققان دانشگاه هونان طبیعی در چین دریافتند که بیش از 1 از 6 بیمار که بهبود یافته Q9 19 بیمار ترخیص شده از بیمارستان بودند به این ویروس آلوده می شوند و نتایج آزمایش وی مثبت بود. .

در این مطالعه سلامت 60 بیمار Qovid 19 بیمار که به دلیل بهبودی از بیمارستان شهر لدی مرخص شده اند ، بررسی شده است. همه این بیماران 14 روز پس از ترخیص در خانه قرنطینه شدند و هیچ یک از آنها علائم بیماری را نشان ندادند.
این تیم مجدداً غشاهای مخاطی گردن و بینی را آزمایش کردند و دریافتند که 10 بیمار تا 24 روز پس از ترخیص از ویروس آلوده شده اند و نتیجه آزمایش مثبت بوده است.
مطالعات قبلی نشان داده اند که بیماران مبتلا به Covid 19 بهبود یافته تا 30 روز پس از ترخیص می توانند به ویروس آلوده شوند. البته این بدان معنی نیست که یک ویروس وجود دارد و این افراد لزوماً قادر به انتشار ویروس نیستند.
به گفته محققان ، برای یافتن نتایج قطعی در مورد پتانسیل شیوع انتشار ویروس توسط بیماران بهبود یافته و ارزیابی ارزیابی رفتاری ویروس ها در گروه بزرگتر از بیماران ، مطالعات بیشتری لازم است.
ویروس تاج در اواسط دسامبر سال 2019 در ووهان ، مرکز چین گزارش شد. این بیماری در ابتدا ذات الریه خوانده می شد. با این حال ، کمیسیون بهداشت ملی چین رسما اعلام کرد که این ویروس در چین در تاریخ 30 دسامبر 2019 رخ داده است. این ویروس در دو ماه گذشته بیش از 150 کشور و منطقه را مبتلا کرده است.
گزارش کامل در شبکه باز JAMA ارسال شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا