تست کرونا در منزل

خوشبختانه ، بلافاصله پس از شیوع بیماری ، روش ها و استانداردهای تشخیص ویروس ها به سرعت توسعه یافت و به مردم امکان بررسی اطلاعات بهداشتی را داد. تست کرونا فقط به آزمایشگاه محدود نمی شد.

تست کرونا در خانه

هوم کا یکی از خدمات سلامتی و سلامتی است که این تست را به صورت تست کرونا در خانه ، زیر مجموعه ای از خدمات تست خانگی ارائه می دهد.

به طور خلاصه ، تست تاج خانگی شامل چندین مرحله است. پس از ثبت درخواست هر فرد ، پرستاری از گروه Home Ka به محل زندگی متقاضی خدمات مراجعه می کند. یک نمونه گیری انجام دهید و نمونه را در مدت زمان کوتاه به آزمایشگاه تحویل دهید تا رویه حرفه ای روی نمونه انجام شود. در نهایت ، نتیجه آزمایش به آزمایشگر اعلام می شود.

اگر نتیجه آزمایش منفی باشد ، فرد می تواند به زندگی سالم و طبیعی برگردد. در غیر این صورت ، در صورت مثبت بودن نتیجه آزمایش ، باید هر چه زودتر قرنطینه کنید تا از آلوده شدن افراد و نزدیکان به ویروس کرونا جلوگیری شود. خدمات مراقبت در منزل می تواند برای مراقبت بهتر و بر این اساس ، بهبود سریع از بیماری بسیار مفید باشد. پرستاران قوانین و استانداردهای انطباق قرنطینه را بهتر از هر کس می دانند و با تکیه بر دانش پرستاری می توانند بهبودی بیمار را تسریع کنند.

بیماران ، کودکان و افراد مسن از جمله افرادی هستند که هنگام ترک خانه و رفتن به مراکز درمانی برای آزمایش کرونا در معرض این بیماری قرار دارند. این گروه به دلیل سن و شرایط فعلی در گروه پر خطر برای بیماری کرونا ویروس قلب قرار دارند. همچنین افراد مسن که قبلاً در یک مرکز درمانی برای فیزیوتراپی یا کاردرمانی حضور داشتند ، اکنون می توانند از خدمات فیزیکی یا کاردرمانی در منزل استفاده کنند تا از مراجعه به مرکز درمانی خودداری کنند.

هوم کا همچنین در صورت نیاز به خدمات همزمان در خانه و سرپایی در حین درمان و قرنطینه برای بیماران مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب ارائه می دهد. تا بهبود کامل بیمار در آنجا خواهد بود.

مراحل انجام تست تاج در خانه

همانطور که قبلاً گفته شد ، وقتی متقاضی درخواست را پر می کند ، پرستار به نزد متقاضی می رود و در نمونه گیری شرکت می کند. نمونه گیری بستگی به نوع آزمون دارد.

یکی از نکات مهم در این بخش روش نمونه گیری است که تأثیر زیادی در صحت آزمون دارد. نمونه گیران باید با نکات و استانداردهای نمونه گیری کاملاً آشنا باشند. نمونه گیری نادرست می تواند بر دقت نتایج آزمایش تأثیر بگذارد.

به همین دلیل ، گروه هوم کا در انتخاب کارکنان مراقبت و استخدام پرستار بسیار حساس است. این مجموعه تلاش می کند تا از طریق مصاحبه های حرفه ای متخصصان را انتخاب کند تا از هر لحاظ اشتباهات و عواقب بعدی را کاهش دهد. بنابراین افراد می توانند با اطمینان کامل به مجموعه Home Ka اعتماد کنند.

پس از نمونه گیری ، در شرایط عادی نمونه ها به آزمایشگاه برده می شوند و در این مرحله کارکنان ماهر و متخصصانی که از استانداردها و پروتکل های آزمایشگاهی آگاه هستند ، آزمایشات تخصصی لازم را انجام می دهند. این مرحله در تعیین صحت آزمون نقش تعیین کننده ای دارد.

نگرانش نباش! مجموعه Home Ka طرف قرارداد با آزمایشگاه تخصصی ویروس در تهران است تا از صحت نتایج آزمایش اطمینان حاصل کند. به همین دلیل ، مجموعه Home Ka کیفیت و دقت آزمایش های تاج در خانه را افزایش می دهد.

انواع تست های تاج در خانه

همانطور که همه ما می دانیم ، روشهای مختلف آزمایش وجود دارد. با پیشرفت علم ، روش های آزمایشگاهی نیز روز به روز پیشرفت می کنند. پیشرفت هایی برای افزایش دقت و نتایج سریع حاصل شده است و بدون شک راحتی و راحتی آزمایشگر را به همراه خواهد داشت.

برای انجام تست تاج در خانه معمولاً دو مسیر در مقابل داوطلب قرار دارد که در ادامه به طور خلاصه هر مسیر معرفی می شود.

آزمایش آنتی بادی کرونا: برای درک و درک بهتر این نوع آزمایشات که می تواند برای آزمایش کرونا در خانه استفاده شود ، ابتدا باید با اصطلاح آنتی بادی آشنا باشید. آنتی بادی ها در واقع سلاح بدن در برابر حمله عوامل خارجی هستند. این ماده که در آن گلبول های سفید خون در جلوگیری از ورود عوامل بیماری زا نقش دارند ، حدود 2-3 هفته پس از ورود ویروس در خون تشکیل می شود. به همین دلیل ، آزمایش آنتی بادی کرونا برای غربالگری مناسب نیست. برای این آزمایش یک نمونه خون در نظر گرفته می شود زیرا تشخیص وجود آنتی بادی در خون راحت تر و سریعتر است.

تست کرونا کامپیوتر: در این روش ، ویروس به جای عواملی که بدن برای آن تولید می کند ، شناسایی می شود. این بدان معنی است که متخصصان آزمایشگاه به دنبال ویروس در نمونه های گرفته شده از فرد متقاضی هستند. نمونه ای از این آزمایش ترشح از پایین گلو یا بینی است. این روش برای غربالگری بسیار مناسب است. دلیل آن این است که ویروس بلافاصله پس از ورود به بدن و بدون وقت اضافی قابل شناسایی است.

Home Ka Group با تکیه بر یک تیم پزشکی قدرتمند و پرستار کارآمد ، نه تنها آزمایش های تاج در خانه را برای متقاضیان محترم ارائه می دهد ، بلکه از سلامتی هموطنان گرامی برای حضور در مراکز درمانی و آزمایشگاه ها جلوگیری می کند و نتایج دقیق را ارائه می دهد. انجام دهید. به دست آوردن آرامش و آسایش هموطنان عزیز و دقت در ارائه خدمات از اولویت های اصلی ما است.

آیا تست تاج در خانه درست است؟

در نگاه اول ، انجام آزمایش تاج در خانه می تواند دقت کمتری داشته باشد. اما این مورد نیست. فهم این آسان است.

شما همچنین می توانید از راحتی نمونه ساز ، که آزمایشگر برای در یک محیط آرام در خانه قرار دارد ، لذت ببرید. بنابراین ، دقت وی بالا است. به همین دلیل ، ممکن است استدلال کنید که دقت تست تاج در خانه بسیار بیشتر از آنچه در آزمایشگاه انجام می دهید ، است.

گروه خودروهای خانگی نسبت به عملکرد صحیح سرویس بسیار حساس هستند ، بنابراین ما با تیم پشتیبانی خود بر عملکرد صحیح خدمات نظارت خواهیم کرد.

تست کرونا در خانه

تأثیر معاینه عروق کرونا ویروس در خانه بر سلامتی

شاید فکر کردن در مورد این موضوع کمی عجیب باشد ، اما کسی که علائمی مانند تب ، سرفه و خستگی دارد ممکن است بیماری کرونا ویروس قلب نداشته باشد. علائم بالینی همه چیز را به طور قاطع نشان نمی دهد و آزمایش به تنهایی می تواند علت علائم را مشخص کند. با نزدیک شدن به فصل سرما بسیاری از این اتفاقات رخ خواهد داد. هرکسی که علائم شریان کرونا ویروس داشته باشد می تواند برای آزمایش شریان کرونا ویروس به آزمایشگاه برود ، اما در حقیقت سرماخوردگی دارد. در این حالت ، او خود را در یک محیط شلوغ قرار داده است که یکی از مکانهای شلوغ محسوب می شود و احتمال وجود ویروس وجود دارد. یا خود را در راه آزمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهید. این دلایل ثابت می کند که انجام آزمایش کرونا در خانه می تواند به سلامتی افراد کمک کند.

افرادی که واجد شرایط آزمایش تاج در خانه هستند

اول از همه ، سرویس جمع آوری اتومبیل خانگی در دسترس هر کسی است که نیاز به انجام آزمایش تاج در خانه دارد. با این حال ، همانطور که می دانیم ، افرادی که به بیماری های زمینه ای مانند آسم ، سیستم ایمنی ضعیف ، یا بیماری های کلیوی و کبدی مبتلا هستند ، در صورت مراجعه به مراکز درمانی و آزمایشگاه ها در معرض خطر بیشتری قرار دارند. انجام آزمایش کرونا در خانه راهی عالی برای جلوگیری از حضور این عزیزان در آزمایشگاه است.

همچنین ، اینها کسانی هستند که به آزمایشگاه نمی روند و با آزمایش های تاج در خانه در معرض خطر نیستند. این افراد همچنین در معرض خطر بالای بیماری عروق کرونا ویروس قلب هستند.

  • افراد مسن که قادر به حرکت نیستند.
  • افرادی که با توانایی حرکت متولد نشده اند.
  • بیماران بستری در خانه.

تست کرونا در خانه

هزینه تست تاج در خانه چگونه تعیین می شود؟

مشکلات اقتصادی و افزایش علاقه عمومی ، انتخاب محصولات ، خدمات یا هزینه های شخص را در اولویت اصلی خود قرار داده است. همه ما مانند او هستیم و این یک اولویت مشترک است. هزینه آزمایش تاج در خانه یکسان است.

مجموعه Home Ka مفتخر است که در تعادل کیفیت و قیمت موفق باشد. به عبارت دیگر ، ارائه خدمات با بهترین کیفیت و قیمت مناسب. اساس خدمات قیمت گذاری مجتمع هوم کا تصویب وزارت بهداشت است.

سرویس تست کرونا را در خانه در مجموعه Home Ka دریافت کنید

برای دریافت خدمات آزمایش تاج در خانه از مجموعه Home Ka ، با شماره 91025595-021 تماس بگیرید و در مورد نیاز خود و خدمات مورد نظر خود با یک متخصص مجموعه Home Ka صحبت کنید. کارشناسان مجموعه Home Ka از طریق مشاوره رایگان شما را در رسیدن به اهداف خود همراهی می کنند.

* گزارش تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا