علمی و پزشکی

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

به گزارش شفاف ، تبلیغ مجتمع تاریخی و فرهنگی نیاوران اعلام کرد: مجتمع ایمن سازی COVID-19 در ورودی مجتمع توسط شبکه بهداشت و درمان شمیرانات و با مشارکت مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تأسیس شد.

مجتمع نیاوران به دلیل تعطیلی موزه در شرایط فعلی خود تصمیم گرفته است گام موثری در جهت نقش اجتماعی خود به عنوان موزه بردارد و بخشی از فضای این مجموعه را در اختیار مرکز بهداشت شمیرانات قرار دهد تا پایگاه جامع ایمن سازی برای کووید 19. . . .

این کار با همکاری نمایندگان فرهنگی مجتمع نیابران و با هدف همکاری در جلوگیری از شیوع این بیماری و تحقق عملکرد اجتماعی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاباران به عنوان موزه انجام شد.

این پایگاه برای ارائه خدمات به شهروندان در ورودی مجتمع نیابران واقع شده است و ضمن رعایت شرایط و مقدمات لازم ، دوزهای اول و دوم واکسن مطابق با اولویت های کشور و برنامه واکسیناسیون انجام می شود.

رضا دبیری نژاد ، کیوریتور و مدیر موزه ملک نیز در صفحه اینستاگرام خود درست قبل از راه اندازی ایستگاه ایمن سازی در فضای باز موزه دفاع مقدس نوشت: در مواقع بحرانی ، همه نهادها مانند سایر نهادها از ظرفیت های موضوعی و فرهنگی خود برای بهبود شرایط فرهنگی جامعه و گاه از ظرفیت های مکانی خود استفاده می کنند که می تواند پایه ای برای درمان باشد. این نکته زیبایی است که کاخ نیاوران و موزه دفاع مقدس با همکاری وزارت بهداشت برای تبدیل برخی فضاها به پایگاه های واکسیناسیون اقدام کردند. اکنون افراد در منطقه این دو موزه با امید جدیدی به این موزه ها می آیند و نقش اجتماعی موزه ها و محله های آنها به طرق مختلف ظاهر می شود.

موزه از 6 آوریل 1400 به طور کامل بسته شده است ، زیرا بیشتر مناطق شهر قرمز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا