اقتصادی

تجهیزات و محصولات فناورانه دانش‌بنیان‌ به کمک صنعت آبزی‌پروری می‌آید

شرکت های دانش بنیان برای ارائه الزامات فنی صنعت آبزی پروری برای پاسخگویی به نیازهای صنعت آبزی پروری به این رویداد دعوت شدند.

به گزارش شبکه ، این رویداد در تاریخ 3 اکتبر 2010 در معاونت علمی و فناوری شرکت و مرکز نهادهای دانش بنیان برگزار می شود.

سیستم های مختلف آبزی پروری ، مولد و مولد ، و استفاده کنندگان فنی و اطلاعاتی از تجهیزات آبزی پروری و آبزی پروری تمرکز این رویداد هستند.

پاسخ به چالش های تکنولوژیکی این صنعت ، هدف ما از گرد هم آوردن پایگاه دانش در این زمینه در یک سقف است. همچنین با برگزاری آن عرضه و تقاضای فناوری در این صنعت تسریع می شود.

بخشی از رویکرد این رویداد استفاده از تخصص نخبگان ، دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی برای حمایت از استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان ، ارائه نیازهای آنها و سپس برگزاری یک جلسه حضوری است.

صنایعی مانند تولید ، پرورش و پرورش ماهی ، میگو و آرتمیا ، تولیدکنندگان تجهیزات و ماشین آلات صنعت آبزیان ، تولید خوراک ماهی ، مراکز فرآوری ، پردازش و فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه دور مخاطبان این رویداد هستند.

در صنعت آبزی پروری داخلی ، که سیستم های مختلف آبزی پروری را به شیوه ای مدرن ایجاد کرده و به روز می کند ، ویژگی های ژنتیکی خاصی را برای پرورش دهندگان نسل اول عاری از بیماری ارائه می دهد ، ضمن حفظ ویژگی های ژنتیکی ، با استفاده از اطلاعات ، ما تجهیزات را ارائه می دهیم. آبزی پروری تکنولوژیکی با چالش های زیادی روبرو است ، در این صورت نخبگان ، شرکت های دانش بنیان و فناوری با به حداکثر رساندن قابلیت های خود به این چالش ها پاسخ می دهند.

به گفته معاون رئیس بخش علوم ، این رویداد یکی از مجموعه رویدادهایی است که با هدف ارتقاء انعطاف پذیری و رقابت زنجیره ارزش انجام می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا