اقتصادی

برای تکمیل موجودی مسکن ملی فقط امروز فرصت دارید

برای کسانی که هنوز لیست حدود 40 میلیون تنی مسکن ملی را تکمیل نکرده اند ، این فرصت امروز پایان می یابد.

به گزارش شبکه ، برای 60،000 متقاضی برنامه اقدام ملی مسکن ، مهلت سپرده تقریبی 40 میلیون شنبه در نیمه شب 20 دسامبر 2016 به پایان می رسد. این افراد حذف و افرادی که در لیست ذخیره هستند جایگزین می شوند. خواهد بود. البته متقاضیان واجد شرایط قبلی نیز ممکن است به دلیل رنگ سبز فرم “C” در دور بعدی مجدداً ثبت نام کنند.

تاکنون ، دوره سپرده گذاری متقاضیان برنامه اقدام ملی مسکن دو بار در ماه اکتبر و اواخر نوامبر تمدید شده است. البته ، مقامات می گویند که اواخر ماه نوامبر پیامک دریافت کرده اند ، اما افرادی که موفق به تکمیل موجودی خود نشده اند ، حذف شدند.

اداره روابط عمومی اداره راه و شهرسازی با تأیید اینکه امروز آخرین مهلت برای تکمیل موجودی است ، به شبکه گفت که پرسنل تخریب بر اساس ظرفیت جدید و تخصیص زمین در برخی مناطق از اوایل ژانویه تعیین شد. دوم ، ثبت نام برنامه اقدام ملی مسکن تصمیم گرفته شده است.

در برنامه اقدام ملی مسکن ، ساخت 400000 خانوار تعریف شده است و در اولین ثبت نام ، 1.6 میلیون نفر از طریق سایت و پیام کوتاه ثبت نام کردند که از این تعداد 460،000 نفر واجد شرایط شناخته شدند. به گفته محمودزاده ، وزیر راه و شهرسازی ، 100000 نفر با ساختار قدیمی و 300،000 نفر با ساخت واحدهای جدید ارتباط دارند. البته بسیاری از حدود دو سال پیش کار خود را شروع کرده و زمین را تصرف کردند. تاکنون 240 هزار از 300 هزار نفر به آنها اختصاص داده شده است. به این ترتیب آنها حدود دو سال زمین در دست ساخت دریافت کردند و یا 40 میلیون تومان به صورت ثبت واریز کردند. حدود 60،000 نفر با سپرده یا بدون سپرده باقی مانده اند که باید تا پایان دسامبر تخصیص یابد.

نمایندگان برنامه اقدام ملی مسکن ، از جمله ستاد راه و شهرسازی استانها ، شهرهای جدید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، باید اطلاعات را تا پایان دسامبر تکمیل می کردند تا بعد از دسامبر ظرفیت خالی در ستاد تأیید شود.

مسکن ملی در یک نگاه

سپتامبر 2009 برنامه اقدام ملی مسکن در حضور رئیس جمهور حفظ شد. اولین واحد این پروژه به دستور رئیس جمهور 400000 واحد در 11،560 واحد در اول آبان 1399 بود. افتتاح شد این پروژه با اخذ متقاضیان و 100 میلیون وام بانکی با نرخ سود 18 درصد ساخته خواهد شد. متقاضیانی که در مرحله اول آورده شده اند حدود 40 میلیون تومان است. طبق آخرین برآورد هزینه های تابستان 1399 ، متوسط ​​قیمت این واحد در سراسر کشور به 2.7 میلیون تومان در هر متر می رسد. مرحله اول ثبت نام به اتمام رسیده است و متقاضیان واجد شرایط باید برای بارگذاری مدارک به سامانه tem.mrud.ir مراجعه کنند. آخرین مهلت بارگذاری اسناد و افتتاح حساب ها در پایان ماه اکتبر اعلام شد و تا پایان دسامبر تمدید شد. در صورت عدم سپرده گذاری یا لغو سپرده متقاضی اولیه ، افرادی که در لیست افراد احتمالی هستند جایگزین می شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا