برترین های کسب و کارعمومی

بازنویسی محتوا فارسی با هوش مصنوعی (معرفی دو ابزار عالی و خفن)

ابزار بازنویسی متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند بدون دانلود نرم افزار بازنویسی متن سئوسل رایگان و با کمک هوش مصنوعی متن خود را بازنویسی و بازنویسی کنید و از طریق این نرم افزار بازنویسی محتوا که به صورت آنلاین و تحت وب و به چندین زبان موجود است، به راحتی بازنویسی کنید. محتوای شما و استفاده از این محتوا پس از خرید رپورتاژ تبلیغات یا با خرید بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش درصد تشابه متون علمی و پژوهشی.

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توانیم سه نوع بازنویسی را در نظر بگیریم.

بازنویسی متن توسط نیروی انسانی

در این صورت متن توسط نیروهای انسانی و افرادی که در حوزه تولید محتوا کار می کنند رونویسی می شود. این سبک بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از نتیجه این سبک بازنویسی در لایه های اصلی خود استفاده کنید یا حتی آن را به عنوان محتوای مستقل در سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش می تواند هزینه نسبتاً بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

بازنویسی کلمه به کلمه متن با استفاده از هوش مصنوعی

این روش اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این حالت هر کلمه با مترادف خود جایگزین می شود و ترتیب کلمات دقیقاً مشابه کلمه اصلی است. این ممکن است یکی از ایرادات این سبک باشد. این بدان معنی است که کلمات جابجا نمی شوند، فقط مترادف ها جایگزین و جایگزین می شوند.

بازنویسی ایده های محتوا با هوش مصنوعی

بازنویسی مفهومی محتوا توسط انسان و ماشین یکی از بهترین سبک های بازنویسی متن است. این روش به این صورت عمل می کند، عبارت به صورت مفهومی بازنویسی می شود و ممکن است ترتیب کلمات در برخی عبارات یکسان باشد و در برخی عبارات کاملاً تغییر کرده و جمله جدیدی ساخته می شود اما با همان مفهوم اولیه.

تفاوت بین خدمات رایگان و خدمات تجاری چیست؟

سرویس بازنویسی رایگان موجود در این سایت برای کاربران غیرتجاری و غیرتجاری با زمان نویسه‌گردانی روزانه محدود در نظر گرفته شده است، اما خدمات تجاری برای کاربران تجاری نیز نامحدود است.

مزایای ویرایشگر متن در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر ابزاری برای ویرایش متن است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد، می توانید پس از بازنویسی متن توسط سرویس بازنویس متن نشونت،  تصحیح نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید و تنظیمات را با روش های مختلف نمایش دهید.

آیا نسخه تجاری ابزار محدودیت هایی دارد؟

خیر تنها محدودیت نسخه حرفه ای 3000 کلمه بازنویسی در هر درخواست است. اما در حال حاضر محدودیتی در تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. با این تفاوت که در نسخه رایگان تعداد درخواست های روزانه محدود است و می توانید در هر درخواست تا 300 کلمه را بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد درخواست های شما زیاد است باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان Text Rewriting متوقف می شود؟

نه نسخه رایگان برای همیشه رایگان خواهد ماند.

آیا نسخه رایگان بازنویسی متن با استفاده از هوش مصنوعی را ارائه می دهد؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا در نظر گرفته می شود؟

خیر بازنویسی و چرخش دو مفهوم کاملاً متفاوت هستند که در صورت ترکیب صحیح می توانند نتایج خوبی به همراه داشته باشند. فقط در اسپین هیچ رونویسی انجام نمی شود، فقط کلمات مختلف دور یکدیگر جابجا می شوند. Spin به هیچ وجه توصیه نمی شود، اخیراً این سبک محتوا در نتایج گوگل ایندکس نمی شود، به نوعی محتوای اسپم و نامناسب محسوب می شود.

بنابراین اگر می خواهید موضوع را بچرخانید، سعی کنید آن را به روش صحیح انجام دهید.

سرویس بازنویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی با حداکثر طول 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از متون از منابع مختلف) استخراج کرده و آن را در قسمت ابزار کپی، کپی می کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر بار که بر روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنید، متون اصلی از ابتدا و متفاوت از ردیف قبلی بازنویسی می شوند. این بدان معنی است که هر بار که متن را وارد می کنید، تعداد زیادی پرینت و بازنویسی مختلف دریافت خواهید کرد.

اما به یاد داشته باشید که بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 سری بازنویسی) چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متن هایی را از منابع دیگر جایگزین کنید تا متن شما کاملا منحصر به فرد باشد. نمی توان تصدیق کرد که از متن کپی شده است.

بازنویسی محتوا چیست؟

بازنویسی محتوا به عنوان بازنویسی نیز شناخته می شود. با استفاده از یک ابزار آنلاین برای حاشیه نویسی متن خود می توانید محتوای تایپ شده با کیفیت بالا را دریافت کنید.

آیا گوگل به شما هشدار داده است که مقاله در حال بازنویسی است؟

خیر حتی اگر چرخش ها و آفست های ذکر شده انجام نشوند، و اگر متن را فقط از یک منبع استخراج کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن رونویسی شده است.

با این حال، برای افزایش قدرت بازنویسی های خود، توصیه می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت محتوای کلیدی را در هر سری از بازنویسی ها جایگزین کنید. این تضمین می کند که خروجی نهایی به گونه ای ارائه شود که گوگل تحت هر شرایطی (حداقل تا کنون) آن را درک کند.

آیا متن بازنویسی شده نیاز به ویرایش دارد؟

حتی متن نوشته شده توسط انسان نیاز به ویرایش دارد، چه رسد به متن ماشینی. در برخی موارد امکان مشاهده اشتباهات مفهومی جزئی در جملات بازنویسی شده وجود دارد، به خصوص در موارد بسیار تخصصی که با یک ویرایش ساده قابل رفع است.

درصد شباهت متن نوشته شده به متن اصلی چقدر است؟

شباهت یا تشابه متن بازنویسی شده با متن اصلی به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از آنها خاص بودن یا عمومیت حوزه فعالیت است. زمینه های بسیار تخصصی با عبارات منحصر به فرد و غیر قابل جایگزینی ممکن است درصد تشابه بیشتری داشته باشند (یعنی نتیجه کار بیشتر شبیه متن اصلی باشد). این ابزار طبق تست های فراوان تقریبا در تمامی زمینه ها کاربردی و قابل استفاده است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را اصلاح کرده و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

آیا با استفاده از این ابزار می توان پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری را بازنویسی کرد؟

این ابزار برای استفاده در وب و سئو راه اندازی شد، اما برخی از کاربران همچنان می توانند از آن برای اهداف مختلف مانند بازنویسی پایان نامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد و کاهش درصد پایان نامه استفاده کنند. به طور کلی، پاسخ به این سوال مثبت است.

هزینه کپی کردن متن چقدر است؟

در حال حاضر این سرویس رایگان است و تیم نشونت تصمیم دارد این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر ارائه دهد، کاربران گرامی نیازی به صرف هزینه زیادی برای بازنویسی متون ندارید. البته نسخه رایگان ابزار بازنویسی متن هوش مصنوعی دارای محدودیت هایی است و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا