برترین های کسب و کارعمومی

ایمنی و امکانات رفاهی پژو 207

معرفی و بررسی پژو 207

پژو 207 بی‌شک یکی از خودروهای محبوب و جوان‌پسندی است که علی‌رغم افزایش قیمت زیاد در یک سال اخیر همچنان از محبوبیت بالایی میان خریداران برخوردار است. تولید و عرضه پژو 207i هشت سال بعد از عرضه 206 صورت گرفته و تا کنون ادامه دارد، به جز وقفه‌ای که بین 92 تا 94 صورت گرفت. هاچبک جمع‌وجوری که کپی شده 206 بوده و تلاش شده با تغییراتی در مدل چراغ‌های جلو، سپرها و کاپوت ظاهری جذاب‌تر و جوان پسندتر به خود بگیرد.

پژو 207 ای که در ایران عرضه می‌شود با آنچه در دیگر کشورها فروخته شده تفاوت دارد! در واقع پژو 207 ایران خودرو فیس لیفتی از پژو 206 فرانسه بود که توسط کارخانه پژو در برزیل طراحی و ساخته شد و با عنوان پژو 206 پلاس فروخته می‌شد. این که چرا خودروساز ایران یک خودرو را با نامی متفاوت مونتاژ می‌کند از عجایبی است که تنها در صنعت خودروسازی ایران مشاهده می‌شود.

این خودروی جلو محور در دو مدل دنده‌ای و اتومات در بازار وجود دارد که هر دو طرفداران خاص خود را دارد. قیمت پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو را می‌توانید از طریق سایت ایران خودرو روزانه و لحظه‌ای‌ دریافت کنید و در بازه‌های زمانی مشخص شده برای قرعه کشی ثبت نام کنید و چند ماهه آن را تحویل بگیرید.

طراحی بیرونی 207

تنها تفاوتی که ماشین پژو 207 ایران‌خودرو با پژو 206 دارد نمای روبرو می‌باشد. در واقع فرق بین 206 و 207i تنها در ظاهر خودرو می‌باشد و هر دو از پلتفرم استفاده می‌کنند و شما بر طبق سلیقه‌ی خود انتخاب می‌کنید که آیا حاضر هستید به خاطر مقداری تغییر شکل در چراغ ها و سپر جلو هزینه بالاتری پرداخت کنید یا خیر. در نمای جانبی و عقب این محصول به جز چراغ عقب تغییر محسوسی مشاهده نخواهید نکرد. وجه تمایز این خودرو نمای روبروی آن است؛ فرم چراغ‌ها، خطوط روی کاپوت جلو و فرم جلو پنجره نسبت به پژو 206 ظاهری اسپرت تر و نسبتاً خشن‌تر به این خودرو بخشیده‌اند. همچنین در مدل‌های 95 به بعد اضافه کردن دی‌لایت به قاب چراغ را شاهد هستیم.

مشخصات فنی پژو 207

 

مهم‌ترین بخشی که هر فرد باید در مورد خودرو بداند، مشخصات فنی آن است. پژو 207 با طول 4045 میلی‌متر، عرض 1748 میلی‌متر و ارتفاعی حدود 1472 میلی‌متر به بازار عرضه شد. این خودرو به صورت تک دیفرانسیل و بر اساس محور جلو حرکت می‌کند.

پژو 207 هم مانند بسیاری از خودروهای دیگر با دو نوع اتوماتیک و دستی وارد بازار شد. همان‌طور که می‌دانید امروزه خودروهای اتومات در مقایسه نوع دستی طرفداران بیش‌تری دارند. زیرا سرعت و شتاب بیش‌تری را ارائه می‌دهند و به افراد کمک می‌کنند تا رانندگی راحت‌تری را تجربه ‌کنند.

گیربکس AL4  پژو ۲۰۷ اتومات

یکی از گیربکس‌های اتوماتیک که در خودروهای امروزی استفاده می‌شود، با نام گیربکس AL4 شناخته می‌شود که در این گیربکس عمل انتقال قدرت با استفاده از چرخ‌دنده‌های خورشیدی سیاره‌ای صورت می‌گیرد؛ این گیربکس علاوه برقرار داشتن در پژو 207 اتومات در خودروهایی همچون پژو 206، پژو 206 صندوقدار، پژو 207 و پژو پارس اتومات نیز وجود دارد. گیربکس AL4در دو نوع کاملاً اتوماتیک و یا تیپ ترونیک که به معنای داشتن قابلیت تعویض دنده دستی می‌باشد، تولید می‌شود.

پژو ۲۰۷ اتومات در سال ۹۵ با کمی تغییرات نسبت به پژو ۲۰۷ معمولی به مشتریان ارائه شد، البته پژو ۲۰۷ خود نیز چهره جدیدی از پژو ۲۰۶ می‌باشد و فروش اقساطی ۲۰۷ اتومات از همان اول با رونق خوبی آغاز شد.

لازم به ذکر است در خرید اقساطی ۲۰۷ اتومات نیز این خودرو از خدمات پس از فروش ایران خودرو برخوردار می‌باشد. همچنین فروش اقساطی ۲۰۷ اتومات به صورت فوری صورت می‌گیرد و این خودرو توسط شرکت فروشنده دارای گارانتی و بیمه شخص ثالث می‌باشد. پژو ۲۰۷ اتومات نوعی خودروی هاچ بک و شهری می‌باشد و برای استفاده درون شهری و یا جاده‌ای بسیار مناسب است. در بدنه پژو ۲۰۷ تغییرات جزئی و ریزه‌کاری‌های زیادی انجام شده که این خودرو را بسیار جوان پسند و اسپرت نشان می‌دهد.

همان‌طور که گفتیم پژو ۲۰۷ فیس‌لیفت همان پژو ۲۰۶ می‌باشد و با توجه به اینکه خودروی پژو ۲۰۶ در تست امنیت شرکت کرده و ۴ ستاره ایمنی را کسب کرده است، می‌توان گفت پژو ۲۰۷ نیز از ایمنی خوبی برخوردار است و این اطمینان خاطر شما را افزایش می‌دهد و در صورت بروز حادثه نیز می‌تواند خسارات وارده را کاهش دهد.

پژو ۲۰۷ در این مدت که قیمت خودرو رو به افزایش بوده و قیمت این خودرو نیز دارای نوسان بوده است؛ ولی فروش اقساطی پژو 207 اتومات  هنوز هم امکان خرید این محصول را برای دهک‌های متوسط و ضعیف جامعه فراهم کرده است. امروزه شرکت‌های زیادی در ایران علاوه بر فروش ۲۰۷ اتومات به صورت نقدی، شرایط خرید اقساطی ۲۰۷ اتومات را نیز فراهم کرده‌اند و شما می‌توانید با مراجعه به این شرکت‌ها از خدمات خرید اقساطی ۲۰۷ اتومات بهره‌مند شوید و یک خودروی اسپرت و نسبتاً لوکس را داشته باشید و از رانندگی با آن لذت ببرید. فروش اقساطی پژو ۲۰۷ اتومات امکانی است که هم‌اکنون در اختیار همه افراد جامعه قرار گرفته و خرید اقساطی ۲۰۷ اتومات می‌تواند شما را به خودروی رؤیاهایتان نزدیک کند.

دکمه بازگشت به بالا