علمی و پزشکی

اگر اهل آرایش کردن هستید، برای حفظ سلامت پوست این مطلب را از دست ندهید

یکی از مهمترین و دشوارترین خریدها برای خانمها است خرید لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست. اگر جزو کسانی هستید که از مواد آرایشی زیادی استفاده می کنید ، برای داشتن پوستی خوب و تازه باید از پاک کننده آرایشی استفاده کنید. آب Mislar را بخرید به عنوان یک پاک کننده برای انواع پوست مناسب است. علاوه بر خاصیت پاکسازی ، Micellar Water پوست شما را سالم و تازه نگه می دارد. این محصول به دلیل داشتن خاصیت رطوبت به حفظ رطوبت پوست کمک می کند.

آب میسلار چیست؟

در ترکیب Micellar Water ، مولکولهای میسل کوچک وجود دارد که به راحتی در آب قابل حل هستند ، بنابراین به راحتی مواد آرایشی و غبار را از آلودگی هوا جذب کرده و آنها را از پوست صورت جدا می کنند. یکی دیگر از مزایای این محصول این است که پس از پاک کردن آرایش از صورت خود نیازی به شستشو ندارید. به همین دلیل تنها برای استفاده از این محصول فقط پنبه مورد نیاز است. البته برای افرادی که پوست خشک دارند بهتر است بعد از استفاده از Micellar Water از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. با توجه به مواد خاص مایکل آب ، به چشم آسیب نمی رساند و احساس خوبی روی پوست صورت می کند. استفاده از این محصول برای همه انواع پوست مشکلی ندارد.

چرا راه حل پاکسازی صورت Mislar؟

عدم وجود ترکیبات مضر: باعث تحریک چشم نمی شود زیرا هیچ ترکیبات مضر وجود ندارد. در میسل ، ترکیب آب و گلیسیرین ترکیبی عالی برای پوستهای حساس است.

فاقد الکل در ترکیب آن: سلولهای میسلی لکه دار یا الکلی نیستند. بنابراین باعث خشکی یا التهاب پوست نمی شود.

مناسب برای انواع پوست: آب میسل برای انواع پوست مناسب است. باعث کاهش التهاب و سوزش پوست می شود زیرا گلیسیرین در ساختار خود دارد و هیچ محرکی مانند صابون یا الکل وجود ندارد.

شفافیت پوست: به عمق پوست نفوذ می کند و پوست را به شدت شسته و در نهایت باعث شفافیت پوست می شود.

پاک کننده صورت: Micellar Waters مواد آرایشی و گرد و غبار را از پوست پاک می کند.

قابلیت حمل و راحتی: یکی از مزایای راه حل های پاک کننده صورت Micellar قابلیت حمل ، مقرون به صرفه بودن و سهولت استفاده است. میسل در هنگام مسافرت محصولی عالی و کاربردی خواهد بود ، به خصوص هنگامی که به آب روان دسترسی ندارید.

نحوه استفاده صحیح از Mislar Water

متخصصان پوست معتقدند که هر کس باید روزی دو بار (صبح و شب) پوست خود را بشویید.

قبل از خوابیدن در شب ، باید پوست خود را با مواد آرایشی و ناخالصی ها با محلول Micellar تمیز کنید. بیشتر خانمها هنگام خواب از سرم ، لوسیون و سایر محصولات پوستی استفاده می کنند. بنابراین ، فردا صبح زمان آن است که بقیه را از روی پوست جدا کنیم.

روش پاکسازی پوست با استفاده از محلول پاکسازی صورت Micellar بسیار مناسب و ساده است. مقدار کافی محلول را روی قسمت پشت پد بریزید و به آرامی پوست صورت و گردن خود را ماساژ دهید.

اگر برای تمیز کردن آرایش خود به یک راه حل قوی تر نیاز دارید ، ابتدا صورت خود را با یک محلول قوی تر پاک کنید و سپس از Micellar برای از بین بردن ذرات باقی مانده استفاده کنید.

اگر شما یک آرایشگر آرایش هستید ، برای حفظ پوست سالم این مقاله را از دست ندهید

خرید Micellar Water یکی از مهمترین روشهای مراقبت از پوست است که هر زن بدون توجه به سن باید انجام دهد. یکی از مواردی که شما نیاز به حذف Micellar Water دارید ، خط چشم است. چه زمانی خرید خط چشم شما باید از سلامت پوست خود مراقبت کنید و نکاتی را دنبال کنید. قبل از خرید این محصول ، نکاتی را برای شما بیان می کنم.

  • اگر به خرید رنگ چشم یا خط چشم مشکی علاقه دارید ، هنگام خرید به رنگ پوست و چشم خود توجه کنید.
  • اگر چشم های گسترده ای دارید ، توصیه می کنیم از خط چشم گسترده استفاده کنید. اگر چشم ها کوچک هستند ، بهتر است از خط چشم های بالا و زیر پلک استفاده کنید. اگر چشمان شما خیلی دور است ، بهتر است هنگام کشیدن خط چشم را در گوشه چشم نگه دارید.
  • در هنگام خرید خط چشم باید به مواردی از جمله ضد آب بودن ، ضخامت مطلوب انتهای چشم و دوام خط چشم توجه داشته باشید. اگر به دنبال خط چشم ماندگار هستید ، به دنبال ضد آب باشید. این خط چشم نسبت به سایر خط چشم ها در برابر آب و رطوبت مقاوم تر است. بنابراین ، هنگام استفاده از این خط چشم ، هیچ نگرانی از پخش خط چشم وجود ندارد.
  • اگر به نقاشی خط چشم گسترده عادت دارید ، باید یک خط چشم ضخیم بخرید ، اما اگر خط چشم نازک می کشید ، خط چشم نازک مناسب است. عمر خط چشم بسیار مهم است. تمیز کردن یا پاک کردن خط چشم پس از چند دقیقه نباید سخت باشد.
  • یکی از مهمترین خصوصیات خط چشم خوب این است که سریع خشک می شود. اگر به سرعت خشک نشود می تواند روی پلک ها اسپری کند و گرد و غبار ایجاد کند.
  • همچنین هنگام خرید خط چشم باید به نوع پوست ، محل زندگی و آب و هوا توجه کنید.

از کجا می توانم بهترین مارک های آرایشی را تهیه کنم؟

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی Miss & Master فروشگاهی است که می توانید از محصولات برندهای برتر محصولات آرایشی و بهداشتی پوست ، آرایشی ، محصولات بهداشت شخصی یا جنسی ، عطر و ادکلن را خریداری کنید. خانم و استاد می توانند با کمک متخصصان مجرب ، لذت واقعی خرید آنلاین را تجربه کنند.

بهترین مارک های خرید Micellar Water عبارتند از: Bioderma ، LOREAL ، MY ، MAYBELLINE ، ESSENCE ، INLAY و غیره. به عبارت دیگر ، برای سلامتی پوست و چشم خود ، لوازم آرایشی را برای مدت طولانی ذخیره نکنید. به عنوان مثال ، بهتر است خط چشم را هر سه ماه یکبار تعویض کنید و در صورت مراجعه به فروشگاه لوازم آرایشی ، می توانید محصولات جدید و مورد نظر خود را خریداری کنید ، همچنین می توانید یک خط چشم را در یک فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی خریداری کنید. بسیار مهم است که همیشه خط چشم و آرایش را قبل از خوابیدن با پاک کننده یا آب دیگری کاملاً تمیز کنید تا پوست صورت از طراوت و تازگی خود کم نکند.

* گزارش تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا