علمی و پزشکی

انواع روش های کاشت مو و بهترین روش های کاشت مو چیست؟

اگر ریزش مو شدید به دلیل وراثت یا هورمون ها را تجربه کرده اید و چندین بار ناکارآمد بوده اید ، به آن بپیوندید.

ریزش مو بسته به نوع ریزش مو متفاوت است ، اما بخشی از ریزش مو که منجر به طاسی ناحیه ای می شود بیشتر ناشی از وراثت و ژنتیک است که هیچ راه حل درمانی ندارند و این باعث می شود اعتماد به نفس افراد کاهش یابد. و این باعث ضعف در ظاهر آنها می شود ، اما پیشرفت های علمی باعث شده است موهای طبیعی با استفاده از روش کاشت مو باعث رشد طبیعی و ماندگاری طولانی مدت شوند.

کاشت مو روشی برای القای رشد مو با استفاده از فولیکولهای موی انسان و پیوند آنها روی موهایی است که مو ندارند. در این روش نیازی به بیهوشی نیست و برای درمان این روش باید یک مرکز تخصصی و حرفه ای کاشت مو انتخاب کنید. درمان با کیفیت عالی و قابل پیش بینی است.

روشهای مختلف کاشت مو

روش ها و تکنیک های مختلفی برای کاشت مو استفاده می شود که برای جمع آوری فولیکول های مو و سپس پیوند مو روی موهای بدون مو به کلیه روش ها نیاز است ، اما در نوع برداشت و پیوند متفاوت هستند و هر روش مجموع عملکرد است. نتایج مختلف نتایج متفاوتی خواهد داشت ، بنابراین با توجه به تنوع روش های کاشت مو و نتایج متفاوت آنها ، به افراد توصیه می شود بهترین روش کاشت مو را انتخاب کنند. درمان مناسب و نتایج درمانی عالی را بدست آورید در متن زیر روش های کاشت مو برای آرایش b را معرفی خواهیم کرد. انتخاب بهترین روش برای درمان کاشت مو برای افراد از این طریق با ما آسانتر است.

پیوند مو FUT ن

کاشت مو FUT ، مانند تمام مراحل کاشت مو ، برای از بین بردن فولیکول ها به موی قوی مو نیاز دارد ، و سپس موها تحت بی حسی موضعی برداشته می شود.این روش برای از بین بردن مو از نوار نازک (20 تا 25 سانتی متر طول) استفاده می کند. 2 تا 2 سانتی متر ضخامت) از فولیکول های مو در پشت پوست سر برداشته می شود ، سپس پوست سر مجدداً بخیه می شود و فولیکول ها از نوار برداشته شده و تحت بی حسی موضعی در سایت های مو کاشته می شوند. آنها هستند

درمان کاشت مو به روش FUT ن

با این روش ، ایمپلنت هایی با چگالی بالا نخواهیم دید و از آنجا که در جلوی سر طراحی نخواهیم شد ، نتایج طبیعی را تجربه خواهیم کرد.به طور کلی ، نتایج درمانی این روش غیرقابل پیش بینی است و 9 تا 12 ماه طول می کشد. توري

مهمترین اتفاقی که با این روش رخ می دهد و باعث نارضایتی مردم از این روش می شود ، وجود خط اسکار در قسمت پشت سر آنهاست که باعث کاهش اعتماد به نفس و ضعف جسمی آنها می شود.

پیوند مو FIT ن

در هنگام کاشت مو FIT ، با استفاده از مشت های مخصوص ، واکسن های مورد نظر از قسمت پشت سر انتخاب شده و سپس با همان انبردست در قسمت جلوی سر قرار می گیرند .از این روش می توان برای خالی کردن موها در ناحیه برداشت مو استفاده کرد. این تحقیر است و متأسفانه به دلیل اختیاری بودن حذف ، شاهد تغییرات غیرطبیعی در قسمت پشت سر هستیم. نکته دیگر این روش این است که امکان برداشتن مو محدود است ، بنابراین ممکن است جلسات درمانی بیشتری لازم باشد.

درمان کاشت مو FIT ن

برای درمان این روش 9 تا 12 ماه طول می کشد ، نتایج درمانی غیرقابل پیش بینی است و تراکم رشد مو با این روش به دلیل عملکرد فولیکول کم ، کم است و پیوند مو می تواند غیر طبیعی باشد. در نتیجه با توجه به خطر بالای نتایج درمانی ، پیوند مو FIT توصیه نمی شود و برای انسان رضایت بخش نیست.

کاشت مو SAFER ن

کاشت مو زعفران روشی کاملاً خودکار برای کاشت مو است. اگر می خواهیم این روش را برای شما توضیح دهیم ، دستگاه SAFER ابزاری الکتروپنوماتیک است که برای استخراج واحدهای فولیکول مو توسط آسپیراسیون و پیوند استفاده می شود. لازم به ذکر است که این روش به همان روش روش کاشت مو FIT درمان می شود ، به جز اینکه دستگاه این روش رمزگذاری شده است ، بنابراین در این روش پیوند انجام می شود و به صورت پانچ انجام می شود و همان کاربرد را دارد و با همان روش و نتایج حاصل می شود. نیازها اصلاح مو نتیجه این روش نیز غیرقابل پیش بینی است.

کاشت مو به روش BHT ن ن

این روش کاشت مو فقط می تواند ریزش موهای خیلی خفیف را بپوشاند و می توان برای از بین بردن مو از بدن برای این منظور استفاده کرد ، اما از این روش فقط برای ریزش مو خفیف استفاده می شود زیرا نتایج این روش بسیار ضعیف است و در گذشته فقط از کاشت مو صورت استفاده شده و امروزه نیز استفاده نمی شود. .

کلینیک رنسانس سوپر ایمپلنت

فوق العاده پیوند Renaissance Clinic جدیدترین روش کاشت مو است که مهمترین مرحله از بین بردن کاستی های این روش های کاشت مو است و به اثبات رسیده است که جامع و کاربردی است. پانچ ، بنابراین خالی از پشت نیست و نتایج ضعیف پیوند مو به وجود می آید.

درمان فوق العاده کاشت مو

کاشت مو فوق العاده تنها روش کاشت مو است که بطور طبیعی رشد موهای متراکم و بدون هیچ گونه نقصی ایجاد می کند و رضایت همه مشتری ها را در سراسر جهان ایجاد کرده است و روشی که توسط متخصصان پیشنهاد شده متخصصان اصلی پیوند مو هستند.

کاشت مو SUT فقط در کلینیک های بسیار پیشرفته و تخصصی انجام می شود. در ایران ، یک عمل کاشت مو فوق العاده در یک کلینیک رنسانس آماده خدمت رسانی به مردم است. برای استفاده از این روش ، معاینه کامل از مشتری شروع به درمان می کند که نیاز به بی حسی موضعی دارد و سپس موها از ناحیه موج قوی مو برداشته می شوند. موها با سوزن های کوچک برداشته می شوند. این کار به صورت اصولی و بدون نیاز به برش و نخ انجام می شود. پس از جدا شدن فولیکول ها ، تحت بی حسی موضعی ، آنها در مناطق خالی پوست سر با استفاده از یک سوزن ریز کاشته می شوند و درمان فقط در یک جلسه انجام می شود.

نتایج درمان فوق العاده پیوند مو

همانطور که گفته شد ، این روش عالی فقط در بعضی از کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرد. این روش باعث رشد طبیعی مو با تراکم بسیار بالایی می شود ، زیرا توانایی این روش در خاکبرداری و فولیکول های کاشت زیاد است ، همچنین به دلیل عدم وجود موهای کوتاه. و پانچ جایی برای اسکار ندارد و از همه مهمتر ، به دلیل کاشت و طراحی خط اصلی کاشت مو ، جلوه ای کاملاً طبیعی در جلوی سر افراد ایجاد می کند و همین باعث رضایت مردم می شود.

نتایج درمانی این روش همچنین از 4 ماه تا 9 متغیر است. با انتخاب کلینیک تخصصی رنسانس و انتخاب روش فوق العاده کاشت مو کلینیک رنسانس می توانید موهای زیبایی ، طبیعی و با ماندگاری داشته باشید.

کلینیک پوست و مو رنسانس

با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و بیش از 16 سال تجربه در دو شعبه در

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد ، میدان فرهنگی ، بزرگراه 24 متری ، خیابان 3 ریتا ، شماره. 35 ، درمانگاه رنسانس.

بخش ولیعصر: میدان ولیعصر ، جنب سفارت عراق ، ساختمان مینو ، طبقه 4 ، بخش 402

تلفن: 02122088210-0218890909050

مشاوره آنلاین برای تلگرام و واتس اپ: 09122115442

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا