برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

بهترین کلینیک برای کاشت مو و ابرو در سعادت آباد کدام است؟

در این مقاله ما تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم ۵ تا از بهترین دکتر کاشت مو در سعادت آباد را به شما عزیزان معرفی کنیم. امروزه ممکن است برخی از افراد به دلیل ریزش مو زیاد نیاز به انجام کاشت مو داشته باشند و نیاز دارند به بهترین پزشک متخصص مراجعه کنند تا کاشت مو انجام بدهند. در ادامه این مقاله همراه باشید تا اطلاعات کاملی در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

نحوه انجام کاشت مو

کاشت مو مراحل مختلفی دارد، که در تمامی روش های کاشت مو این مراحل طی می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا درباره این مراحل توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

مرحله اول: مرحله اول مرحله آماده سازی بانک مو می باشد که در این مرحله با مشورت مراجعه کننده ناحیه مورد نظر را انتخاب می کنند و سپس ناحیه مورد نظر را ضدعفونی کرده و از بی حسی موضعی استفاده می کنند.

مرحله دوم: مرحله دوم برداشت گرافت بانک مو می باشد. برای انجام کاشت مو روش های مختلف وجود دارد و برداشت گرافت بانک مو به سبک آن روش بستگی دارد.

مرحله سوم: مرحله سوم کاشت مو آماده سازی گرافت ها می باشد که در این مرحله بعد از این که گرافت ها با موفقیت از بانک مو برداشته شدند، پزشک متخصص با توجه به روشی که برای کاشت استفاده می کند از میکروسکوپ قوی استفاده می کند و آن ها را آماده کاشت می کند.

مرحله چهارم: این مرحله، مرحله انجام کاشت مو می باشد که در این مرحله کاشت گرافت هایی که آماده سازی شده اند انجام می شود. روش های کاشت مو متفاوت می باشد و انتخاب روش کاشت مو به تشخیص پزشک متخصص ارتباط دارد.

5 تا از بهترین دکتر کاشت مو در سعادت آباد را بشناسید!

دکتر حمید رضوانی

دکتر حمید رضوانی مدرک تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شیراز دریافت کرده اند و از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در زمینه جراحی های زیبایی اندام و پیکرتراشی آغاز کرده‌اند. ایشان در زمینه جراحی زیبایی، پزشکی ماهر و باتجربه می باشند و در زمینه تخصص خود خدمات متعددی را به مراجعه کنندگان ارائه می دهند. همچنین دکتر حمید رضوانی جزء یکی از بهترین دکتر کاشت مو در سعادت آباد می باشند.

خدمات:

  • کاشت مو
  • پیکرتراشی
  • پروتز سینه
  • تزریق چربی به باسن
  • لیپوماتیک
  • لیفت سینه

آدرس: تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، به سمت کوی فراز، بعد از خیابان گلستان، پلاک اول، واحد دوم

نکات مهم قبل از انجام کاشت مو

دلیل ریزش مو: ریزش مو دلایل مختلفی دارد و می‌توان گفت اغلب افرادی که دچار طاسی هستند به دلیل مشکلاتی همچون فشار روحی و تغذیه نامناسب و … دچار ریزش مو شده اند.

انتخاب روش کاشت مو: کاشت مو روش های مختلفی دارد و نکته‌ای که در کاشت مو بسیار اهمیت دارد انتخاب روش کاشت مو می باشد. در برخی از روش های کاشت مو نیاز است تا افراد بعد از انجام کاشت مو استراحت زیادی بکنند و ممکن است دچار عوارض مختلفی همچون خونریزی شوند، به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از انجام کاشت مو با پزشک متخصص مشورت کنید تا در صورت تشخیص پزشک از روش های جدید کاشت مو استفاده کنید تا دچار عوارضی نشوید.

هزینه کاشت مو: کاشت مو به طور معمول هزینه بالایی دارد، زیرا امکان دارد زمانی که کاشت مو انجام می شود حدودا ده نفر نفر مشغول به فعالیت باشند و همچنین از دستگاه و تجهیزات مخصوصی استفاده می شود که این دستگاه ها نیز هزینه جداگانه دارد. برخی از افراد به دنبال جایی می گردند که برای کاشت مو هزینه کمتری بپردازند، که توصیه می شود به هیچ عنوان این کار را انجام ندهند زیرا امکان دارد عوارض زیادی را به همراه داشته باشد و توصیه می شود کاشت مو حتما در بهترین کلینیک انجام شود.

سن مناسب برای انجام کاشت مو: یکی از نکات مهم برای انجام کاشت مو سن افراد می باشد و به طور معمول افرادی که سن آنها کمتر از ۲۰ سال است زمانی که به پزشک مراجعه می کنند پزشک توصیه می کند که کاشت مو انجام ندهد زیرا ممکن است دچار ریزش مو شوند.

مزایای انجام کاشت مو

بهبودی سریع: با اینکه مدت زمان بهبودی بعد از انجام کاشت مو در افراد مختلف متفاوت می باشد، اما می توان گفت که به طور معمول سه الی چهار روز بعد از کاشت مو افراد می توانند به فعالیت های روزمره خود ادامه دهند.

ایمن بودن: کاشت مو مزایای زیادی دارد اما یک مزیت های کاشت مو ایمن بودن این روش می باشد، زیرا برای انجام کاشت مو از هیچ داروی شیمیایی استفاده نمی شود و نتایج کاشت مو کاملا طبیعی می باشد.

ظاهر مناسب: اغلب افرادی که دچار ریزش مو هستند از ظاهر خود رضایت ندارند و اعتماد به نفس آنها از بین رفته است. افراد می توانند برای این که ظاهری زیبا داشته باشند کاشت مو انجام بدهند.

مراقبت کم: موهایی که کاشت شده اند مانند موهای معمولی خود فرد می باشد و فرد نیاز به استفاده از شامپو های شیمیایی را ندارد. همچنین این نکته قابل اهمیت درباره کاشت مو این می باشد که نیاز به چند جلسه مراجعه به نمی باشد و تنها در یک جلسه انجام می شود.

کلام آخر

کاشت مو تاثیر زیادی در زیبایی چهره افراد دارد و باعث می شود اعتماد به نفس افراد افزایش پیدا کند. در این مقاله ما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم ۵ تا از بهترین دکتر کاشت مو در سعادت آباد را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در صورت نیاز به بهترین پزشک مراجعه کنید.

توصیه می شود در صورت مراجعه به پزشکان معرفی شده در این مقاله درباره آنها تحقیق کنید تا دچار هیچ گونه مشکلی نشوید. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما کمال تشکر را داریم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد می توانید از طریق سایت با ما در ارتباط باشید.

کلینیک ایران سعادت آباد با بیش از 20 سال سابقه و مجوز رسمی وزارت بهداشت و درمان با کادری با تجربه در زمینه زیبایی، پوست، کاشت مو و ابرو، جراحی، لیزر، لاغری با جدیدترین متد خدمت شما عزیزان می باشد

دکمه بازگشت به بالا